ponedjeljak, 4. lipnja 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work


Ovo razdoblje kiša mi malo komplicira outfite. Ujutro je hladno, do posla se skuham. Dođe mi da skinem najlonke na ulasku u firmu. Ova ogrlica je divna ali je teška, smotala sam ju u tri čvora da ne leti dok hodam.

This rainy season makes it diffiuclt to combine outfits. In the morning it is chilly, but by the time I get to work, I want to tako off the leggings. The neckless is great, but I've made 3 knots on it to stop it move while walking.
Malo topliji dan. Crna ljetna haljina kratkih rukava, povrh sam stavila maramu koju sam pred dosta godina dobila kao dar iz Španjolske. Marama je divna, s resama (koje ispadaju i podsjećam samu sebe na Ivicu i Maricu), i izvezenim crvenim ružama

It was a little warmer that day. I wore a summer dress and a scarf, with thrums and red roses. It is a gift a got from friends when they went to Spain.
Danas. Bilo je vruće na putu do posla, sad me ulovila kiša, naravno. Malo sam zakinuta s nakitom jer se selim i nakit je već spakiran, kao uostalom i većina garderobe, pa se snalazim s onim što je još ostalo u stanu. Trebalo bi uskoro biti bolje.
Najlonke su nove, tanke točkastoleopardaste.

Today. It was so warm on my way to work, but in the evening it rained, of course. I wear less jewelry lately because I'm moving, and most of it, together with clothes, is already packed po I manage with what I still got in this flat.
Tights are dotted, let's call it animal print.

Broj komentara: 7 :

  1. super su ti suknjice! i ja bih takvu ogrlicu, baš bi mi dobro došla. nisam baš od nakita, no tako nešto bi mi baš 'sjelo'

    OdgovoriIzbriši
  2. kako si lijepo smršavila! bravo bravo i ja se trudim pa nikako...Naravno, svaki outfit mi je divan, ali španjolska marama rules! Di se seliš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. selim se na mjesto gdje za puno eura dobijem suhi stan, a voda i struja ne žive zajedno.

      Izbriši
  3. pala sam na crnu haljinu i onaj bež šosek!

    OdgovoriIzbriši
  4. :) najlonke su fenomenalne, gde si ih kupila?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. fala svima. najlonke su H&M, nekakvo sniženje ovaj tjedan, 2 para za 35 kuna

      Izbriši

}, 10);