ponedjeljak, 2. srpnja 2012.

Nedjelja

Kako provesti nedjelju, vruću nedjelju? Na Hitnoj.

Tamo negdje usred godišnjeg, prošli tjedan, počeli su mi problemi s vidom. Počelo je malo, i to je nešto nažalost što mi se zna dogoditi u vrijeme ovih vrućina i sparina. Ali nije stalo na malo izgubljenog perifernog vida, nego sam ja jučer odvezla do Zagreba s jednom poštenom mrljom usred vidnog polja, što uopće nije bilo zabavno, jutros sam se malo premišljala, ali u jednom trenutku vrag je odnio šalu i ja sam otišla na Hitnu.
Znam kakva su iskustva sa zdravstvom u Hrvata, ali ja moram pohvaliti dobre radnike. Danas su svi bili ljubazni, brzi, ugodni i profesionalni. Nije bila gužva, nisam dugo čekala, i sve je nekako bilo u redu.
Ali na svaki pokušaj razgovora s dobrom doktoricom ja sam ispadala ko idiot.

Prvi primjer: čim su me zaprimili rekla sam da imam mrlju u vidnom polju, i da ne vidim dio slike. I sad, vodi ona mene na pregled, i veli mi: Imate mrlju u vidnom polju.
Ja sam pomislila da mi je to dijagnoza, pa sam onako iznenađeno priupitala: Ma dajte, mrlju ste našli? Znate onaj moment kad nekome morate polako objašnjavati? e pa...
Drugi primjer: gledaju meni oko po nekim strojevima, i pitam ja doktore jel im ok smjena, kao, nema puno pacijenata.
I veli žena: kapa nam cijeli dan. I ja uspijem na to zastat i pogledat prema stropu. Mislim da sam imala izražen tukizam cijeli dan.

Ja stvarno nisam za bolnice. Sva moja hrabrost, jezičavost, snalažljivot i šarm nestaju u zraku onog trenutka kad ja čujem zvuk igala za vađenje krvi. Znate, ja se znam onesvijestiti, i onda ležećki vadim krv, privatiziram cijelu ambulantu, ležim još dost dugo onako blijeda i svi se moraju sletiti oko mene. Ni mjerenje tlaka mi nije naj, onaj osjećaj kad ti stisnu ruku toliko jako da osjećam žilu kako bije u mom tijelu uopće nije fora, sva omlohavim, i to uopće nije pravi tlak jer do tog trenutka sva sam nikakva i uzrujana. Danas sam mjerila tlak i onda su mi još vadili krv. Šou.

Nekako se nisam onesvijestila. Ali trenutak kad su mi nakapali nešto u oči da raširi zjenice... Meni je to bilo prvi put u životu. Trenutak kad sam 20tak minuta kasnije pogledala niz hodnik bolnice, a tamo u daljini je bliščalo najjače svetlo ikad, i dojam se nije smirio satima..

Dok smo čekali nalaze, ja sam ko filmska zvijezda sjedila sa sunčanima i pokušavala pogoditi vilicom ručak.
Jednako je zabavno pokušati napisati poruku na mob ili pročitati povijest bolesti na papiru pred nosom. Ne ide. A zjenice su o-gro-mne.

Evo, ja sam primjer gdje mogu reći da je sve bilo ok u hrvatskoj bolnici. I usluga i ljudskost.
I mada još uvijek ne znamo što mi je, i nije mi bolje, i idem dalje na pretrage, ja sam u biti imala jako ugodan dan okružena ugodnim ljudima.

Ako u sljedećem periodu primijetite puno gramatičkih i smislenih grešaka ovdje, ne zamjerite. Ne vidim dio ekrana ;)

Broj komentara: 6 :

  1. Uuuu pa to je stvarno ozbiljno postalo! Držim fige da sve bude u redu i da se oporaviš što brže! I nisi imala niti jednu gramatičku grešku ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadam se da će to brzo proći! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. bit će sve ok, držim fige da nije niš ozbiljno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh kako se pronalazim u ovome, ja sam u vecito poletna i nasmejana...sve dok ne osetim miris ambulante, posebno dela za vadjenje krvi, tad me uhvati panika, pa ili bezim, ili padnem... :D Generalno bolnice na balkanu umeju biti ok, mada uglavnom nisu. Ja sam neko vee isla u klinicki centar vojvodine jer mi se od kivija steglo grlo, a na hitnoj sve neki teski slucajevi, i doktor mi je rekao da je do krajnika!!! Kad ga nisam udarila, a lepo kazem imam uvecane krajnike oduvek! :D I jos rece: ako ne budes mogla da dises-dodji! Pa super... drago mi je da su tebe fino docekali, i da nam brrzo ozdravis! ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. Uh, nadam se da će brzo proći.
    A ja još ne znam osobu koja je opuštena u bolnici, nije logično. Bar si imala sreču pa naišla na ljubazno osoblje i profesionalnost, izgleda da se ubrajaš u rijetke.

    OdgovoriIzbriši
  6. svi nekad obolimo od tukizma! nadam se da će ovaj real problem brzo nestati!

    OdgovoriIzbriši

}, 10);