srijeda, 23. svibnja 2012.

Nagradica

Dakle, odabraše me za nagradu. Bitchy reče da mi predaje štafetu, pa eto da podijelim o čem se radi. Ja vama kažem 7 stvari o sebi, a štafetu proslijedim dalje na 6 blogera, i obavijestim ih o tome.

1. mediji mi postaju sve veći treš, i zadnji par mjeseci smanjila sam praćenje vijesti i članaka i priloga na TV, radiju, novinama i internetu, te se prebacila na čitanje blogova. Ono najbitnije ionako ću saznati, a ovako čitam zanimljive i pametne ljude, a izbjegnem sve vijesti tko je kog poševio od sinoć, tko je pobijedio u nekoj stranci te koliko smo još kao država potonuli. Zaista me ne zanima. Zaista. I da, mislim da ima i drugih vijesti u svijetu, samo nekako lokalni mediji nemaju potrebu o tom izvještavati.

2.U rijetkim prilikama kad se vozim javnim prijevozom, ako netko u mojoj blizini čita neku knjigu ili skriptu, navirivat ću se da i ja pročitam.

3. Ciganke imaju potrebu zaustavit me i pokušat mi proreć budućnost. Desilo se par puta da su trčale s druge strane ulice. Jedna me čak uvjeravala da, ak joj sad dam pare, a ne ostvari se rečeno, da ju mogu potražiti u gradu i da će mi vratiti novce sigurno.

4. Imam određeno mišljenje o mladim majkama koje guraju kolica s djecom po gradu i žicaju pare.
Kad sam tek došla u Zagreb bila sam u šoku koliko je majki s djecom tako prisiljeno živjeti. Zatim sam, periodički, doživjela da vesele i brbljave idu sve skupa ispred mene ulicom, zezaju se, dogovore se gdje će koja stati pa se vide za par sati. I onda, iz veselih i nasmijanih žena pretvaraju se u svoj lik.

5. Ima filmova koje bih mogla bez kraja i konca gledati. Umri muški-svi, Prljavi igraju prljavo, Smrtonosno oružje, sva oružja, svi Alieni.

6. Super su mi ljudi koji postavljaju pitanja s očiglednim odgovorom.
- Jesi stigla?
- Jesi se probudila?
- Pokisnula si, ha?
- Pojela si?

7. a još su mi draži oni koji zaključuju iz meni nepoznatih argumenata. Na primjer, ja sam diplomirala na Filozofskom fakultetu. I onda, netko me pita koji sam fax završila, ja velim Filozofski.
- aaa, kužim, filozofija. i još mi čmigne, kao, kužim ja tebe mala, ti sigurno filozofiraš cijele dane.

Kog ću nominirati?
Lanu
Sani
Misty
My perfect lounge
Anleah
Žužu

Broj komentara: 11 :

  1. joj, u koliko se toga mogu pronaći! meni jednom ciganka govori: daj da ti gatam. vidim da imaš problema, da si nesretna jer te gnjave muž i deca. a ja njoj: ja nemam ni muža ni djecu i zato sam jako sretna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene čeka neki visoki crni, jako je tajnovit. skriva se ali je tu negdje.
      mislim da se sviđam ninđi :)

      Izbriši
    2. Hahaha Zuba - ninđi lololol xD Hvala na tagu, morati ću dobro razmisliti što još nisam pisala na blogu o sebi jer samo o sebi i brbljam cijelo vrijeme :D

      Izbriši
  2. Kad sam zadnji put spomenula ciganke koje me ganjaju da mi gledaju u dlan, rekli su mi da lazem i preterujem pa sad mudro cutim ;))
    Hvala na nagradici :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mrzim samu sebe kad uradim to pod 6.
    Znači blog tag, treba i to obaviti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sad vidim da sam ja radila ovo već. Mogu li preskočiti :)?

      Izbriši
    2. imaš ispričnicu. slobodno preskoči :)

      Izbriši
  4. Pa što si, za ime svijeta, završila na Filozofskom ako ne filozofiju?????

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahaha! Ovo s cigankom je :))))) Hvala na tagu! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. I ovdje su vijesti cirkus. Stvarno cirkus, nemaju namjere da te obavjeste nego huškaju narod. Ja sam gotovo kompletno prestala gledati tv. Pogledam ponekad neki zanimljiv dokumentarac i one avionske nesreće na NG gledam, što mi nije pametno jer se svakako bojim aviona, ali eto.

    Hvala ti za tag, ali kako sam i ja već ovo pisala mogla bih ovaj put preskočiti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahha bas zanimljive stvari, i meni je isto smijesno to sa cigankom, hahah =D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);