utorak, 26. lipnja 2012.

1. dan godišnjeg/ 1st day of vacation

počeo je par sati prerano, pozivom s posla.

Ako zanemarimo početak dana, ostatak dana radila sam wiiiiii! godišnji! godišnji! Govorimo o godišnjem od tjedan dana, odmah da kažem. Ali meni paše, taman da malo odmorim živce dušu i tijelo.
Vani je bilo 32 C kad sam izašla, i bila sam prikladno obučena, u vruće hlačice, tuniku i šešir. U planu za današnje poslijepodne bio je izlet na nešto tekuće, na neku rijeku ili slično.
Naravno, spustilo se nebo na zemlju. Kako je potreba za bućkanjem bila sveprisutna, a ja sam čak iskopala gornji i donji dio badića negdje u vrećama stvari koje čekaju preseljenje u novi stan (imam novi stan btw), u kasno poslijepodne, tamo negdje oko šest, odluka je pala da idemo u toplice.




..started a few hours to early, with a phone call from work.
Except this, the rest of the day I was jumping around of joy, singing vacation! vacation! And we're talking about one week, but I really need this week to stay normal rest.
The plan was to go to a journey, so I was properly dressed in shorts and tunic and a hat, but till the time we Since there was a great need to go swimming and spend some time by the water, at the end the decision was to go thermal spa.
Zaista vrijedi izraz "lilo je ko iz kabla". Iz jednog velikog, dubokog kabla. Do auta ja sam bila mokra, noge su mi iskliznule par puta iz mojih novih sandala koje su možda i pukle na đonu, ali hej, na godišnjem  sam, i zaista odlične volje.
Kamo smo išli? U terme Jezerčica. Moj fotić ostao je na sigurnom, cijelo vrijeme u mojoj torbi, pa stavljam slike s weba. Zagorje je inače jedan veliki splet zavoja, s mnoštvom prekrasnih kuća uz cestu. I svako toliko,  križanje s prugom.


It was really raining cats and dogs.
We went to Jezercica spa, in Zagorje. Not very far away, and the highway was empty, since most of the people left town for the long weekend we had here.
Zagorje looks great, lovely houses and many, many turnings, and, often, crossovers with trains.

Jezerčica je pored Donje Stubice, jako lijepo uređene terme. Imaju vanjske i unutarnje bazene, kako je vani lilo, mogu za unutarnje reći da su jako dobri, ima od whirlpoola do velikih dubokih (bar su za mene duboki) bazena. 


Jezercica is a lovely spa. They have inside and outside pools and whirlpools, I was satisfied with the service.
Što sam ja radila u bazenima? Ja sam plutala iznad onih izvora vode koji rade valove. Ja sam stajala i uživala u vodenim masažama, koje su bile divne i potrebne. Imala sam neku ideju da ne močim kosu, ali to je malo teško kad ti valovi idu preko glave. Baš mi je trebao takav dan u vrućoj vodi, dok vani kiša pljušti.
Za kraj, na putu u Zagreb, stali smo u Oroslavju, koji ima jako dobru piceriju, Ogo Goro. Ako ste u blizini, preporučam pizzu.

What have I done there? Oh, I spent quit some time waiting for the waves and having pool massages.
I planned not to have my hair wet, but was not possible in these pools.
Afterwards, a pizza in Oro Goro, a great pizzeria nearby
Autoceste su bile prazne, Zagreb je zadnjih par dana pust zbog produženog vikenda, i milina je voziti se bez one standardne gužve u prometu. Došla sam umorna ko da sam cijeli dan bila a nekom izletu/kupanju, čak sam se zezala da sam malo i boju dobila od poslijepodnevnog kupanja u zatvorenim bazenima  ;)
Sad se idem istuširati i isprati klor iz kose, i malo spavati, taman je zahladilo za spvanje s dekicom. Laku noć vam svima želim :)


I came home tired like I was on some journey, I even had a feeling I got some color swimming in inside polls on this afternoon;)
and now, off I go. It rained enough so it is not so hot here, finally.I could even sleep with a blanket.
Good night everybody

Broj komentara: 6 :

  1. Joj sad bih u Oru Goru, njam njam :D Baš ti je lijepo bilo, drago mi je da ti kiša nije pokvarila planove da se namačeš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Potrebe za bućkanjem se moraju zadovoljiti!;))

    OdgovoriIzbriši
  3. oro goro- izgleda da svi vole tu pizzeriju osim mene. njihove male pizze veličine mamuta nemaju okus po pizzi, ne znam, meni to debelo tijesto nije to. da ne spominjem kako su na moju vege pizzu nabacali kisele paprike iz tegle. wtf?!

    OdgovoriIzbriši
  4. pa zar kisele paprike nisu povrće? ;)
    ne znam što je trebalo ići. al ok su mi, brzi, točni, hrana je fina..

    OdgovoriIzbriši
  5. kako lijepe terme! di je Jezerčica?

    OdgovoriIzbriši
  6. https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTdsO-9uW30QwcdxQCtWvq2jxWKZoK9BC4o_6K11exi0rWPqx--

    OdgovoriIzbriši

}, 10);