nedjelja, 20. svibnja 2012.

Pripreme za ljeto

Negdje nakon Uskrsa, primjetila sam kako se svi mediji pune člancima i reklamama proizvoda za ljeto. Vrlo nevino to započme člankom o novim badićima, da bi se za par dana razvilo u svemoćni napad sa svih strana. Ne znate o čem pričam?
Otvorite bilo koji (hrvatski ali i strani) portal. Ako poželim pročitati neki članak, prvo će mi pol ekrana prekriti tri tinejdžerske guzice, koje će sugerirati da krenem u borbu protiv celulita. Sponzorirani članci će također nabrajati koja su sve sredstva dobra u borbi protiv celulita. Zatim kreće ostatak artiljerije.
Treba se depilirati prije ljeta. Potamniti i ne biti tako bijel prije ljeta. A kad dođe ljeto, treba imati spremnu zaštitu protiv zlog sunca. I zaštitu poslije sunčanja. Naravno, svoje grozno tijelo ne smijete izložiti pogledima ostatka pučanstva tek tako. Morate ga dovesti u formu. Premnogi savjeti pljušte sa svih strana, od jednotjednih dijeta koji obećavaju uspjeh do vježbi od kojih će vaša stegna biti ko u rumunjskog atletičara. Inače, ja bih kažnjavala autore članaka i portale koji pišu takve dijete koje mogu biti opasne.

U biti, svodi se na ovo: vi niste dovoljno dobri. Ali, mi imamo projekt! Imamo proizvode koji, ako ih kupite, budu od vas učinili prihvatljivije biće i možda se netko ipak bude družio s vama na plaži.
Ozbiljno? OZBILJNO?!  Projekt je preživjeti u Hrvatskoj, moći plaćati račune svaki mjesec. I onda dođe to ljeto, i prosječna osoba ima priliku obući kratke hlače i majicu i otić se okupati na more, u rijeku, ili jednostavno negdje zaleć u travu i odmoriti se, a ujedinjena fronta medija i kozmetičke industrije pokušava i od toga učiniti bauk, jer prosječna osoba takva kakva je ne zaslužuje ležat u travi bijela, bez kondicije.
To malo godišnjeg odmora trebalo bi provesti u stresu pitajući se jesmo li ispunili sva očekivanja. Čija točno?

Sjećam se, prije par godina, također je bila reklama za kremu protiv celulita, gdje se neka mlaja lupkala po guzici, da bi se otkrilo da je model s reklame 14godišnjakinja. Da, ta sigurno ima priča za uspričati kako se borila s celulitom.
Ne znam kako je vama, ali obično dani prije godišnjeg budu dosta stresni na poslu, jer se sve treba pozavršavati, paralelno s time riješiti sve po doma, spakirati, provjeriti jel sve ok sa prijevozom i smještajem, ponesti sve potrebno.
Uz sve to, trebalo bi biti živčan jer ne izgledaš dovoljno dobro da proživiš godišnji.
Ma molim vas.

Godišnji je godišnji ODMOR, kao što su i neradni vikendi, i trenuci u danu kad niste na poslu, ili ne radite po doma. To bi trebalo biti vrijeme kad vam je lijepo, na mjestu ste koje vam paše, nosite na sebi ono što vam paše. Tijelo je takvo kakvo je. Žao mi je, ali stvari se ne mijenjaju preko noći. 10 kila neće nestati u 10 dana jer takva dijeta ne postoji, a ne postoji ni gel. Ako i skinete 3 kile u 10 dana, one će se vjerojatno vratiti, vi ćete biti 10 dana živčani jer ste gladni, izgubit ćete vodu iz tijela i još više će se vidjeti celulit. Čestitam.
Sve je u redu ako radite na tijelu i imate neki cilj. Ali to nije isto što i mahnito kupovanje preparata za mršavljenje/zatezanje/celulit. Čak i ako sve to kupite, čak i ako to napravite dovoljno rano da se pomaci i vide, to ne garantira da ćete biti sretni na odmoru.
I tijelo i badiće i celulit treba staviti u pravu perspektivu. Naravno da je i to dio života, ali nije najbitniji, zar ne?
                                                             izvor/ source

Broj komentara: 5 :

  1. Poznato mi je to bombardiranje, i uspije mi se pomalo uvući u podsvijest pa se brinem kako ću izgledati u kupaćem, ali onda dođe tih par dana kada odem na more, skinem se i izgubim se u masi golih ljudi, ni najzgodnija ni najružnija i to mi ne bude previše važno. I važno mi je živjeti i hraniti se pravilno i zdravo, a ne mučiti svoje tijelo zbog tih par dana u bikiniju, obično mi i to bude najmanje važno. Što se tiče preplanulosti, bijela sam sa puno madeža i imam pjegice, thank you very much ja ću Sunce izbjegavati koliko god mogu, ja želim da mi koža dobro izgleda i kad ostarim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo na postu, slažem se sa svime! A na kraju kad dođeš na more, nit ti gledaš ikog, nit itko gleda tebe - svi gledaju sami sebe i svi su nezadovoljni svojim guzicama kakve god one bile :D

    A preplanula put - nit ju mogu dobiti, niti želim - jednom sam nekako malo potamnila i osjećala se fuj. Ja sam sebi najbolja "ja" kad sam blijeda i crvenokosa :D

    OdgovoriIzbriši
  3. mene zna zavesti ta ogorčena borba protiv celulita prije skidanja u badić, ali da, imaš pravo, zapravo nas baš maltretiraju...

    OdgovoriIzbriši
  4. ti i tvoj eventualni celulit imate na mom celulitnom i predebelom blogu nagradu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš si to odlično u riječi stisla!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);