srijeda, 11. srpnja 2012.

Kiša/ Rain

Napokon je pala. Probudila me u pol 6 ujutro, bubnjala je po krovovima, grmjelo je i padalo, nestalo je sunca i zahladilo je (naspram uobičajenih jutarnjih vrućina). Zahladilo je toliko da sam se pokrila u krevetu, što tjednima nisam radila. Zaspala sam, i probudila se oko pol 10, i vani je bilo kao da se jutarnji pljusak uopće nije desio.
Vruće, blještavo, i još je vlaga od kiše isparavala iz zemlje.
Nakon višednevnog dogovaranja i prebacivanja dogovora, uspjela sam se naći s Tihanom.
Tihana je sad vrlo vrlo trudna i manje pokretna, ja ne vidim baš dobro još uvijek i puno vremena provodim po bolnici na pregledima, ili selim i raspakiravam stvari za stan, i mada smo u istom gradu, opet je teško naći vremena za kavu.

Meni trenutno sve blješti, i valjda bi mi pasalo piti kavu u nekom podrumu. Teško je pod tim uvjetima naći mjesto za kavu prijepodne, ali srećom sjetile smo se Ribnjaka. Ribnjak je park usred Zagreba, podno katedrale. Nekad prije, tamo su zaista i bili ribnjaci, ali nakon 2. svjetskog rata odlučeno je da ribnjake treba maknuti. Znate ono, prioriteti..
Danas je ostao park, hladovina, relativna tišina, i ugodno mjesto za popit kavu preko dana- preko noći možete ići van u Purgeraj, gdje smo i popile kavu.
Svjesna sam da Ribnjak po noći i nije najsigurnije mjesto, ali ako se zateknete preko dana, jako ugodno mjesto za sjest i podružiti se. Kad god sam tamo, neki normalni su ljudi tamo, i nekoliko pasa koji vas dođu pozdraviti i ponjušiti.


Finally came. It woke me up at half past 5 in the morning, it rained and got cold and dark, cold enough to put on my blanket, which I haven't done for weeks. I fell asleep again, and woke up around half past 9, the day was bright, hot and humid. As if the rain never happened.

I finally had coffee today with Tihana, who is very much pregnant. She isn't very mobile these days, and I don't see much these days, so it was quit difficult to find a place and time that could suit both of us.

We decided for Ribnjak, a park in the center near the cathedral. There used to be ponds, but after the WW2 it was changed into a park. There is a coffee shop, small and quiet one, with people with dogs, that come by to greet you (dogs, not people) when you come to the terrace.

Inače, samo kratki osvrt na sve ove preglede koji mi čine život trenutno: bila sam jučer na nečem što se zove fluoresceinska angiografija - FAG. Stave vam boju u krv da vide bolje krvne žile. Ono što je mene fasciniralo je brzina. Očekivala sam da ću dobiti tu boju, i nakon, recimo, deset minuta biti pozvana na nastavak pregleda. Umjesto toga, za vrijeme mog pregleda doktor je rekao sestri da stavi boju, i unutar nekog perioda od 6 sekundi ta boja je bila u oku. Toliko treba srcu da ju ispumpa. Baš mi je bio vau moment. Osim toga, ta boja ostaje u tijelu 24 sata, požuti vam koža, požute bjeloočnice i piškite jupol žuto.


Just a quick review on the eye exams I'm going trough: yesterday I had a FAG ( fluorescein angiogram) They put the color into the blood, so the doctors can monitor blood vessels and  blood. It took 6 sec from the fist to my eye for them to see the color. I was surprised by the speed my heart is pumping the blood.
Except that, yesterday my skin was yellow, my eyeballs were yellow, and I peed really really yellow.

haljina je "nova", prošetala sam neki dan na putu s posla kroz 4 shsa. pisat ću i tome uskoro/
this dress is "new", a few days ago I visited some second hand shops. I'll about it soon
Nadam se da je kiša došla i do vas, i da je bar malo osvježila dan.


Hope you got some rain too, and I really hope it is not so hot where ever you live.

Broj komentara: 5 :

  1. haljina je odlična! prvu godinu studija odstudirala sam na kaptolu, pa su nam predavaonice gledale na ribnjak, ah... budiš mi nostalgiju za nekim lijepim trenutcima koje sam provela ondje! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. i mene je kiša obradovala :D ali da, sad je opet šugavo :( zanimljiv očni pregled, nadam se da će biti sve ok s okom!
    čekam post o SHS :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovde je bilo jako malo kise, tako da je ja jos cekam. Mislim da cu se preporoditi. :D One slike prirode tako umiruju. A to za bojenje krvi woooo tako brzo? :O Haljinicak! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. ja molim da mi netko kaže gdje je kupio maxi suknju i dugu ljetnu haljinu (ako je kupio) jer ja ću počet zaustavljat ljude po cesti i ispitivat. nigdje ne mogu naći ono što tražim. frendica ti ima super suknju. a ti si preslatka u toj haljinici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. frendica je ovu kupila u Caliope, Ilica blizu trga. ja imam jednu maxi suknju prugastu, kupljenu u New Yorkeru prošlo ljeto, i imam jednu maxi haljinu od prije 2 g iz Mane. probaj tamo pogledati.sretno!

      Izbriši

}, 10);