nedjelja, 3. lipnja 2012.

Buvljak na Britancu/ Sunday flea market

Nedjeljom prijepodne na Britancu ( Britanski trg) održava se buvljak. Prodaje se sve i svašta, i nerijetko to nisu stare stvari, nego ljudi na štandovima prodaju i ručne radove.

Sunday mornings at the British square are reserved for the flea market. Every weekend is the same, red sunshaded, and many people trying to sell everything. Not all of the stuff are old, there are people making stuff and selling them, too.
Britanac je bio pun ljudi, koji su se vrzmali između štandova, ja sam upijala boje i mirise, prije kave i povrtne pite kupljene prije kave. Sjeli smo na terasu, pored svih tih crvenih suncobrana, vjetar je pirio, sunce je sjalo. milina:)
Jedino što mogu  primijetiti je da je buvljak jako poskupio, nešto što je bilo simpatično i jeftino postalo je posh, i digli su cijenu svemu, previše. Prije godinu dana tamo sam kupila set od 6 mesinganih krasnih podložaka za čaše, za 20 kuna, sad se tome mogu samo nasmijati.

Today, the square was full, people were walking around the tables, watching and talking to the sellers. I was enjoying the colors and things around me, the wind was mildly blowing, and I finally sat down for a coffee and breakfast near the market.
I must admit, things have changed. A year ago, I bought 6  brass coaster for only 20 kunas ( ca. 7 EUR), and today I could ionly laugh to this prize. everything is so expensice there today. Somehow it became posh to by stuff at this market, and articles that should be chepaer, now are as expensive as in the stores.

i...moj doručak..povrtna pita! ja mislim da je to u biti quiche. Quiche je bio zaista fin. Pardon, pita.

Still, this I bought and ate there- a vegetable pie! Although, I suspect it is actually a quiche! So, the quiche was great! Hope your weekend was good to, and not all rainy.

Broj komentara: 10 :

  1. Od kad su vintage stvari postale IN sve poskupljuje - buvljaci, second hand shopovi.. Najbolje kupiti quiche i a ostalo samo browsati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, slažem se. quiche u ruke i šetaj:)

      Izbriši
  2. ja sam tek skoro bila prvi put na buvljaku, i mislim da je toliko zanimljivo , i ako nije bilo u pocetku, aaa ta pita, ja volim povrce, sigurno je ukusna aaaaaaaj aj aj =D

    OdgovoriIzbriši
  3. jaooooo, povrtna pita, pa zaboravila sam da to postoji! e, fakat ću skočiti do zg čim mi škola završi... ns brtiancu sam godinama čistila jedno stubište dok sam studirala. osim reume koju sam zaradila, vežu me lijepa sjećanja za taj kraj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, i pita i buvljak, i kava..sve možeš u jednom danu :)

      Izbriši
  4. must see :) bila sam na hreliću pred jedno mjesec dana, ali mi se nekako po ovim fotografijama čini da bi britanac mogao biti puno bolji izbor :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, this article is nice, my younger sister is analyzing these kinds of things, so I am going to convey her.
    Feel free to surf my weblog ... click here

    OdgovoriIzbriši
  6. Aw, this ωаs an exсeptionally gоoԁ pоst.

    Τаkіng a fеw minutes anԁ аctuаl еffoгt to makе a top nοtch article… but
    what сan I say… I hеsitate a ωhole lоt аnԁ neνer ѕеem to get neaгly anything ԁone.



    Also visіt my blog simply click the up coming internet page

    OdgovoriIzbriši
  7. Currently it sеems lіke Drupal is the preferrеd blogging platform out there
    rіght now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?



    Here іs mу page ... wiki.Invisiblepresence.com

    OdgovoriIzbriši

}, 10);