utorak, 12. lipnja 2012.

Lakiranje noktiju/ Nail polish


Nikad mi neće biti jasno, kako žene (neke druge) uspijevaju precizno nanijeti lak. Da im ništa ne ode na kožu sa strane. Osim toga, kako ne pokupe nogom ili rukom nešto dok se lak suši- koliko one vremena imaju da baš ništa ne rade dok se lak suši? S druge strane, nevjerojatno je što ja sve mislim da neće oštetiti lak dok se suši. Na primjer, obuvanje japanki, hodanje bos do nečega- u što se zabijem lakiranim prstima. Pa me zasvrbi pa se počešem, pa prekrižim noge i pokupim plahtu, suknju, nogu od stola, deku. Stavim jedno stopalo na drugo. Navučem čarapu (to mi je vrhunac gluposti, kad se zaboravim!)

Ako mislite da je s rukama lakše, meni nije. S nalakiranim noktima na rukama, dobijem potrebu da se posvrbim po kosi; dohvatim baš onu šalicu na vrhu ormarića, pa grabim na slijepo svim prstima, podragam zavjese, pregledam nešto na knjigama iz knjižnice, zatvorim vrata.
Uglavnom, jako, jako rijetko to izgleda kak treba. Dobra stvar je da se ne nerviram, lak je, ionako će izgledati drugačije za par dana.

Ali, znam vidjeti neke druge ljude na kojima se takve stvari ne vide. Ne znam jel stvar kozmetičarke, čega li?
Kakva je ispravna procedura da nokti izgledaju kak se šika, a da se ne usvinji učinjeno?
S time da ja ne stavljam ništa osim lakova, nema šljoka, nema krekera, nema podjele na dvije boje i nacrtanih cvjetova. Ništa. I opet strada uradak.


I will never understand, how some women (not me) manage to have their nail polish done correctly. Nothing gets on the skin on the side. Everything is as it should be. Besides, how don't they touch something while waiting for the nail polish to dry? I mean, I touch a lot of things while waiting to dry, just because I think I can do it it without consequences. I try to put my flip slops on, or cross my legs, and touch my skirt/ blanket/ chair/ table/ another leg. I put the sock on ( this is my dumbest action I made, just once).

And if you think now, it gets easier with fingers then with toes, it doesn't. Not in my case. I somehow forgot what I'm doing, and then start doing strange things, like checking some pages in books, trying to reach some cup on the top of the shelf, I scratch my head, I shut the door.
The good thing is that I don't loose my nervs about it. It is a nail polish, it will change how it looks on me in a few days no matter what.

But I do see another women with great nails, without mistakes. I only wonder if such are work of a proffesional, or do they have some secret procedure?

If so, which one?

Broj komentara: 11 :

  1. Evo posto sam ja danas odradila kompletnu manikuru/ pedikuru (bez brljanja po kozici, zapackivanja i inih ometanja), da podelim tajnu s' tobom:) Pre svega ides da piskis (to je jako bitan korak :))onda doneses kafu ili sta vec, pustis omiljenu seriju i krenes da mazes. Kad se sve to lepo osusi, visak pobrises stapicima za usi ili onom olovkom sa acetonom, a ako si nestrpljiva namazes i brzosuseci top coat i za nekih 15 min (lakiranje) i 15 min (susenje), ti gotova :)
    Ja se toliko ispraksirala da ne moram vise ni da brisem ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahaha, bas je dobra, PRVO IDES DA PISKIS, hahahhahaa odsad cu i ja tako, jer i ja nikako nezz nalakirat normalno nokte, bez ostecenja, haha =D

      Izbriši
  2. ni je ne brišem, dovoljno sam precizna... ali znam poriv da pipkam sve oko sebe i da me odjednom sve svrbi kad su mi nokti nalakirani!

    OdgovoriIzbriši
  3. Potpisujem MPL, prvi korak lakiranja noktiju je da odeš na wc :D Ja također upalim neku seriju/film na kompu da mi se vrti i onda tek počinjem.

    Što se tiče promašaja, jako rijetko zbrljam nokat, već sam se izvježbala kako svoje nokte nalakirati da ne bude laka svuda, a koristim samo catrice lakove pa je i četkica stalno ista tako da ako baš nešto razmažem tu je štapić za uši i aceton (ali to tek kad je sve full osušeno inače možeš napraviti više štete nego koristi). Inače sam strpljiva pa se tih 15-20 min ne vrtim i nemam poriv dirati sve oko sebe :D

    Ovo tvoje me podsjetilo na moju D2 s kojom sam poludila kad sam joj nokte lakirala, vrti se ko da gliste ima, psovala sam ju kao dijete da mora mirno sjediti i ne smije se češkati dok se lak ne osuši xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo ja sam očajna sa lakiranjem noktiju, bilo gornjih ili donjih. Koliko god da pazim, čekam, korigiram, brišem, uvijke, ALI baš uvijek nekaj zaje... sa lakom, makar on bio i proziran :)

    P3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eto, tako ti je i meni. moji nokti uvijek će izgledati ko da imam 5 godina :)

      Izbriši
  5. Hello There. I found your blog using msn.
    Thіѕ іs an extremеly well written article.
    I will make sure to bookmark it and come back to reaԁ more of
    your useful informatiоn. Thanks fοг the
    poѕt. I wіll dеfinitelу comeback.


    Feel frеe to visit mу websіte; neroproductions.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Awesome ροst.

    Also visit my site www.xfire.com
    Also see my web site > Nlpwiki.ru

    OdgovoriIzbriši
  7. hi!,I like yοuг ωrіting ѕo so
    much! share wе communіcate extra about уour post on ΑOL?
    І need аn eхpert on this housе tο resolve
    my pгοblem. Μаybe that's you! Taking a look ahead to see you.

    Feel free to surf to my page http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    OdgovoriIzbriši

}, 10);