nedjelja, 1. srpnja 2012.

Presjek tjedna/ A week summary

Dakle, imala sam godišnji. Godišnji je super stvar, osim što tada vrijeme brže prolazi.
Spavala sam, jela, odmarala, šetala, ležala na obali rijeke, pila, pila kave, išla van, i tako u krug.
Jako sam (se) malo slikala.
U prvoj šetnji naišla sam na grupu konja koji su nezainteresirano večerali

So, I had a vacation, which is a great thing, exept it goes too fast.
I ate a lot, slept, had coffees, had many drinks. I went to river beaches and went out in the evenings. I took just a few pictures.
During my walks, I saw some horses having late dinner...
dok je s moje desne strane bio jedan konj kojeg su valjda trenirali, a on je konstantno ćirio što ovi rade s druge strane ograde, i trčao je slijeva nadesno. Ja sam naravno, vrlo paranoično, u jednom trenutku mislila da mene škica i da se sprema, ne znam, pregaziti me jer ga provociram svojim bivanjem tamo.
Kupanje s Lanom na Korani je bilo odlična ideja, daleko u prirodi, s puno životinja.

..while one horse was on my other side, being trained, I suppose, and he tried again and againg to see what other horses were doing on the other side of the fence.
Of course, my paranoia made me think he saw me as a threat and tried to run over me.

Besides that, I went to Korana river with Lana, a great idea to spend an afternoon. We were surrounded by animals.
 Vidite one kukuruze tamo u daljini? E tamo je došao divlji zec. Znači, mi ležimo na ručnicima, s kojih je ovo slikano, ja baš i nemam više savršen vid, a mislim da ga nema ni Lana, i skužimo zeku. I sad, jel moguće da ga vidimo tako daleko? Ali je, to je zeko, miga velikim ušima i ima veliku zečju guzicu. Moja procjena, oko 4 kile zečetine. On i njegova guzica pobjegli su nekam. Zatim nas je preletila roda, a patke su ozbiljno jurile Koranom.

Kad smo već kod životinja...
Moja kuća je blizu Mrežnice, i shodno tome, dosta je jaka fauna. Koja je najglasnija po noći. Po noći, ljudi moji, možda se ne čuju ljudi, ali što rade ostali..Ne znam što je sovama, ali ovo ljeto nisu normalne. Derale su se cijele noći, svaku noć. U trenutku kad su sove prestale, probudili su me komarci u mojoj sobi. U 4 ujutro, prevrnula sam cijelu kuću, našla 3 ona aparata protiv komaraca i nula (0) plavih tableta. Onda sam od 4 do 6 bila budna i mlatila se po izloženim dijelovima tijela, pa je bilo jutro i ptice su krenule vrištati.
Moja susjeda, s kojima se brinemo oko dvije mice koje su se odlučile živjeti na naše dvije adrese, je prošli tjedan u drvarni pored ove dvije mace pronašla- pogodite koga? Žabu.
Veliku zelenu žabu. Koju je na lopati odnijela na livadu. Žaba se vratila nakon dva dana, i sad se ozbiljno bavi mimikijom. Pokazala mi susjeda žabu, pravi se da je cjepanica (žaba, ne susjeda), ima krasnu smeđu boju bukve. Samo čekam da se u drvarni smjeste roda, medo ili lija. Mislim, gdje je crta koje te životinje neće prijeći?


Jednu večer išla sam van, izađem u mrak ispred kuće, upalim auto, prvo izlaze ove dvije mačke, za njima izlazi nadrkani jež (hej, jež!!) i odlazi nekamo u vrt!
Kad smo već kod toga, bila sam na kavi sa S. i pričamo o Ježevoj kućici, kako je divna i kako ju današnja djeca nemaju na popisu lektire jer Branko Čopić nije naš (pisac), a ova mi prizna kako je netko kog pozna jaako dugo mislio da stih
".. i vuk, i medo, pa čak i ovca.."  nadam se da se sjećate tih stihova; ide ovako
"..i vuk, i medo, pačak i ovca.." dugo godina se u sebi pitajući tko je Pačak i zašto nitko o njemu inače ne priča ( inače dalo bi se napisati post- dva na temu krivo shvaćenih pjesama). ja sam se smijala pačaku cijelo jutro ;) jer se sjećam sebe kao male, kad sam brdo takvih stihova krivo shvaćala, a um se trudio naći logično objašnjenje. Zvuči vam poznato?

I, za kraj, Riječno kino. Relativno novi event u Karlovcu preko ljeta, projekcije na otvorenom.
Dakle, ja došla, ja osvojila nagradu. Kokice i Radler (mada ne pijem pivo). Hvala vam na nagradi, dragi organizatori. I hvala vam svima koji ste me oslovljavali sa "gospođo" cijelu večer, na svakom šanku, posvuda. Gledat ću na to kao na dobro naučene socijalne vještine.


Broj komentara: 12 :

  1. Zec i Pačak su bili glavne fore ovog godišnjeg, meni se čini ;)))

    I da, nemam savršen vid, već dugo, dugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bome, da sam spretnija, krenula bih za zekom u kukuruze!;)
      ovo zvuči ko početak nekog vica

      Izbriši
  2. Super kjut post GOSPODJO :))
    Ja zivu rodu nisam videla milion godina, a zaba cepanica me krasno nasmejala :)
    I kakav je taj Radler?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da nisi vidjela rode, sve su iza moje kuće ;)
      ne znam kakav je radler, ne pijem pivo. ali ljudi oko mene vele da su im ta voćna piva ok.

      Izbriši
    2. da, što se tiče "gospođa" dijela, ja to ne kužim. dođem bez šminke i nakita u kratkim hlačama, i svi me gospođavaju. čovjek se zapita kako bi me oslovili da me vide sređenu:)

      Izbriši
  3. haha, pačak!

    Obožavam odmor pokraj rijeke, nekako mi je to poseban ljetni ugođaj. More je more, stoji. Ali protočnost rijeka i prelijep krajolik oko njih obožavam.

    Dobro da se nije našla još koja životinja... Super napisan post!

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se čini da je Ćopić nepravedno zanemaren danas, a njegova djela su previše lijepa i dovoljno bezvremenska da i današnja djeca u tome uživaju. Šteta.
    Ja mislim da je bilo šta s Lanom odlična ideja :).
    Ne uzbuđuj se za to Gospođo, meni nekad kažu teta a to je puno gore :p

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš vam je krasno bilo, Pačak i ako su vas životinje ometale xD

    OdgovoriIzbriši
  6. pačak me natjerao na smijeh, i mislim da ću mu se smijati barem dva dana u komadu!
    što se tiče ovog gospođo, bolje i to nego ej, curo. to stvarno diže tlak.

    OdgovoriIzbriši
  7. pačak, haha. da,da, mi se često u društvu sjetimo tih krivo razumljenih stihova raznih pjesama, pa se smijemo unedogled :)a životinje su bile baš pain in the ass, slatke su one i sve to, ali kad ne možeš od njih spavati, onda je to muka :/ ma bitno da je godišnji prošao odmorno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. This is my first time pay a visit at here and i am actually pleassant to read everthing at one place.
    Feel free to visit my webpage : more

    OdgovoriIzbriši
  9. Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I
    acquire in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.
    Stop by my webpage :: my blog site

    OdgovoriIzbriši

}, 10);