nedjelja, 12. kolovoza 2012.

Darovi/ Gifts

Neki dan pričam s J kako su darovi odlična prizma. Darovi pokazuju kako te drugi doživljavaju.
Ne znam je li vam se ikada desilo da vam netko nešto pokloni, uz komentar tipa " ti ćeš ovo sigurno nositi/ tebi će se ovo sigurno svidjeti", a sam dar je ajme meni. Radi se o tome da, ako živite drugačije, i molim vas uzmite ovo najležernije moguće, ne želim sad reći kako sam oh posebna, nego znači vaš appearance odudara od nekog prosjeka- ljudi će često pomisliti da ćete staviti na sebe baš sve.

Možda sam sad zakomplicirala. Evo ovako: ja volim boje. Ne bojim ih se i radosno stavljam na sebe više od dvije, tri, četiri, koliko god. Takav mi je i nakit. Ne mislim da je moj način jedini i ispravan, ali se sviđam takva sama sebi. Ljudi oko mene ne doživljavaju svi jednako moje pojavljivanje. Imam ih nekoliko koji razumiju da je to, ajmoreći, stil. Znači, ja razmišljam prije nego se obučem, smislim kombinaciju, tražim nakit, cipele, torbu, i sve ostalo. S druge strane, neki ljudi oko mene valjda misle da si ja svežem kuhinjsku krpu preko glave, i veselo utrčim u ormar, te s nečim što mi padne pod ruke skakućem ostatak dana veselo uzvikujući Cirkus je u gradu!
Kako sam došla do tog zaključka? Po tome što mi znaju pokloniti. Po tome kako me komentiraju. Nisu oni zlobni. Ali to zvuči otprilike ovako: Ti baš voliš boje. Božee, koliko ti boja imaš na sebi. I vidi taj nakit, baš je šaren/velik/ma što je to uopće? jel to broš? hihihihi. Ovo samo ti možeš nositi..

Pišem ovaj blog ima sad već preko dvije godine, i zaista stavljam slike onog u čem sam bila, ne hodam obučena ko Lady Gaga u stvarnosti. Zaista ne mislim da probijam granice. I onda, kad pomislim da je sve ok, ulete ljudi s darovima. Bezveze, za rođendan, donesu s puta ili slično. Donesu najružniju stvar koja je ikad dobila deklaraciju, i kažu mi: Ovo me podsjetilo na tebe. Ovo si tako ti.

Kako sam to ja? Kako? Kamo gledate ako vas ja podsjećam na to smeće od proizvoda? A od mene se očekuje da valjda padnem u afan od sreće jer, vidi, još nešto šareno i plastično.
Razumijem da nije lako nać poklon nekome čiji se život ne poklapa s vašim. Skužiti što se točno sviđa i pogoditi bit. Kužim, jer često je i meni izazov nekome pronaći pravi dar, pogotovo ako ta osoba sve ima ili se bavi nečim o čem nemam pojma.

Zato mislim da sljedeći darovi zaslužuju da ih ovdje prijavim, jer su divni i krasni i ljudi su se potrudili.
Moja sestra živi drugačije od mene. U svakom pogledu. Ne komentira moj način života pa ni oblačenja. Ove godine, dok se spremala doć doma za godišnji, na sajmu rukotvorina mi je kupila prsten, broš i naušnice. Moja sestra, koja se ne kiti. Naušnice mi nisu blizu, ali ovo su prsten i broš. Prsten je tirkizno zelen. Broš je Šibenčanka u narodnoj nošnji.



I za kraj, jedna pašmina. Prije par mjeseci prijatelj M. ( bok M! vidi,spominjem te!) je išao u Istanbul, i zajednička frendica i ja smo mu se popele na glavu da bi mi htjele neki šal, maramu otamo. M. ne nosi šalove, i nikad nismo imali kavu s njim o kombinaciji šalova i marama niti išta tematski slično. Očekivale smo da nam donese nešto drečavo i kičasto, a dobile smo najljepše pašmine.
M. nije znao kako će se pašmina odlično pokopiti s mojom biciklom, koja je tek kasnije ušla u moj život, ali pogledajte ovu ljepotu i divno slaganje. Pašmina je baby plava, s matim/sjajnim dijelovima, kao da je ispisana. Prekrasna je, i da nije ovoliko vruće, non stop bih ju nosila. Hvala još jednom.
Ono što želim reći je, uz malo truda, svakom se može naći dar koji će usrećiti osobu. Na kraju, kad se daruje, cilj je da se veseli onaj tko dobiva.
Nadam se da vas daruju ( češće) onim što vas veseli, i da ljudi prije toga razmisle o vama.
Želim vam ugodnu nedjelju :)


A few days ago J and I talked about how gifts are a good example of how people see you. Have you ever received a gift with words " This is soo you" or " I bet you will wear this"? And the gift is something you would never, ever put on yourself? Well, it seems there is a group of people thinking, if somebody wears more colors, or have more imagination in dressing, then he/she must wear everything there is on this planet. How complicated should it be, right?

