subota, 5. svibnja 2012.

Subota / Saturday

Nakon što je jučer protutnjao pljusak Zagrebom, dok sam ja brzo hodala (da, ulovio me pljusak), danas je osvanuo malo hladniji i vjetrovit, ali ipak sunčan divan proljetni dan.
Poklopilo se da nam je neradan dan, pa smo S. i ja uspjele popiti kavu na miru, na Jarunu. Jarun je divan subotom ujutro, nema ljudi, nema vrištave djece, nema vrištavih odraslih, nisu čak ni svi bircevi otvoreni, pa ni muzika ne grmi. Nažalost, nismo uspjele sjest na kavu na omiljenu terasu u Macau, jer je taj birc izgorio ovaj tjedan. Ostalo je zgarište.
Uvijek zaboravim koliko mi je Jarun drag, i uvijek mi tamo miriši na more. Sve je bilo plavo i tirkizno oko mene.
Veslači su vježbali u vodi, ptice su letjele, ljudi su se sunčali i već kupali na obali. Vjetar je dovoljno puhao da mi je filmski odnio šešir s glave, pa smo ga lovile.

Last evening we had a lots of rain here, I was walking at the moment the rain came, but the morning today was sunny and beatiful.
We bought don't work today, so S. and I decided to go for a coffee&walk to Jarun, a lake in Zagreb.Jarun is a beatiful place on a Saturday morning, quiet and without people. Children and their parents usually come later, even some bars and clubs were still closed, so we had a great time walking and talking and having coffee on a terrace.
I have to remind myself every time how much I like Jarun, it always reminds me of the sea. It smells like it, and everything is blue and green and turquoise. Some people already were swimming and sun bathing, swans were swimming too. It was windy, so my hat flew like in a mowie and we had to chase it around.


Morala sam ovo slikati. U šetnji smo naišle na parkiran najcuričastiji bicikl koji sam vidjela. On je roz, ima rozi ruksak i rozo je ukrašen i ima povrh svega i ove roze pompone na guvernalu. Pitam se kako je njegova vlasnica izgledala.

I hade to put this picture of a girliest bike. While walking, we saw this bicycle. Pink, with a pink bag, and pink pom pons. I wonder how its owner loks like.

                                  Nisam ni znala koliko slatkovodnih riba imamo./
                                  I didn't know we have so many freshwater fish


Broj komentara: 7 :

  1. sve si mršavija, svaka čast! baš je morski ovaj post, da...divno, divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. divne fotke, 'padam' na vodene površine, a sad kužim koliko sam se zaželjela mora! (nemoj se ljutiti, ali ona tvoja provjera putem riječi me izluđuje, ostavim komentar tek iz šestog pokušaja. ako je tako i kod mene, javi mi!)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jarun mi se svidio kada sam bila na In musicu! Lijep ti šešir!

    OdgovoriIzbriši
  4. sto godina nisam bila na jarunu. sramotno, zapravo... ali sad idem.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako si slatka! Slike su prelijepe! Gotovo ne bih rekla da je to Jarun :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);