ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Stupovi zemlje

Dugo vremena već planiram pročitati ovu knjigu, ali uvijek me nešto sprečavalo da ju uzmem u ruke. Ken Follet napisao je ovo djelo, Oprah ga je pohvalila u svom Book clubu, knjiga je ekranizirana, a mene je sve navedeno otjeralo od nje. Imam problem da, kad mi netko nahvali roman, sumnjam u točnost pohvale. Je li vam se ikada desilo da vam netko hvali i hvali neku knjigu ili film, i vi odete u kino ili podignete knjigu, spremni na sve ono na što su vas pripremili, na zadovoljstvo prilikom čitanja/gledanja, a dobijete nekakav jadni prosjek?
Problem je što se ovakve stvari događaju i od ljudi čije mi je mišljenje inače blisko i bitno, ali svejedno se ne pogodimo u odabiru knjige ili filma. Pa sam povjerenje smanjila na još manji krug poznatih. Kako je krenulo, na kraju ću sama, na blajnd, birati djela.
Dakle, Stupovi zemlje. Povijesna priča o gradnji katedrale u Engleskoj. Sve u tome mi paše. Moram priznati da sam malo škicnula seriju koja se vrtila na TV, i jest da je bio dobar casting, i lokacija, i kostimografija, ali imala sam dojam da je sve zbrzano u tih nekoliko epizoda, a ne možeš tako knjigu ekranizirati.
Hospitalizacija je odličan trenutak da se takvo djelo pročita, i tako je i bilo.
Ako volite povijesne romane, dajte mu šansu. Nisam znala da je Follet inače pisac krimića, a da je ovo pripremao cijelo desetljeće.
Dosta je likova, oni su isprepleteni, tu je Crkva i biskupi i pohlepni grofovi, sex i strast i smrt. Nešto kao Zagorka, ali malo podebljanije:)

                                    inače, ovaj predivan bookmark je Lanin ručni rad  :) 

Ako imate kakav prijedlog što čitati dok sam u bolnici, slobodno predložite. Sad imam dovoljno vremena za knjige:)

Broj komentara: 11 :

  1. Ma ok je knjiga (bar meni bila :)) sad videh da si u bolnici pa samo da ti pozelim sto brzi oporavak!!

    OdgovoriIzbriši
  2. E Zubac, da mi se brzo opravis! Znas?! :D :*

    OdgovoriIzbriši
  3. <3 <3 Uzet ću je sa sobom na more, za na plažu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš 2x2 dijela,4 debele knjižurine..pa nećeš valjda tako dugo bolovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ček, 4 knjige? ja sam završila dva dijela. znači, ima još nakon onog dijela gdje se Henrik ide bičevati?

      Izbriši
  5. progutala sam prvu sezonu serije u dva zimska dana :) meni se sviđalo. knjigu nisam čitala, zapravo se ne sjećam kad sam nešto pročitala :/ tako da ništa od preporuke s moje strane

    OdgovoriIzbriši
  6. voliš li krimiće? jesi čitala skandinavce? lackbergicu, nesboa, mankela? jel ti treba poslati nešto?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čitala sam larrsona, nesboa planiram već neko vrijeme. jel dobar?

      Izbriši
  7. Joj ja uvijek izbjegavam nešto što mi jako hvale. Doduše kod mene se stvori neka neisforsirana averzija i onda nikako :)

    Čitaj Larssona ako nisi. Izbjegavala sam ga upravo zbog toga, a bez razloga. Čovjek genijalan!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ahaa, its good dialogue concerning this post here at this webpage,
    I have read all that, so now me also commenting here.
    Feel free to surf my homepage :: my article network review

    OdgovoriIzbriši

}, 10);