It is not happening every day, but here and then I get comments like " You really like colors, don't you?", " I could never wear this, but it is soo you!" Come on. I write this this blog more then 2 years now, and you see how I dress. These are my true outfits, it's not that I really dress up like Lady Gaga and go to work like that.

So, besides such comments, it happens that sometimes such people give me gifts. gifts that remind them of me. And gifts are terrible. I would never use them. How bad can a person know someone to give such garbage? It seems like, as long as you have  a style ( and please take this very easy, I'm not projecting I have the style) that is not usual pants-tee-shoes-in-usual-colors, you will wear anything. Right.


I think, people who managed to give me great gifts deserve a post about it.
First, my sister. She lives completely different life than me, wears no make up or jewelry, and she lives across the country and sees me rarely, and still managed to find me this lovely, lovely ring and brooch lady.

Also, a friend of mine went to Turkey a few months ago. Another friend and me could't stop blabbing about scarf we would want from there, so when M. came from Istanbul, he brought back with him two most adorable pashminas. I must admit, I have never talked with about scarfs, ever before in my life. And still, I happen to get this lovely scarf, in the same color as my new bicycle ( who knew!)

What I want to say is, it is not that hard to find the right gift, a person only needs to think about that one, her/his needs and desires. I hope you get the right gifts from people around you.
I wish you a lovely Sunday :)


Broj komentara: 12 :

  1. Baš sad razmišljam, pa uopće nisam primjetila da se ti oblačiš nešto niti kričavo, niti prepuno boja da sad padneš na dupe od šarenila.. Možda sam color-blind il neš xD Ili se svi oko tebe oblače sivo+crno pa iskačeš :) Inače, kad bih nekome već kupovala nešto kričasto i kičasto prije bih to popratila riječima - mislim da bi ti se ovo možda moglo svidjeti - nego - joj ovo si totalno ti - onak wtf :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ak si ti šarena, kaj sam tek onda ja?! :D što je više boja oko nas, to bolje! prsten je prepredobar, iako ja nisam od prstenja, al mi se sviđa. pašmina, mmmmm

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja mislim, kad ti uđeš nekom na sastanak, da poneki zatrepću ;)

      Izbriši
  3. Meni su pokloni zapravo odličan pokazatelj koliko te netko poznaje, a onda i pokazatelj dobrog/lošeg ukusa darivatelja..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se najvise grizem kad nekom promasim poklon, ali tako je lako pretpostaviti nesto o nekome a pretpostavljanje je majka svih zajeba tako da se desi da pogrijesim.
    Pašmina mi je prekrasna, napravi koju kombinaciju s njom, tobom i biciklom :).
    Nisam primjetila da si ti nesto toliko šarena i skandalozna, fino se oblačiš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam na tu temu rekla sve sto sam imala (u jednom od postova) :))))))
    A ja ne videh kod tebe neke cudne kombinacije, drecav nakit i tako to..meni se bas sve svidja (da li to znaci da i ja imam cudan ukus ? :))))))

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala :)
    nego, pretpostavka je kriva. vi niste mjerilo jer slično privlači slično. i ne bi bile ovdje da vam ne paše ( kao što i meni paše čitati vas), ali vi niste većina. vi niste prosjek.prosjek je netko tko teško ili nikako ne izlazi iz svoje comfort zone, a nema volje prihvatiti tuđu

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se stalno desava bas da cesto dobijam pokloncice, a cesto mi se desi i da ljudi kupe nesto za sebe ali ne usudjuju se ili sta vec nositi, pa daju meni... :D I ja sam cesto sarena jer se u takvim kombinacijama najlepse osecam. :) Jako mi se svidja tvoj brosic pa sad razmisljam napraviti neki slican. Mene inace jako veseli da dajem poklone ljudima... :3

    OdgovoriIzbriši
  8. prsten je Wow, a taj tvoj lak, imam i ja takav slican, odlicna boja =D biciklo i sal ,odlllicnooo =D

    OdgovoriIzbriši
  9. How lovely! Especially the little lady brooch. :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);