ponedjeljak, 11. lipnja 2012.

Telemarketing

Ako nešto ne volim..to bi bilo to.
Prije par godina kupila sam Top Shop vakuum vreće, i dobre su, radile su svoj posao. Zlo je u tome što Top Shop uzme vaše podatke, i primi ih se ko krpelj.

I tako, par godina kasnije, jutro je, ja pijem kavu i sjedim pred laptopom, divan dan, sirene zavijaju, živčani vozači trube i netko se svađa pored zgrade, znači, uobičajeni zagrebački radni dan, kadli meni zvoni mob.

Zove neka curka, kaže mi da se razgovor snima, i kreće. Ja ne bih rekla da je to bio razgovor. To je bio monolog, bez neke pauze gdje sam ja mogla guknuti. Ja sam kupila kod njih vreće (jesam) pa ih zanima jesam li dobila i katalog (jesam) te jesam li upoznata s njihovim novim akcijama ( nisam, ali nisam to uspjela reći, jer monolog teče bez prestanka) i baš sad imaju Dormeo madrace na akciji, pa nek joj kažem koliko je moj krevet velik.
- Ne znam, rekoh ja, valjda prvi put dobivši pravo odgovora.
Ona je tad ponudila dvije mogućnosti veličine kreveta, obadvije su mi zvučale jednako moguće/nemoguće, jer, kao što rekoh, zaista ne znam mjere kreveta, pa se ona odlučila da neka bude ova veća, i baš taj dan je bilo posebno sniženje i ako sad kupim onda ću dobiti i još nešto ( iskopčala sam se, nemam pojma što, valjda neko jastuče pride).



Ja sam provela nekoliko godina kao studentica radeći u Službi za korisnike, i znam koliko je taj posao zajeban. U puno, puno slučajeva postanete ventil nesretnim ljudima za sve njihove životne probleme, i izderavaju se i poklapaju i prijete. Ako sam išta naučila, naučila sam da se tako ne ponašam. Netko dobiva plaću za te pozive.

Zato sam strpljivo sačekala da Romana s druge strane pročita sve što je trebala, a morala je u jednom trenu stati, jer se očekivalo da valjda potvrdim (bilo što). I onda sam počela. Da joj hvala, ali me ne zanima ni Dormeo jastuk, ni Dormeo madrac, ni njeni katalozi, ni pozivi. Jel može, molim lijepo, prestati sa svim navedenim?
No, Romanica se ne da, te krene provjeravati sa mnom je li moja adresa ispravna, da mi pošalje novi katalog...
Hvala Romana, tako se nećemo razgovarati. Doviđenja i ugodan dan.

Mislite da je tu kraj? Noup. To je bio Telemarketing tjedan. Nakon nje, zvali su me iz Croatia osiguranja, Basler osiguranja i Jadranskog osiguranja. Oni bi da se nađemo na sastanku jer su oni zaduženi za mene, mislim da su rekli da su moji agenti. Jedna me probudila nakon kasne smjene. Moram li uopće reći da s dva od tri osiguranja nemam nikakve veze, ali oni me imaju u "bazi"? Ista brzina monologa, vođenje "razgovora" tako da ne daju prostora za manevriranje razgovorom.

Ono što me fascinira je očekivanje da druga strana ne zna istu stvar, i ne zna se postaviti. Koliko čujem, masa ljudi se ni ne zna postaviti u takvoj situaciji, pa pristaje na sastanke, besplatne večere na kojima se nešto prodaje i dolazak na vrata.
Zanima me tko bi razuman želio doći meni na vrata nakon radnog dana? Jel vi ljudi moji znate kako sam ja raspoložena nakon posla?

Nego, zovu li i vas?

Broj komentara: 9 :

  1. Mene, za divno čudo, ne zovu.
    Fiksna linija nije na moje ime nego na ime firme. Mobitel također.
    Čak kad su me s HRT-a pokušavali uloviti, nisu našli mene nego moju baku, koja mi je onda proslijedila tko me i zašto traži.
    E-mail spamere prijavljujem nadležnim službama, a po potrebi i policiji (kad je o lancima sreće riječ, recimo). Generalno živim ispod radara takvih kriplova – ali one na ulici ne možeš izbjeći.

