petak, 22. lipnja 2012.

Kosa i ljetne vrućine/ A summer hair tutorial


 S obzirom da je kontinentalna klima takva kakva jest, svako ljeto ja odustanem od imanja "frizure" i radim što god pomaže da mi bude barem malo manje vruće. Kako zadnjih par godina imam neku verziju bob frizure, ove godine je ipak narasla toliko da ju mogu vezati u rep, ali rep više nije dovoljan, pa sam posegnula za dramatičnijim povezivanjem. Kosa mi je do ramena, manje više, ali već duže od godinu dana ja izbrijavam kosu od vrata naviše, oko dlana širine, jer mi je pregusta i ne mogu napraviti nikakvu frizuru s toliko puno kose. Kad mi je obrijan taj dio (kao što nije na slikama jer ne stižem frizeru uz sve trenutne obaveze), ostatak kose bolje pada i sve to liči na ajmoreći frizuru.

Having the continental climate as it is here, every summer I give up on having a "hairdo" and just try anything possible with my hair just to feel better on such temperatures and humidity.
Last few years I have a bob hair do, but this summer I managed to make a pony tail. I shave the hair above my neck (as you can see, not done in the pictures, I don't have time to go to the hair saloon), for a widht of my palm, because I have such a thick hair, it is hard to do anything with it. When shaven, it lookes much better.
 Nedavno sam počela ovo raditi i preporodila sam se. Od kose koju imam ispletem pletenicu. U to ne ulaze šiške jer nad njima nemam toliku kontrolu, a i prekratke su. Na ispletenu pletenicu, koja počima negdje od sredine glave, stavim elastičnu traku. Trake sam inače kupila u H&M. Trakom pokupim šiške koje razdijelim, a pletenicu iza glave zaguram pod tu traku. U mom svijetu, ta pletenica se ne da baš lako, pa smo se našle na pol puta, te se ona svine u nekakav luk, što na kraju i ne izgleda uopće loše.

I have tried this some time ago, and I'm really satisfied. I first make a braid. Without my bangs- nothing can conquer my bangs.
Then, I put an elastic band on my head, and put the end of my braid under it. It doesn't go easy, but it looks quit good at the end. I've bought the bands in am local H&M store.

Na kraju, dobijem frizuru koja izgleda ko frizura, sva je kosa sputana, izgleda tako satima, ja znam samo skinuti traku prije spavanja i leći s pletenicom, i ujutro nastaviti s njom još par sati. Ne raspliće se kao što rep zna spasti. Još kad ulovim vremena i mašinicu i izbrijem početak kose, izgledat će ženstveno ko na  pravoj dami, zar ne? ;)

Vi koji imate dužu kosu, kako se vi nosite s vrućinama? Imate kakav savjet koji bi mogao pomoći?


At the end, I have a hairdo that really does look like a hairdo, all my hair is tied and in one place, and it stays so for hours. Somedays I just take off the band and go to sleep with the braid.
And when I find time for shaving this part of my head, it will look feminine and ladylike, right? Right? ;)

All of you with a long hair, do you have any tips how to survive these hot summer days and nights?

Broj komentara: 9 :

  1. Odgovori
    1. Ja se nekako navikla na dugu kosu, ali po doma pundjica na vrh glave :)

      Izbriši
  2. meni je ova zurka savršena, probat ću napravit! ajoj, ne pitaj, ja svoju grivetinu držim cijelo ljeto podignutu, jer u protivnom dobivam toplinski udar.

    OdgovoriIzbriši
  3. sjajno mi izgleda... ja sam trenutno u fazi puštanja kose, a kako sam do ove godine imala super kratku frizuru, zamislite koji mi je šok sad... vruće mi je za poludit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je frizura, mislim da ću je probati.
    U mene je punđa na vh glave, ništa drugo ne pomaže na ovoj žegi.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako mi se svidja pletenica. Djeluje i strogo i opušteno u isti čas! Kopiram...

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja zavrnem neku punđicu a šiške kud stignu :D Duže su pa idu iza uha i ne smetaju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. fizurica je bas lijepa, ali ja imam predugu kosu, volim da je ispeglana, jer ako je stavim u pundju, beze sam je peglala, tako da je uvijek pustena, svi mi govore: A DRAGA CURO JEL TI NIJE VRUCE ISPOD TE KOSE, ja samo mahnem glavom, sta cu , ne moze drugacije, heheh =D

    OdgovoriIzbriši
  8. Greаt аrtіcle, eхactly what I neеded.


    Feel fгеe to ѕurf to my ωеb site -
    Visit This Link

    OdgovoriIzbriši

}, 10);