petak, 20. srpnja 2012.

Bicikla/ Bicycle

Upoznajte moj novi bicikl! Sto godina planiram kupiti bicikl, no nekako, uvijek kad odvojim novce za njega, iskoče neki nepredviđeni troškovi. I tako, vrijeme je prolazilo, bicikli su prolazili pored mene..
Prošli tjedan na Kolektivi se pojavila ponuda s jako dobrim sniženjem. I na ho-ruk, vrlo ležerno, malo vremena prije isteka vremena, ja sam prije posla u subotu ujutro sjedila u Kaptol centru i isprobavala svoj novi bicikl.


Meet my new bicycle! I've planning to buy one for ages, but somehow, I always spent the money on something more important. And so, time passed by, and bicycles passed by me.
Until last week, when there was a great deal on one web site, and I decided to buy one.
And so, just a few hours before this deal ended, I spent a hour in the bicycle store before my work on Saturday morning, choosing the best one for me.
 Zatim su me prije par dana nazvali da je bicikl spreman, ja sam pokupila J i otišle smo po najkrasniji bicikl u svemiru, ja sam odmah tražila fotošuting, a zatim smo sjele na kolače u Torte i to, i ja sam drito parkirala bicikl pored stola, onak, ko kakav baja. Do slastičarne sam se vozila po Kaptol centru :)

Then, a few days ago, they called me to let me know the bicycle is ready. J and me went there, and picked up the most beautiful bicycle in the universe. We had a photo shooting, and then went for some cakes. Of course, I drove there, through the shopping mall.
 Zar nije krasan i ne stoji li mi upravo divno?
Mali problem je nastao u garaži, kad smo shvatile da moj veliki divni bicikl nikako ne ulazi u moj mali auto, nikako. Ni na sklopljena zadnja sjedala. Ni s guvernalom naprijed. Ni nazad, ni preklopljeno.
Pa je J. odvezla auto u Novi Zagreb, a ja sam gurala bicikl. Dva sata. Ponekad sam malo vozila, ali ja trenutno doživljavam prostor drugačije ( issue s vidom) i zaista se nisam osjećala sigurno. No, vid će se poboljšati, a ja i Bicikla idemo na vožnje!

Doesn't it look good with me on it?
A kind of problem occurred in the parking garage, where we learned the bicycle is too big to be put inside, in any possible way we tried it. And so, 15 minutes later, we decided J goes with the car, I go with the bicycle on foot. I still don't see good, and till my sight is better, it is not safe to drive around. It took me only 2 hours to get home, but the evening was great and I really enjoyed it.
My eyes will get better, and then the cycle adventures are all mine!

Broj komentara: 12 :

  1. Jao kako je samo savršen!!! Želim baš takav, s tom korpicom i svim :D
    Sjajan je. Sjajan, sjajan, sjajan!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajj bas je lijepo biciklo, zelim da ga dugo koristis, i provedis fine trenutke na njemu, i tako , uglavnom cuvaj se, =D ,

    OdgovoriIzbriši
  3. prepredivan i stoji ti savršeno! znači ,vid još uvijek zeza, ha? :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Presladak je! Kako ima fine detalje na sjedalu i ručkama. Želim ti puno zabave s njim.
    Žao mi je čuti to za vid, držim fige da brzo bude bolje

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan je <3

    Al gurala si ga od Kaptola do NZg-a? Svaki ti dao :D

    OdgovoriIzbriši
  6. divan bicikl! I ja isto planiram kupiti bicikl već sto godina, ovo me je definitivno potaklo! Ima tako lijepe detalje, a košarica, naprosto <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaoo predivan je! I ja želim bajs, samo mene uvijek strah nabaviti neki lijepi pa da mi ga neko đubre ukrade :c

    OdgovoriIzbriši
  8. Ležerni shopping je najbolji shopping :) ono kad se jednostavno zaljubiš u nešto i moraš to imat' ...
    Divan mi je,pravi onako girly bisiklić :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Have you ever considered publishing an ebook or guest authoring on other websites?

    I have a blog based upon on the same subjects you discuss and would really like to have you share some stories/information.
    I know my viewers would enjoy your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e mail.
    Also visit my website : my blog named kip

    OdgovoriIzbriši

}, 10);