ponedjeljak, 9. srpnja 2012.

Nedjelja/ Sunday

Ovo je bila vruća, lijena nedjelja.
Noć prije bila sam na nekoj večeri/ druženju sa zanimljivim, dragim ljudima, popilo se i pojelo i ostalo budno malo duže, pa je nedjelja, srećom neradna, bila posvećena poludrijemanju.
Prvo doručak je bila zdjela puna voća, lanenih sjemenki, meda i limunovog soka.

It was a hot, lazy Sunday.
The night before we had a dinner with some friends, we ate and drank and stayed late for too long, so Sunday morning was reserved for napping and laying on the couch.
The first breakfast was a ball full of fruits, honey and lemon juice.
prvi doručak/ first breakfast

Drugi, kasniji doručak bio je omlet sa sirom. Tamo negdje oko omleta spremili smo se gledali Poirota, divan početak nedjelje ujutro, da bi me na televizoru dočekalo Midsummer Murders, jednako dobro ako ne i bolje, jer traju dva sata, za razliku od ovih zadnjih mikroepizoda Poirota koje su emitirane. Nedjelja je odličan dan za gledanje serija o ubojstvima na britanski način, makar se pitam tko zdrave pameti poželi nakon svih tih ubojstava preseliti u Midsummer.
Tamo negdje nakon što su sve žrtve pomrle, ja sam shvatila da sam zaspala s naočalama na nosu, i lovili su neku koju dotad nisam ni vidjela u toj epizodi.

The second breakfast was omelette with cheese. About that time there was a Midsummer Murders episode on TV. I like this series a lot, although, in real life, who would have wanted to live in a village where there is a murder every week? Just about it got interesting, I fall asleep, and later didn't understand who killed all the victims.


Popodne je prošlo u seljenju stvari u novi stan, baš dobro što je cijeli vikend bilo razdoblje toplotnog udara, tad najvolim seliti. Ali novi stan je diiiivan, i u njemu uopće nije vruće mada nema klimu (drage zgrade građene u staroj državi), tako da je ulazak u stan uvijek, sa svakom novom torbom, bio olakšanje.
Navečer je bio dogovor da se ide na Gubec beg, rock operu. Osim što netko tko je to organizirao (nisam ja! zaista) nije vidio kad je opera, jer jučer sigurno nije bila. Inače, radi se o ljetnom kinu Tuškanac, vani ste, na otvorenom, i kulturno se uzdižete.

I spent the afternoon in moving to my new flat. I really liked having such a hot weekend while carrying all the stuff to another part of the town. But my new flat is great, and it is not hot inside.
For the evening we planned to go to an open air rock opera, but it turned out it wasn't on Sunday, so instead we just went out for a drink.
spremna za Gubec bega, ali on nije bio spreman za mene/ ready for an open air rock opera, but the opera wasn't ready for me

Kako se Gubec beg ipak nije održavao sinoć, ipak smo se prošetali do grada, i na putu do nekog birca gdje ima mjesta ispalo je da smo svi gladni, a nikom se nije baš dalo jesti pomfri i/ili pizzu, i nekako smo završili na mjestu koji mnogi oko mene hvale- Ribice i tri točkice.
To je mali ugodni restoran u centru, na mjestu gdje je nekada bio kafić (jednom sam nekog vodila tamo i upala ravno među stolove s ljudima koji su ručali, msilila sam da sam fulala ulaz i upala nekome u stan, jer je sve u nekoj stanskoj, domaćoj atmosferi tamo). Ribice i tri točkice je, možda već pogađate, riblji restoran, ponuda nije prevelika ali ono što imaju je svježe (što cijenim), zaista nisu preskupi, i imaju fine rakije. Ja sam jela riblju juhu i kasnije kolač od rogača, i stvarno je bilo ukusno i konobari su uslužni i ljubazni. Klima radi, a da nije prehladno, na razglasu se čuju klape, a cijeli restoran ima crtićki morski štih. Htjela sam više poslikati interijer, ali ljudi oko mene su jeli pa nisam baš htjela smetati im. Ovako to izgleda.

