srijeda, 25. srpnja 2012.

O gladi

Hrana nam obilježava život. Mislimo na nju svakodnevno, svi koji ovo čitate vjerojatno ste dovoljno sretni da imate dovoljno hrane u svojim životima i da niste zapravo gladni.
Osim kad ste na dijeti, ili niste zbog posla ili sličnih obaveza stigli jesti, ili je ručak u kantini ili restoranu bio baš nejestiv.
Ja, kao, pazim što jedem. Pokušavam.
To i je i nije točno, jer puno puta mi neke stvari prolete ispod radara, ili nema onog što jedem pa pristanem i na hranu koju ne bih smjela. Ali, kao, postoje neke grupe hrane koju ne konzumiram.
Zanimljivo je gledati kako glad briše principe :) bar kod mene.
Jer trenutno jedem ono što mi se servira. Moje osobno mišljenje je da je te hrane premalo, da je ima premalo, i da je zaista ima premalo! Znam, znam kako zvučim, ali kad danima jedete manje od onog na što navikli, hrana počme zaokupljati dosta vašeg budnog vremena.

Bolnička hrana. Pretpostavljam da je netko potopio ili oteo brodove sa solju koji su trebali stići. Usput su ti zli lopovi uzeli i ostale začine. I dio hrane.

Sve ono što inače ne jedem, sad jedva dočekam. Veselo jedem bijeli kruh koji dobijem za doručak, ručak i za večeru, baš sam sretna kad donesu. Tjesteninu. Kockicu marmelade. Zašećereni neki voćni čaj.

Kukam li previše? Oprostite, vjerojatno mi je pao šećer u krvi .
Trenutno bih jela dolje navedeno, sve u isto vrijeme:
- pečena jaja sa špekom, lukom, sirom, paradajzima, kečapom i majonezom
- litru kave. neka budu dvije litre, bolje
- draga, draga čokolada. i sladoled.
- mili, dragi začini
- čokoladno mlijeko! koje inače ni ne pijem

eto, tako nekako.

Broj komentara: 8 :

  1. Joojj!! Da sam ti malo blize, sad bih sela u kola i donela ti sve to...

    OdgovoriIzbriši
  2. jesu te stavili na dijetu iz zdravstvenih razloga ili su jednostavno okrutni i surovi prema svim pacijentima?

    OdgovoriIzbriši
  3. :( ufffff.

    drzi se.
    evo ako ce ti pomoci, mozesm i napisati sta ti se jede, pa cu ja pojesti umesto tebe :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Redovno čitam tvoj blog, a evo sad se i javljam! :-)
    Djeluješ kao vedra, optimistična i draga. Želim ti da brzo ozdraviš.
    I jedeš sve što želiš! :-)

    Pozdrav!
    G.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mukica...ostani jaka-bice sve ponovo u redu. ^^
    Meni je ta hrana jako strasna...zelim ti da sto pre jedes sta god pozelis. Jedan veliki, veliki zagrljaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new
    posts.
    Feel free to surf my page ; click here publishing

    OdgovoriIzbriši

}, 10);