četvrtak, 14. lipnja 2012.

Cimer/ Roommate

Već sam pisala o svojoj strujavoda avanturi i selidbi. Dok ne nađem stan u kojem su životni uvjeti bolji, živim kod frendice.
Ono što vam nisam dosad rekla jest da sam dobila i cimera.
Ima 7 kila i zove se Kmečko. To je najpričljiviji mačak koji postoji. Kmeči i mijauče i prepričava dan, bilo kad.
Obično je vani, dok ne ogladni. Onda skače po vratima, po kvaki, dovoljno glasno da probudi. Zatim kad uđe, kmeči i mota se pod nogama dok mu ne date hrane. Zatim 5 minuta čišćenja, i ode ko neodgojeni tinejdžer opet van.

Kmečko najviše voli leći na pripremljenu garderobu za posao, pogotovo ako je crna. Osim toga, voli razbucati papire, i skakati po krevetu dok ja spavam. 7 kila nije malo za skakanje usred noći. Osim toga, on procjenjuje di je pravo mjesto njemu za leć, i to je obično negdje gdje i ja ležim taj tren. I kad me zbudi i dignem glavu, obično se uređuje, jedna noga u zraku iza vrata, i onaj nevin pogled "Whaat?"

Trenutak kad će odlučiti pokazati da je željan ljubavi je trenutak kad vidi da se spremam iz stana.
Danas, to je bio trenutak kad sam uzela tenisice za obuti. Paralelno predenje, držanje capa na obje tenisice, mojim nogama i rukama. Deset minuta, dok nije dobio željenu porciju maženja.
Onda se pokupio i otišao. Ja sam ostala s pol kile poispadalog zimskog krzna.

Inače, ovaj mačak je veliki lovac. Nakon što je polovio sve miševe i krtice u kvartu, prošlo ljeto je lovio kosove, da bi se ovo proljeće bacio na, pazite sad, vjeverice!
Ja ne znam kako jedna mačka može uloviti vjevericu, za Boga miloga, kako? Zaključili smo da je vjerojatno sjeo na nju dok je spavala.
I already wrote here about my adventure with the electricity and water in my flat. For the time being, while I'm in a search for a new one, I'm staying at my friend. What I didn't tell you is that I now have a roommate.

He is a 7 kilos heavy cat. He has a lot to say during the day, and during the night. No matter are you asleep or awake, he comes and sits in front of me/on top of me, and start explaining whatever is important that moment to him.

He likes to lay down on my bad, especially on my clothes prepared for the work, especially if it is black.

If he sees I'm planning to go out, he is all over me. This happened today. He saw me holding tennis shoes, so he jumped on the shoes, with both legs in them, head on my foot, purrring and meowing all in one. It took me 10 minutes till he was happy to leave, and left me with his winter fur.


Also, he may not look like a hunter, but cat caught all the mice and birds in the neighborhood last year, and this spring he caught- a squirrel! Yes, a squirrel. I don't know how he managed to catch it, after all he is big and fat. We all think he sat on the squirrel while the squirrel was asleep, this is the only good explanation.

Broj komentara: 10 :

  1. Ne znam je li najpričljiviji. Ja, naime, imam mačka koji se zove Jeremija.
    Pogodi zašto. =^.^=

    OdgovoriIzbriši
  2. Ulepsaste mi dan vas dvoje i zver :))
    Dobro je dok je samo garderoba..meni i sminka bila puna dlaka, jedva pocistih..
    Selotejp u ruke i depilacija pantalona :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mačke! Prema njima ne možeš biti ravnodušan. Nikad nisam upoznala životinje s više osobnosti

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasan je. Moj MM je najprivrženiji kad ja krenem u kupatilo. Niđe veze. :D
    Ne znam ti šta da pođem raditi tamo on skoči za mnom i prede i lijepi se na noge, a kad ga ne pustim vrišti ko malo dijete.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideš kaki je debeli macak ^_^

    OdgovoriIzbriši
  6. mali buco, muška moja Ajša! ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);