utorak, 5. lipnja 2012.

Kukci/ Bugs

Ovaj vikend imala sam susret s kukcem u stanu. Bila sam na Floraartu, i pokupovala brdo toga. Dolazim doma, pune ruke vrećica i cvijeća, i nosim sve što mogu na balkon. Usput, vidim da je oko tegli sa cvijećem malo zemlje poispadalo, i samo se sagnuh da pokupim tu grudicu i ubacim u teglu. Nije bila grudica zemlje. Bilo je nešto. Nešto živo. Što mi se primilo prsta i nije puštalo i onda me prst jako počeo boljeti, pa nagađam da il je upiklo ili je ugrizlo.

Grozno. Ja ne volim kukce. One koje volim mogu odmah sad nabrojati: pčele, ose ajde i njih, bubamare. Mrave. Gliste kad su na zemlji. Bumbare. I to je to. Nisu mi lijepi. Nisu mi lijepi ni kad ih netko jako uveća i uslika s kapi vode, dok se ševe, dok jedu jedan drugoga ili kao "gledaju" u smjeru objektiva.
Nešto što ima više od 4 noge ne može biti dobro.

Možda se pitate kako nisam vidjela što se sprema? U pola stana nemam struje, uključujući svjetlo u dnevnom boravku, ali to je priča koja će doći na red kad ju završim, sad sam toliko u tome da nisam baš najnormalija da pišem suvisao post o struji i vodi i vlasniku i komisiji.
Znači, bio je polumrak, i znate kako je kad iz svjetla uletite u tamnu unutrašnjost stana, niš u biti ne vidite par trenutaka.

U trenutku kad je prst počeo boljeti, kad sam ja shvatila da je neki kukac! kukac na mom prstu, i ne da se, i kad mi je palo na pamet da bi to mogao biti pauk (ultimativno zlo), ja sam odskakala do kupaone (u kojoj još imam svjetlo) i vrištala i skakala i vrištala i mahala prstom ko da gori, u najmanju ruku. Grozan, grozan osjećaj.

Zla bića. Trebalo mi je valjda pol sata da se smirim. Našla sam gel za ubode, i valjda sam se namazala do lakta njime.

Par dana kasnije, dok sam mela, našla sam mrtvu pčelu na mjestu nesreće. Ok, dvije su mogućnosti. Pčela me ubola i umrla od šoka. Ili, zli pauk je nadrkan nakon napada na mene ubio i pčelu. Ok, ja ipak imam još malo razuma pa dajem šansu pčeli. Koje mi je zaista žao. Uopće ne ulazim u to što je ona radila u polumraku jednog stana u kojem nema cvijeća, samo biljki, i kud je točno ušla, ali eto, znatiželja je ubila mačku. Možda druge pčele budu pametnije.

Na mjestu uboda imam tamnosmeđu točku. I da, još uvijek malo boli kad pritisnem. Srećom, taman je na vrhu kažiprsta pa boli kad god tipkam.

Jel ima još tko da ne voli kukce?

Broj komentara: 14 :

  1. Jaoo naježih se na samu pomisao da čapim neku bubetinu rukom! Ja samo mrave i bubamare poštivam, iako i za bubamare kad stanu letjeti mislim da će mi otići u uho ili nekud pa bježim xD

    OdgovoriIzbriši
  2. kukci i ja ne idemo zajedno. ja sam vrisnula kad sam pročitala da ti se kukac uhvatio za prst. i dobra si, ja se ne bih namazala samo do lakta. btw, ako je pčela, da ti nije još žalac u prstu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam neku tamnu točku na mjestu uboda, nemam pojma jel žalac ili ožiljak od pčele. zamisli, imam možda ožiljak od pčele..:)

      Izbriši
  3. Nemam problema s kukcima, ali kada najmani miš na svijetu dođe na dva metra od mene bježim vrišteći zato te razumijem potpuno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kažu da je pčelinji ubod zdrav!?

      Izbriši
    2. ne bojim se pčela. obično me ne pikaju. mislim da onima koji su alergični i nije baš zdravo ;)

      Izbriši
  4. Pi bre zene sto ste neke :) da dodjem da vam pobijem tu gamad ? :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;) pazi, zapamtit ću ovo. ako ikad zatreba, nemoj se praviti da si offline ;))

      Izbriši
  5. Ma jojjj ja ih se bojim, sinoć sam se šokirala kad sam otišla na bankomat, milion nekakvih bajuždrka se poredalo, meni došlo da povratim, sestra kišobranom pritiskala tipke, hahahaha fuj, fuj ... a moguće da te pčela ujela, jer znam da inače kad ujedu ostave žalac, i nakon toga umiru....

    OdgovoriIzbriši
  6. joooj meni su samo gadni, =(, izgledaju slatko ovako na slikama, ali gadni su , i ne zelim ih u blizini, i ja sad ljeti kad sam kasno za laptopom, i ugasim sva svjetla, onda sve zivo , svaki insekt se meni zalijepi za monitor, griju se ili sta vec , hahaha =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma šta se bojiš kukaca, manji su od tebe! Ustvari, ja se ne bojimničega!!! Ne ne bojim se kukaca ali sam imala prijateljicu koja ih se tako bojala da je u knjigama preko njih lijepila flastere:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nije baš da ih se bojim, više ih ne volim. ali kad pređu u moj osobni prostor, postaje osobno ;)

      Izbriši
  8. Jaooo.
    I ja bih se jako prepala da sam na tvom mjestu.
    Iako jako volim zivotinje, mislim da tim malim bubicama i sl. nije mjesto u kuci. Nek setaju negdje drugo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Нi there, I do thinκ youг sitе coulԁ posѕiblу be having web broωser cоmpаtibility ρroblems.

    Whenever I take а look at your ѕite in Safari, it
    looκs fine howеver, if oρеnіng in Internet Exрlorеr, іt has some overlapрing issues.
    I just ωanted to pгovіԁe you wіth a quicκ heаԁs up!
    Apaгt frοm that, gгeat blog!

    Takе a loοk at my blog poѕt - highly recommended web-site

    OdgovoriIzbriši

}, 10);