četvrtak, 12. srpnja 2012.

Sladoled/ Ice cream

Otkrila sam novi sladoled jučer.
Mislim da nijedne godine nisam pojela toliko sladoleda kao ovo ljeto. S jedne strane, odustala sam od gradskih slastičarni u Zagrebu jer su se dovele do toga da povisuju cijenu ( kuglica zna biti do 9 kuna), a kvaliteta je, nakon prvotne kojom su privukli goste, netragom nestala. Prošlu jesen prvi put u životu sam bacila sladoled u smeće, par metara nakon kupovine u Vinceku. Od finog sladoleda ostala je voda i natruha okusa.
Zato sam se više orijentirala na kupovne ovo ljeto, i mada mi primat drže Lidlovi u plavim kutijama (mislim da su Nordstern), moram pohvaliti novu seriju Ledo sladoleda Quattro.
Ovo sam probala jučer i oduševila se. 4 okusa: badem, mandarina, rožata i lavanda.

I've found this one yesterday.
I don't think I have ever eaten so much ice cream like this summer. On one hand, I stopped going to ice cream stores here in Zagreb because they have lost their quality, but the pricez are high.
I buy ice cream in stores, and so I have discovered this one. Ledo Quattro- four tastes- tangerine, almond, rozata and lavender.

Moram priznati, bilo mi je malo čudno probati lavandu (mada sam već jela čokoladu s lavandom), jer sam navikla lavandu mirisati. Pa sam se ulovila kako par puta stojim i mljackam, jer su mi usta puna nečeg što mi inače miriši iz ormara/vrta/ krema za tijelo .

Ali zaista je jako fino. Naravno, reklame u kojima je Quattro paket za četveročlanu obitelj je smijurija, ja bih ju mogla sama pojest kroz jedan dan, da se ne suzdržavam od toga.
Preporučam.

I must admit, it was strange tasting the lavender although it is not the first time, I have eaten chocolate with lavander, but it was weird having this taste in my mouth insted of my nose. Because I usually smell lavender in perfumes, body lotions or other cosmetic stuff.

It is really good. Of course, it is not for 4 persons. I could eat it whole by myself in one day, only if I let myself of the leash.

Broj komentara: 10 :

  1. hahah, joj ja sam pojela puno sladolaleda kad sam bila u Svedskoj, i nisam se trebala bojati da ce se istopiti jer je bilo hladno previse vani, i onda sam mogla uzivati u njemu, al sad slabo skroz jedem sladolede, al cu ovaj tvoj morat probat kad si ga tako fino pohvalila,=D

    OdgovoriIzbriši
  2. lavanda...? konzervativni skeptik po pitanju okusa se u meni buni...

    OdgovoriIzbriši
  3. Probaj Orijent - baklava,pistacija,karamela i halva :D imaju lude okuse ..

    OdgovoriIzbriši
  4. Mi nazalost nemamo Ledo sladolede...deluje jakoo ukusno!
    Uzivaj i za mene! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A meni su ovo ljeto sladoledi postali odbojni, baš zbog tog razloga što mi nisu više fini, ali ovaj od lavande bi probala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je najbolji sladoled u jednoj slastičarnici u Zadru (za koju nemam pojma kako se zove) i u Petru Panu u Osijeku - da ne kažem kako su im i cijene ok. Baš me zanima lavanda sladoled, i meni je lavanda nešto što ide u ormare a ne u želudac :D

    OdgovoriIzbriši
  7. i mene je vincek neki dan razočarao. masno i bezokusno. fuj.

    OdgovoriIzbriši
  8. jučer jela u vinceku, bio je ok sladoled. ali se sjećam kad sam kao klinka tamo išla svake nedjelje s roditeljima i kako smo uživali u super okusima (kojih nije bilo mali milijun) za samo 3 kune po kuglici...danas je quattro obiteljski miljenik :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastičan mi je taj Dalmacija sladoled <3 Ja sam doduše bila skeptična prema mandarini, ali me vrlo ugodno iznenadila!

    OdgovoriIzbriši
  10. Good post. I learn something new and сhаllеnging on sites
    I stumbleupοn eνеrуԁay.
    Іt's always useful to read through articles from other authors and use something from their websites.

    my weblog - Danielle

    OdgovoriIzbriši

}, 10);