utorak, 22. svibnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Svjesna sam da moje slike kasne za vremenskim uvjetima, ali moja prehlada usporila je sve, pa tako i objavljivanje postova. Ovo je od zadnja dva tjedna, dok je vrijeme bilo proljetno.

I'm aware the pictures are quit late, but my cold made everything late, including posts here. Pictures were taken 2 weeks ago, back then when it was springtime.

Da, imam ja i hlača. Na rijetke pekte kad više ne znam što bih stavila na sebe od šoseva i haljina, uđem u hlače.

Yes, I do own some trousers. On days when I really don't know what skirt or dress to wear, I decide to take trousers out of the closet.

Ok, ovo nije baš za posao. Bilo je za Botanički vrt, dan kad nije lila kiša.

OK, not exactly for work. It was for Botanical garden, the other day when it didn't rain cats and dogs.


Broj komentara: 7 :

  1. Lijepa ti je ta maxi suknja na pruge, ali si mi najljepša na toj slici s podignutom kosom i naočalama, drukčije skroz.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, ova majica i suknja su prelijepe!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. prugasta suknja je totalno cool, ali super si mi na slici br.3!

    OdgovoriIzbriši
  4. odlične su ti haljine, osobito ona na vezanje i ova zadnja, plava. uzorak mi je razvedrio tmurno jutro!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve kombinacije su mi super al posebno mi se sviđa bluzica koju imaš uz traperice :)

    OdgovoriIzbriši
  6. This is my first time pay a quick visit at here and i am actually pleassant to read everthing
    at one place.
    Feel free to visit my site :: cool articles

    OdgovoriIzbriši

}, 10);