subota, 21. travnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

nije bilo za posao. bilo je za odlazak vulkanizeru za stavljanje ljetnih guma. povrh je bio sako pa košulja nije tako stajala. inače, košulja je shs, i jedna od meni najmilijih
actually it wasn't for the work. I was going to change the tires on my car. I had a jacket on top, so the blouse looked better. the blouse is trifted, and one of my favorites

ovaj tjedan vrijeme se mijenjalo kroz osam sati od sunca i ugodnog vremena, do kiše i jakog vjetra. nosila sam sve: kratke rukave, duge rukave, veste, šalove i  kišobrane.
This week the weather changed all modes within 8 hours: from a sunny morning, to rain and wind. I wore everything: short sleeves, long sleeves, sweaters, scarfs and umbrellas

petak je bio relativno lijep dan, nije bilo kiše, i ja sam hrabro uskočila u čipkane najlonke, što možda i nije bilo najmudrije, jer je u jednom trenutku oblak sakrio sunce, postalo je hladnije, i zapuhalo je. ali morala sam se lijepo obući za kolač u Cookie Factoryu.

Friday was a relatively nice day, without the rain, so I was brave enough to wear lace tights, which was not the smartest idea, because as soon the sun hid behind clouds I was cold. But we were going for a cake to the Cookie Factory, and I wanted to dress up.

Broj komentara: 7 :

  1. Lajkam sve di ti se vide noge!
    Osvježenje je vidjeti boju kože nakon onih debelih čarapetina zimskih...
    Mijau.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala:)
      ovaj tjean spremila sam čizme u njihove kutije, zaključila sam da je krajnje vrijeme da se pravim da je proljeće. isto tako, otvaram sezone negustih necrnih čarapa...

      Izbriši
  2. jesu li to lidl čizmice?
    košuljica mi je preslatka, a sviđa mi se jako i boja laka za nokte (ovisnica, šta ćeš...)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesu:) čizmice su iz Lidla, a lak je neka taupe boja, S-he, DM. inače, saznala sam da taupe na francuskom znači krtica, pa je to valjda boja jedne krtice ;)

      Izbriši
  3. I'm extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it's rarе to see а nice blog
    liκe thіs οnе todaу.



    Alsо vіsit my web рage - V2 Cigs Review

    OdgovoriIzbriši

}, 10);