petak, 15. lipnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work


Malo je teško kombinirati i smišljati što obući dok su stvari po vrećama, pa molim za razumijevanje. Osim toga, ovo je bio Bad Hair Week, s toliko vlage u zraku da, štogod da sam pokušavala s kosom, nije uspijevalo, pa je većinu vremena provodila sfufljana.

It is hard to combine the clothes when everything is packed in bags, so please have patience with me. Besides, this was the Bad Hair Week, with such a humidity, whatever I tried to do with my hair, I failed, so it was most of the days in a pony tail or a bun, or something similar.
Svetačka. Ne znam jeste li se selili, ali kad se pakirate, na kraju nailazite na robu koju dugo niste nosili, pitali ste se gdje je ili ste ju i zaboravili. Kao ja ovu haljinu. Kako sam ju među zadnjima našla, tako je bila recimo najdostupnija. Haljina iza ima gumbe za kopčanje pod vratom i prorez ispod, ali bilo je tako sparno da sam ju nosila raskopčanu cijelo vrijeme ispod veste.

Holy picture. If you ever moved, you know that you usually find some clothes while packing, and these are the ones you already forgot about, or wandered where it is. This was the case with this dress. So, since I have found it, I wore it this week. It has buttons on the back, but I wore it unbuttoned  under the cardi because it was too hot to have it so tight around my neck .
Uspjela sam naći malo nakita. Najobičnija crna haljina i prugaste platforme, platnene s punom petom od špage, odličan odabir za dan pljuskova. Srećom, radila sam dok je padalo, dok sam završila, bilo je samo jako hladno.

I've managed to found a part of my jewelry. Black dress and striped wedges, a great choice for a day full of rain. Luckily, I was working while it poured, so it was only very cold at the end of the day, when I was done with the work.
Postavljanje automatskog slikanja ne izvlači najbolje iz mene uvijek, ali nemam živaca ni vremena čekati da ne žmirim dok se slikam. Haljina 10 kn buvljak, sako naslijeđe od mame, eh da, sandale su nove, 99 kn, Svijet obuće. 

Yes, I know, the timer on my camera doesn't get the best of me, but I have no time nore will to wait while I get a photo of me with my eyes open.
It is a second hand dress, the blazer is from my mom, and the sandals are new.
 
 Kava na suncu. Ovdje mi je kosa već 5 dana smotana u nešto, i pitam se što će se desiti kad uklonim sve gumice koje ju drže. Otvorila sam sezonu kratkih hlača, i planiram živjeti u njima do jeseni, što je više moguće.

Coffee time on a sunny day. My hair is here in a pony tail for five days already, and I have no idea how it will look when I finally move all the stuff from my hair holding it so. I started my season of shorts, hopefully till the end of the summer.

Broj komentara: 5 :

  1. opa, noge :D

    nego, meni je fav ova haljina s kojom si iskombinirala platforme i ogrlicu, super mi izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. šik, ez olvejs! ;) meni je fav kombo sa kratkim hlačicama! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je taj sakoić, baš mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. super ti stoje kratke hlače :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Excellent site. A lot of useful information here.
    I am sending it to several pals ans also sharing in delicious.
    And certainly, thanks on your sweat!
    Also visit my page : click here to restore the language bar

    OdgovoriIzbriši

}, 10);