Since thre was no rock opera, we went to the center, and got hungry in the meantime. No one wanted to eat pizza or something similar, and we decided to try a fish restaurant called Ribice i tri točkice ( Fish and 3 dots). It is a small restaurant in the center, that used to be a coffee shop ( once I took someone for a drink there and was so confused when I entered something I thought a flat is). It has a specific, domestic atmosphere. They don't offer many kind of fish, just a few a day, and that is fresh. Not too expensive, and have good deserts. The wine list is kind of hmmm, but the wine we had was quit good. It wasn't too cooled, a/c was working just as it should, music was present but not too loud, and the whole interior looks amazing, everything in the sea- mode, like in some sea-ish cartoon ( which I like!) I took just a few pictured since people around me had dinner, and I didn't want to disturb

menü
dio sa stolovima. ribice vise sa stropa, a zidovi su oslikani i/ili imaju slike s morskim motivima, sve u intenzivnim bojama koje se meni jako sviđaju
 Marina i ja se prerijetko viđamo jer obje radimo poslove koji nam malo otežavaju druženja. I ona nam se uspjela sinoć pridružiti, blago nam se:)
a ovo su im lusteri. ako se dobro sjećam, trebalo bi izgledati poput brodskih



Ovo će vjerovatno ići moj pomalo zapostavljeni Vodič, ali zaista preporučam. U restoranu se ne puši, meni to odgovara, ali imaju malu terasu za pušače, pa je vuk sit i ovce su site isto. Jedino je ponuda vina malo hmmm, ali ono koje su imali bilo je pitko.
Kako su dani u Zagrebu iznimno vrući i sparni, kao uostalom i u većini regije, tek kad padne mrak ja se razbudim i ogladnim. Onda sam u devet navečer spremna i za pričati i za jest. Šteta samo što se ponedjeljkom radi kao i inače, ujutro i prerano.

This will go into my Guide for tourists, and I really recommend it. If you are a smoker, there is a terracce for your addicition.
And since the summer in Zagreb is hot and heavy, I am awake late in the evening, and then I'm hungry and willing to eat and talk and live.
Too bad working Monday came to quickly and to early in the morning

Broj komentara: 10 :

  1. Baš lijepi restorančić! Posjetit ću svakako! Hoćemo slike novog stana!!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj obožavam te britanske krimi serije, osobito Poirota, pročitala sam valjda sve knjige u kojima je on glavni lik dok sam bila srednjoškolka.
    restorančić je baš fora! ako su cijene ok kako kažeš moglo bi se i otići :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fin taj doručak!
    Restoran izgleda super, i inače volim ove tvoje preporuke, onda bar imam ideju neku šta da posjetim kad dođem u Zagreb, da ne idem samo na mjesta gdje ima ljudi.
    Zgodna si ovdje!
    I ja volim britanske krimi priče, samo mi kod Midsumera prvo nije jasno koliko ih ima mislim tih "zaseoka" Midsumera i kao i ti ko bi htio živjeti tu kad se samo ubijaju.

    OdgovoriIzbriši
  4. čula sam da je restorančić fora. samo me zanima ima li tamo i kakve vege hrane ili mogu eventualno doći na kolač?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što uključuje/ne uključuje tvoja prehrana?

      Izbriši
  5. moja mama bi ti rekla: "zubo, živiš tri života!" sviđa mi se tvoj lifestyle! :) a "ubojstva u midsumeru" su jedino što se u zadnje xy vremena isplati pogledati na tv.

    OdgovoriIzbriši
  6. aj fin post, uglavnom doorucak je vrh, zelim i ja. =D

    OdgovoriIzbriši
  7. "Ribice i tri točkice" je mjesto na koje u pravilu zalaze seljaci tijekom kraćeg boravka u Zagrebu. Loša riba, konobar kopa nos, a cijeli okoliš zaudara

    OdgovoriIzbriši
  8. I'm extremely pleased to uncover this web site ().
    I want to to thank you for ones time for this wonderful read!!

    I definitely really liked every little bit of it and
    i also have you bookmarked to check out new things in your website.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);