petak, 11. svibnja 2012.

Suknje!/ Skirts!

Ako ste otvorili moj blog više od jedanput, vjerovatno ste vidjeli da skoro pa nikad ne nosim hlače. Nije da ih nemam ili ih ne nosim, samo, puno bolje se osjećam u suknjama. Stoga ću u ovom postu obraditi ovaj divni dio garderobe.
 Pašu mi, sviđam se sama sebi u njima. Sviđa mi se ženstvenost koju suknje daju.
U zadnje vrijeme, zadnjih par godina, primjećujem sve više žena oko  sebe da nose suknje. Kao da su se napokon okuražile i počele uživati u toj odjeći. I moram reći da mi je drago što vidim da su visina/nizina i kile i nedostatak njih sve manje razlog da netko ne obuče tako nešto. Smatram da svaka (ženska) osoba može nositi suknje, potrebno je samo slijediti neke blage smjernice pri odabiru.

Kratke suknje.
Kratke suknje postale su mainstream, prihvatljive su u svim segmentima života, od posla do zabave. Naravno, bitno je znati prepoznati finese i ne ušetati na poslovni sastanak u streč minjaku (osim ako vam je takav dress code na poslu). Mogu biti uske, A kroja, puf oblika, ili jednostavno slijede liniju tijela. Većina kratkih suknji može se nositi i kroz zimsko razdoblje s debelim čarapama i čizmama. Ako ste već obukli kratku suknju, nema potrebe za jako dekoltiranom majicom, ili jedno ili drugo.


Suknje visokog struka.
Po meni, divna stvar koja je ženstvena i naglašava liniju tijela. I zbog toga, bolje stoje onima s vitki(ji)m strukom.
Suknje s visokim strukom idu uz tijelo i pokazuju svaki nabor, i, po meni, bolje stoje osobama koje nemaju previše špeka u tom području. Isto tako, kako rub suknje završava u gornjem dijelu trbuha, niske osobe bi trebale provjeriti kako to sve skupa izgleda na njihovu visinu.  Ja na primjer, sa svojom visinom i špekom na trbuhu, baš i ne nosim takve stvari jer izgledam ko lijepo obučen trol.


                                                                                                              
 Uske/ široke suknje.
                               










Uske suknje su divna stvar, daju notu elegancije i ističu noge i dupe.Uz visoke pete odlično će izgledati. S druge strane, široke suknje su divne i romantične i super se kombiniraju. Danas ih ima raznih, i ne morate izgledate preležerno u njima, ima ih i za posao.
Meni su široke suknje i haljine obilježje ljeta, duge, do poda.


Po meni, kakav god šos da obučete, već izgleda bolje nego traperice i majica. Suknja i pete i neki nakit- i već je to neka razina sređenosti.


A kakve ste vi sa suknjama?

Broj komentara: 12 :

  1. Ja obožavam suknje, nosim ih cijele godine. Najdraže su mi po zimi, sa debelim čarapama i čizmicama :) Mislim da žene puno ljepše izgledaju u suknjama nego tipa u skinny jeans trapericama :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja obozavam one klasicne do kolena (ne volim kratke jer mislim da imam ruzna kolena :D )

    OdgovoriIzbriši
  3. joj... koja slučajnost, ja baš jučer razmišljala o tome kako se ne sjećam kad sam zadnji put kupila suknju ili haljinu. a nekad nisam izlazila iz njih. i povezala to s muškom školom i novim tough imidžom. jebiga. svakodnevno zatirem ženu u sebi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Žene su nekad tražile hlače umjesto suknje kako bi mogle biti rahat, ali otkad su uveli ovu modu skinny traperica niskog struka gdje ne mogu nigdje sjesti da ne uslikam ljude iza sebe živjele meni suknje. I tu zelenu bih zlatom platila kako je lijepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam jednu slicnu ovoj zelenoj. Samo sto je bijela i masna je na sredini :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ja jako volim suknje, a i nosim ih kad god uzmognem!

    OdgovoriIzbriši
  7. Very great post. I just stumbled upon your blog
    and wanted to mention that I have really loved surfing around your weblog posts.
    In any case I will be subscribing to your feed and I am
    hoping you write again very soon!
    Also visit my blog post read this book blog

    OdgovoriIzbriši
  8. Thankѕ fοг finally writіng about >
    "Suknje!/ Skirts!" < Liked it!

    my webpage simрly click the
    uρ coming internet sitе

    My web site :: simply click the up coming website page

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi theге everyone, it's my first go to see at this website, and post is actually fruitful for me, keep up posting these posts.

    Look at my webpage ... V2 Cigs review

    OdgovoriIzbriši
  10. hello!,I love уour ωriting ѵerу much!
    proportion we сommunicatе extra about your article
    οn ΑOL? I nееd an еxρеrt in thіs space
    to unravеl my prοblem. May be that is уou!

    Looking forward to see you.

    Also visіt mу site: v2 Cigs Review
    my website :: http://wiki.criterius.com.br/index.php?title=Usuário:EstelaKnol

    OdgovoriIzbriši
  11. Ні theгe tο every boԁу, it's my first go to see of this website; this weblog contains remarkable and really good stuff for readers.

    Also visit my web blog; Korean BBQ Restaurant

    OdgovoriIzbriši

}, 10);