utorak, 7. kolovoza 2012.

Integralni špageti, dinstano povrće i zapečeni patlidžani/ Integral spagetti with vegetables

Dugo već nisam stavljala Kuvaričine recepte ovdje. Najčešće fotić nije u blizini, ili se pojede prije slikanja :)

Kako mijenjam prehranu polako, za početak sam izbacila crveno meso, životinjske masti,  mliječne masti ( samo ovo nabrojano! :) ) i pokušavam izbaciti gluten, a on je očito posvuda.
Danas sam radila integralne špagete od cjelovitog zrna, i zdinstala sezonsko povrće, te pekla patlidžane.
Prvo se usitni luk, pa tikvice, zatim patlidžan na kockice, i jedan dio na ploške. Ploške patlidžana posolite i posložite na tanjur, ispustit će malo tekućine i odgorčit će se. Bit će vam kasnije finije.



It's been  a while since I posted a recipe post here. Usually there's no camera nearby when cooking and eating :)

As I'm changing my diet slowly, I stopped eating red meat, animal fat, diary products with more then 1% fat and am trying not to eat gluten in pastry, it is hard to find acceptable food.
Today I cooked integral pasta with zucchini, onion and eggplants, and baked some eggplants too.
Good thing is to cut out eggplant into  slices, put some salt on, and leave it for 30 minutes. Eggplant will be less bitter so.
Obzirom da sam ograničena i količinom i vrstom ulja, na jako malo suncokretova ulja stavi se luk da omekša i požuti, a zatim se doda patlidžan, te nakon nakon vremena i tikvica. Sve se lijepo krčka, doda se sol i papar i u mom slučaju malo kurkume. Nakon toga na scenu stupaju pelati. U to vrijeme u vrelu vodu stavljaju se špageti. Naučila sam da integralnim špagetima treba puno više vremena da se skuhaju, ali jako povećaju obujam, i u principu na kraju nisam imala što iscijediti iz lonca.


Put onion, and afterwards zucchini and eggplants on warm sunflower oil, pour some water and let it cooked for half an hour. Add some salt, pepper and kurkuma/ turmeric. at the same time, put spaghetti into boiling water. I've learned it takes more time for integral pasta to be cooked.
Nakon dobrih pol sata, čak i više, tjestenina je bila gotova, povrće se krčkalo, a došlo je vrijeme da ploške patlidžana bacim na vruću tavu, s malo soli i papra.
I to je to. Moram reć da je bilo fino čak i onima koji se ne hrane tako inače;)


And that's it. I have baked some bacon for others who don't have the same diet as I do. If you like it, you can add some grated cheese on top of the meal.

Bon apetit!
 Onima koji smiju jesti mliječne proizvode preporučam malo ribanog tvrdog sira povrh, i ja sam bacila na tavu par šnita domaćeg špeka špekoljupcima, da im ovo ne bude "prazno" :)


Broj komentara: 10 :

  1. Uu. njam :) Spek je totalno nepotreban (meni) ali siru ne bih mogla da odolim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mm izgleda ukusno, al opet meso je meso =D
    al opet i patlidzan je ukusan, =D mi ga jedemo cesto u zadnje vrijeme =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi izgleda skroz njamiiii :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja volim patlidzan a ovo izgleda super i moram probati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmmmm moram praviti ovo! Zubo majstore! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam navikla na ovakvu hranu, pa mi je mljac bez ikakvih "životinjskih" sastojaka! povrće ftw!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je ovo super, makar jedem meso, volim ponekad imati vege dan :) Posebno po ovim vrućinama :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo izgleda jako ukusno!
    Pokusat cu da i sama napravim :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni ovo izgleda jaaako fino :)
    Obožavam ta ubacisvopovrćeulonac jela <3

    OdgovoriIzbriši

}, 10);