četvrtak, 3. svibnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Dovoljno je zatoplilo za gole noge, ali prošli tjedan na dan kad sam ovakva išla na posao ulovio me pljusak i pokisla sam do kože ( tad sam kupila onaj H&M kišobran)/

It is warm enough for bare legs, but the day I took this picture it rained so much and so suddenly I got wet on my way to work ( I bought the umbrella that day)
Prvi dan s golim nogama. Jest da je i poslije malo zahladilo, ali bila sma tako sretna što mogu bez najlonki van. Haljina je iz shs-a, remen je sa zimske jakne, šteta da čami u ormaru idućih pol godine. Cipele su nove, nisam stigla o njima pisati, našla ih na velikom sniženju, kožne, za 89 kuna./
My first bare legs day. It did get cold later next days, but I was so happy to walk without thights. This dress is from a second hand shop, and the belt originally belongs to my winter jacket, but it looks to good to spend next 6 months in the closet. Shoes are new, I bought them on sale for 89 kunas.
Prvi maj. Sunce, prazan grad, pravi dan za nositi bijelo. Čak se ni nisam zasvinjila onoliko koliko sam očekivala. Naušnice su plave s bijelim točkama./ 
Labour Day, empty town, the right day for white wardrobe. I didn't end up as messy as I thought I will. Earrings are blue with white dotts.
                                                     
Nakon posla, neskafe i sladoled u gradu. Isprobavanje odjeće u Nitu. Inače, Nit je divan dućan s hrtvatkom robom, s divnim haljinama, suknjama i košuljama. Noge mi se moraju još malo naviknuti na direktan kontakt s cipelama, dosta lako mi se žuljevi rade ovih dana, i hodam s flasterima u torbi.
Ogrlica je davni rođendanski dar, koraljna s velikim školjkastim privjeskom.

After work, Nescaffe and ice cream in the centre. I need some time to adjust my feet to bare legs, at the moment my feet hurts and I have blisters, so I carry strips in my handbag whereever I go.
The necklace is and old birthday gift, coral with a seashell pendant.
                                                           


Broj komentara: 9 :

  1. krasana moja Zubili!

    Zavidim ti, ja sam tek izasla iz zimske jakne ovaj vikend :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao, bordo cipelice <3 Imala sam takve kao mala i nikad ih kasnije nisam pronasla (mislim, taj model)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su mi slatke tvoje suknje i haljine, volim taj A kroj, prekjut :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ja se borim s žuljevima već danima, kao princeza na zrnu graška sam, užas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako si zgodna, pogotovo na zadnjoj fotki, ta mi je favorit! ;) Di je taj Nit? (čak se i rimuje, hahaha)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aa, skužila sam, Importanne Galerija, divne stvari imaju...

      Izbriši
  6. Kako ti je lijepa ta SHS haljina!

    OdgovoriIzbriši
  7. Can I simply say what a relief to find an individual who
    truly knows what they are talking about on the net. You actually realize
    how to bring a problem to light and make it important.
    More and more people must read this and understand this side of your story.
    I can't believe you are not more popular since you surely have the gift.

    My web site :: http://wikichange.org/wiki/index.php/Get_Rid_Along_With_Stretch_Scratches_On_Abdomen_-_Would_Be_Laser_Procedure_The_Clear-Cut_Conclusion

    OdgovoriIzbriši

}, 10);