utorak, 19. lipnja 2012.

Godišnji odmor

Uzela sam si godišnji idući tjedan. Kod mene u firmi godišnji se uzima mjesec prije, barem mjesec prije, i nikad ne znam hoće li mi biti odobreno jer ovisi i o zahtjevima drugih kolega. Uglavnom, planirala sam nešto drugo, dobila sam zadnji tjedan.
E sad, ovaj tjedan je jako vruće, no mediji već najavljuju zahlađenje, tamo negdje kad mi počima godišnji. Jel imate kad osjećaj da će vam godišnji proći krivo potrošen?
Ovo nije neka novost, meni često bude, kad vidim koliko dana imam za tekuću godinu, najrađe ne bih trošila dane kroz godinu, kao da me nešto uberbitno čeka kroz ljeto. Hoću reći, sve je to u redu, i ljeto i more i sve, ali ja ove godine i ne planiram na more, planiram kasnije malo skočiti do Beograda, ako se zvijezde nasmiješe. Nije stvar u moru, meni treba odmor.
I onda ljudi počnu ispitivati: kam ćeš na godišnji? Pa nikamo, odmarat ću. Neću biti na poslu, tak svejedno di sam.
-Ali, zar nećeš ići na more? Pa na godišnjem si.
Kako je postalo godišnji = more? Zašto se podrazumijeva da je to jedina opcija nekome?
 S druge strane, odlazak nekamo (more) podrazumijeva da se pripremiš za put, da sve bude sređeno, da imaš odjeću, hranu, sve apremno, i onda dok si tamo trudiš se da ti bude super, i kako se smanjuje broj dana i znaš da moraš nazad, budeš tužan i nadrkan. I onda je najčešće nedjelja, i vraćaš se u koloni doma, prođeš planine i satre te sparina s kontinenta.

Počela sam uzimati godišnji u komadima, par puta kroz godinu. Shvatila sam da mi jedan godišnji ne može pomoći, jer brzina kojom opet postajem luda od posla i svega je sve veća, i postgodišnji period, kad se samo smiješim, sve kraći. Neovisno bila ja na odmoru tjedan ili dva. Ovako, svako toliko uzmem si malo odmora, i nekako se spasim.


Moj plan je, a čim ga kažem naglas već vidim kako će to izgledati, je pokušati se preseliti u novi stan i provesti neko vrijeme na obalama rijeka, ručnik i kupanje i san i san i san i hrana i alkohol i ljudi.
Neki dan sam si kupila mlijeko za sunčanje, moram naći šešir filmski širokog oboda da me nitko ne prepozna ;) i godišnji može početi. Ponedjeljak, sve si mi bliži...

4 komentara :

  1. Dodji ti lijepo kod mene na viksu na kupanje, em je blizu, em nema nikog, em je divno, duša mi se odmori svaki put!

    OdgovoriIzbriši
  2. i meni ta ispitivanja idu na živce. na moju veliku žalost, ja moram ispucati sav godišnji odjednom i onda mi se u tih dvadesetak dana skupi toliko obveza da jedva čekam da počnem raditi da se malo odmorim :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ovo što Bitchy kaže, tako sam i ja kad sam radila - planiraš ovo ću pod godišnjim i ono i ono i na kraju se više narintaš nego odmoriš a općenito je more počelo biti više stres (pakiranje, te izgled, te ovo te ono) nego odmor - najbolji odmor kad ne moraš nikuda i možeš spavati do podne i biti budan do 3 ujutro :)

    OdgovoriIzbriši
  4. DA i to sto kazes, kad je godisnji postao more, heheh
    uglavnom zelim da se lijepo provedes, i odmoris =D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);