    I onda me Iskonovi agenti hvataju po ulici čak i nakon što im kažem da već jesam Iskonov klijent. Nastrljive T-Comove agente odnesem ako mi se ne maknu s puta.

    Svojedobno sam, tražeći posao, pokušao i s nekakvim takvim prodavanjem osiguranja. Odjebao sam taj posao kad se ispostavilo da bih morao biti spamer u MLM lancu.
    Svi imamo izbor i ja sam odabrao da ne radim takav posao. Svatko tko ga radi i biva nasrtljiv, bira da prema njemu budem maksimalno neljubazan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo s iskonovcima i t-comovcima me nasmijalo do suza!

      Izbriši
    2. daa, mene znaju gerilci fixnih telefonija zaskakati po šoping centrima. još se onak deru dok iskaču pred mene: Gospođo kolika vam je mjesečna potrošnja i na kojoj ste mreži?
      ozbiljno? zar itko govori takve stvari nepoznatim ljudima samo zato jer imaju majicu na H1, T nešto ili Optimu?

      Izbriši
  2. mojoj se frendici to dogodilo.teleshop ima svoj dućan u city centru npr, pa ako baš nešto hoću...

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene znaju zvati zbog anketa. Dobro, ok, težak posao je to, suosjećam, ali što da im kažem kad mi prekinu popodnevni subotnji odmor, osim da ih otkantam??!! Zovu u subotu oko 4 popodne!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene isto ti sa top shopa maltretiraju.

    Prije nekih 3 godine sam kupila neku sjeckalicu i nisu me zvali od tad do studenog prošle godine. Meni bilo dosadno pa se fino izbrbljala sa curom ali ono, ne zanima me ništa, dormeo madrac imam xD sve ostalo mi ne treba i ajd, nakon nekih sat vremena me pustila na miru. I onda je počelo. U prvom mj me zvala jedna pa sam nju malo slušala ali reko ne zanima me (jedno 10 puta al ne da se) i ni ne znam kak je završio razgovor. Iza toga me zvali u veljači, opet govorim nemam vremena, na poslu sam (muljala taj put) al ne da se ova brblja li brblja, jedva je se riješih.

    Baš što kažeš, znam da ljudi moraju zarađivati i žao mi ih al kad su me u travnju nazvali nakon moja dva "ne zanima me" sam spustila slušalicu, stavila sve dotadašnje brojeve na block a sad se ne javljam na taj njihov prefix. Zbilja su mi tlak digli, više nikada ništa od top shopa neću kupiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj mene su zvali dva puta jer me frendica, koja se dala uhvatiti u klopku, preporučila za neko savjetovanje, financijsko ako se ne varam. i ja objašnjavam da sam studentica i da mi ne treba financijsko savjetovanje jer nemam toliko para da mogu s njima raspolagati na 100 strana, ali ne daju se oni. jedva se riješila muke.
    danas nam je na vrata pozvonila ženskica iz agencije puls, otvorila sam jer sam mislila da je susjeda (ne poznajem susjede jer sam tek pola godine u zgradi) i pita jel može kratka anketa. bila mi je simpa i učinila mi se kao studentica pa sam joj se smilovala, pola sata me ispitivala o platnim karticama, o kojima ja pojma nemam jer imam jednu na kojoj imam ako 100 kuna. nekako sam izdržala jer sam čula od frendova kako je teško anketirati tako po kućama, kad ti ljudi lupe vratima po nosu ili ne daj bože još što gore

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene ne zovu često, jer ne kupujem ništa preko tih i takvih a kada me i zovu odmah kažem da me ne zanima.
    Ali, moja prijateljica vrlo često kupuje takve stvari pa je primorana po danu isključivati telefon. Jedno vrijeme nije mogla glavu dići od Svijeta knjige. Na kraju kada su je tražili a ona se javila lijepo im je rekla da je dotična osoba (ona) umrla. Tek su je tada prestali maltretirati:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi! I simply want to offer you a huge thumbs up for the great info
    you've got here on this post. I will be returning to your web site for more soon.
    Visit my blog post - my article archive

    OdgovoriIzbriši

}, 10);