nedjelja, 17. lipnja 2012.

Nedjelja

Nedjelja je prošla mirno i ugodno. Najveći dio dana provela sam na zagrebačkim brdima, u hladu šuma, gdje je ugodno za živjet i uopće nije loša ideja za nać stan. Jedino, dobiješ zelenilo i mir, nemaš baš drugih stvari. Dućana s hranom, na primjer, ili nogostupa, ili svjetla dok se voziš kroz šumu do doma. Tako da, super je otići u goste preko dana u brda:)

Naravno, ja se nisam samo tako odvezla ravno od sebe do tamo, jer džabe meni i google maps i hakova stranica s itinerarima. Zanimljivo je to, odem na hakovu stranicu, za one koji ne znaju, HAK predstavlja Hrvatski autoklub, i ja sam naivno pomislila da kad pogledam nešto na itineraru da ću dobiti uputstva za vožnju autom, a ne za planinare. I tako je mene hakova stranica fino uputila kako da dođem do Kraljevca do te adrese, ali zaboravila mi je reći da ću u jednom trenutku morat provest auto po stepenicama gore. Jer to je pješački dio!! argh! jebemu! Jel tako teško, ne znam, poslati nekoga tko vozi auto rutama koje nude na webu? U Zagrebu! ne u Kopačkom ritu, zaboga.
I ne, to što su mi na vrijeme javili na mob da ne vjerujem haku i guglu nije me spriječilo da opet ne fulam, pa sam možda malo kružila. Ali bila sam dobre volje, dan je bio lijep, svijet je imao smisla, i doručkovala sam ovo pa sam bila sita i sabrana. Ovo su banane, bademi, lanene i sezamove sjemenke, med i tekući hladni jogurt. Vjerujte mi, odlična stvar za doručak po ljeti.
Na kraju dana, otišla sam na svoje brzo hodanje na Bundek. Kako sam (krivo) mislila da je večeras utakmica naših s nekim, čudilo me koliko je ljudi na Bundeku.

Ljudi na Bundeku. I danas su potvrdili moju teoriju da je većina bedasta i da je demokracija inače kriv sustav.
Znači, Bundek je uređeni park, oko kog ide betonirana staza za pješake, bicikliste i rolere. Ima tu i male djece i pasa, ali za prve tri skupine staza je podijeljena u dvije trake, koje su podijeljene neprekinutom žutom linijom, na jednoj strani je nacrtani čovjek, simbolom koji su prepoznavali i ljudi u pećinama, dok je na drugoj stazi simbol role i simbol bicikla. Veliki su i žuti i ponavljaju se dovoljno često, sigurno češće nego po gradu kad ne znam koji dio nogostupa je moj, a koji za bicikliste.

Uglavnom, šetači se tele svukud. Uzimam u obzir da je nedjelja navečer, ali Bundek je osvijetljen, i samo zato jer je većini neradni dan ne prestaju vrijediti pravila. Ja sam samo brzo hodala, ali puno ljudi je vozilo bicikle i rolalo se, i letili su na sve strane jer su određene skupine pješaka hodale ko Smogovci, brzinom penzionera. Uzmite u obzir da ovi s rolama i biciklima ne idu tom brzinom. I onda, kad vide da im se ovi brzo približavaju, pokoče se ko bambiji pred refletorima, i ostanu stajati na mjestu. Pa daj skloni se bilokamo!

Osim toga, baš je bila neka super večer. Još prije mog hodanja, dok sam u autu čekala zeleno da skrenem na Bundek, u traci do su neki stranci pitali za smjer, došlo je zeleno, ja sam im mahnula da skrećem, skrenuli i oni za mnom ;) našli ugibalište, pa sam francuskom paru koji slabo zna engleski objašnjavali gdje je hotel Astoria. Lijepo su mi pokazali svoju hotelsku potvrdu na francuskom koja mi je puno pomogla (not), ali bili su super simpatični i sve je nekako bilo ugodno. Nadam se da su shvatili moja uputstva, jer nekad ljudi klimaju kad im brojim mada niš ne kuže.

Nakon toga, već je pao mrak, i ja sam jurila stazom, i ide mi neki par ususret, i svi u isto vrijeme počesmo kočiti jer, šta, preko puta nam u galopu protrči jež, koji je svojim poslom grabio ravno prema jezeru. Ne znam jeste li kad naletili na ježa, oni su mi predragi, ali su u biti dosta nadrkana vrsta, kojoj nije do maženja, dure se i pušu. Uglavnom, nas troje stoji, jež ide dalje, kasni valjda, i neki nepoznati čovjek upita se naglas, tko zna je li to bio jež ili ježica?:) pa smo par minuta razmišljali o mogućnostima. Svidjela mi se lakoća kojom su ljudi danas odisali oko mene. Svi su nešto bili nasmijani i spremni na šalu.

Eto, nadam se da je i vama vikend bio zadovoljavajuć. Laku noć.

Broj komentara: 5 :

  1. Sve je to super, ali mene sad živo zanima jel to baš bio jež ili ježica? I kako znaš šta je jež ili ježica a da ge ne podvrneš? Jesu u nje dulje bodlje ili u njega :p?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahaha kako sam se nasmijala kad si naletjela autom na stepenice - onda si trebala auto na rame i polako gore :D To je valjda za one vozače koji imaju Smart xD

    Doručak ti izgleda totalno mljac :)

    Ja Bundek inače zovem Buncek - rekla sam mom D da sam se doselila u Zagreb samo zato jer se puno stvari zove kao hrana - kajzerica, salata, buncek, trešnjevka.. xD

    Ježevi su premedeni, davno sam vidjela zadnjeg, nadam se da ću uskoro ukrstiti put s nekim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja obožavam ježeve, nisam znala da su nadrkani! a ovaj doručak, zaslinila sam se trenutačno, morat ću probati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ηey! I could have swοrn I've been to this site before but after reading through some of the post I realized it's nеw to me.
    Nonetheless, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarkіng and
    checking back frеquently!

    Hеrе is my web blog http://nippomac.info

    OdgovoriIzbriši

}, 10);