srijeda, 1. kolovoza 2012.

Kolovoz/ August

Ne mogu vjerovati da je stigao.
Tako brzo, ili napokon, jer napokon više nisam u bolnici. Kako god da uzmem, drago mi je da sam zatvorila srpanj iza sebe jer je od prvog dana bio vezan za bolnice i Hitnu i zdravlje i lijekove.
Doma sam, kombiniram godišnji i bolovanje jer mi je naređeno (savjetovano) bolovanje idućih mjesec dana, što nije baš izvedivo, ali mislim da će iduća dva tjedna biti jedino to: odmor.

Ne želim previše pisati o svemu vezanom za zdravlje, na kraju, ja još uvijek nisam dobila punu točnu dijagnozu. Ali ne želim ignorirati stavku koja se pojavila i čini se ostaje sa mnom do kraja.
Ono što se zna je to da su mi našli da bolujem od hipotireoze, nešto meni potpuno novo- prva vijest jučer, i, puno ozbiljnije, sumnja se na multiplu sklerozu. Za sada svi nalazi ukazuju na to.
 Multipla skleroza je vrsta autoimune bolesti, moguće ste čuli za nju, ili znate nekog tko živi s tim. Da bi se potvrdilo da je ovo moje baš multipla, čekaju se nalazi likvora koji su mi vadili. Da bi se likvor izvadio, punktira se kralježnica na živo. Reakcija tijela na vađenje likvora je, pa, strašna. Postoji nešto što se zove postpunkcijski oporavak, i to traje i traje i nema drugog nego čekati da se organizam oporavi. Meni je danas šesti dan od punkcije i prvi dan da ne primam injekcije protiv bolova mada, moram priznati, kombinacija ketonala i normabela je jedan divan, divan koktel.

Divno je ne probuditi se u bolnici. Još uvijek ja nisam svoja, jako sam slaba i umorna i idem prileć svako malo- podsjećam se na dijete s ciklusima hranjenja i odmaranja, ali vidim napredak. Vidim ga i po tome što poželim upaliti laptop i zujati po netu, što mi se danima nije desilo.

Nije mi namjera ovaj životni ventil koji mi blog predstavlja već više od dvije godine pretvoriti u medicinski leksikon i dnevnik, ali isto tako ne mogu ignorirati nešto što će postati sastavan dio mog života.
Puno toga moram saznati, o mnogočemu se raspitati, drugačije se postavljati, i neću filtrirati te dijelove života u postovima.

Život ide dalje, jer nije baš da postoji druga opcija.

Razumjet ću svakog kome postane preteško čitati sporadične postove o drugačijem životu, drugačijoj prehrani, o svemu što će se ovdje provlačiti, i odustane od čitanja bloga.
 Možda netko i od vas ima sličnu situaciju doma ili zna nekoga, i nema volje ni snage čitati i mene.
Ja ću pokušati ne raditi od ovog ni žrtvu ni bitku, jer nije niti tako gledam na život. Pokušat ću i dalje bilježiti samo svoj život, kao i dosada.

Ako ostanete i dalje ovdje, bit će mi drago.


I can't believe it finally came. Or, I can't believe it came so soon
.I am just happy July is over. I am out of the hospital. The whole month was colored with hospital, and medication, and exams.
I'm home, and for next two weeks it will be vacation and sick leave because I need rest.
It is not my intention to write a lot about the diagnosis here, but I can't ignore the fact things have changed around here. I still didn't get the whole diagnosis, but at the moment the doctors have told me I have something called hypothyroidism, and, more important, they suspect of multiple sclerosis.
Sounds terrible, doesn't it?
They are not 100% sure, but all the exams tell it at the moment.
Multiple sclerosis is a autoimmune disease. It can be hard or less hard, either way, it is something I will have to live with.

My plan is not to write here only about it, but I can't ignore it and it will probably become a part of my blog.
I'll understand everyone who find it too hard to read it. Maybe there is someone among you with the same disease, or you know someone who has it. I will try to write along as I used to, about my life and things that make me happy and/or pissed.
This is not a story of a victim, nore a fight, because I don't look at life that way.

If you decide to stay, I'll be more than happy.

Broj komentara: 15 :

  1. I am extremely impressed with your writing skills and also with the layout on
    your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one these days.
    Feel free to surf my web-site :: Scott Tucker

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you.
      I have customized it myself:)

      Izbriši
  2. Saljem ti svaki atom pozitivne energije koji posedujem :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Pa zar prijatelji (makar i virtualni) napuštaju jedni druge u teškim trenutcima?!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lovely blog dear!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    OdgovoriIzbriši
  5. drži se zuba! i ne daj im da ti dijagnosticiraju nešto tako ozbiljno prije reda. pitaj, raspituj se okolo, znam za slučajeve kada su ljude izmučili traženjem dokaza za multiplu, a na kraju su bile neke druge stvari u pitanju. i nipošto ne odustajem od čitanja tvog bloga :*

    OdgovoriIzbriši
  6. redovno pratim tvoj blog ali je ovo prvi put da komentarisem.sa veseljem citam svaki tvoj post - iskricaste, vesele podsjetnike da zivot cine male stvari. medjutim, iskreno sam se zabrinula kada sam procitala da imas problema sa zdravljem i svaki dan sam provjeravala tvoj blog da vidim ima li kakvih novosti. kada si pisala o bolnickoj hrani, vjeruj da bih dala ne znam sta da sam kojih par stotina kilometara blize pa da sam ti mogla do bolnice donijeti kakve dobre pilece supe ili nesto konkretnije u vidu zeljanice ili bureka...
    sigurna sam da sada prolazis kroz tezak period iscekivanja nalaza, sakupljanja informacija, strahova, neizvjesnosti, kao sto kroz to prolaze svi koji se suoce sa ozbiljnim zdravstvenim problemom.
    zelim ti poslati rijeci ohrabrenja i podrske. prateci tvoj blog, sigurna sam da si osoba kojoj nece nedostajati snage, energije, volje i optimizma da se uhvati u kostac i sa ovakvom situacijom.

    veliki pozdrav iz sarajeva

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala vam u svima. u biti, ja sam sasvim ok. osjećam se jednako.a sve ostalo...dan po dan

    OdgovoriIzbriši
  8. Hrabra moja Duda! Šaljem ti veliku pusu i zagrljaj. Često mi dodješ u misli..

    OdgovoriIzbriši
  9. čim se oporaviš, očekujem te u inspekciji i na kupanju dok je još toplo

    OdgovoriIzbriši
  10. Drži se i, kako netko već reče, ne daj da ti dijagnosticiraju prijevremeno :) Mami je sve ukazivalo na MS, a onda su se glavni nalazi pokazali negativnima. Tako da držim palčeve i tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja čitam postove unazad pa tek sad došla do ovoga. Kao što su svi već rekli, ne daj se živcirati dok ne znaš dijagnozu 100%, a nakon toga - ne daj se živcirati ni za to. Po postovima do sad sam zaključila da si ti osoba koja zna uživati u životu, velikim i malim stvarima, pozitivna osoba i sumnjam da te išta može promijeniti. Blog tu i je da izbacimo sve naše radosti ali i tuge, sve je to život, pa ako te sad netko ne bude htio čitati - što te briga za takve ljude :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello, I read your blogs daily. Your story-telling
    style is witty, keep it up!
    Feel free to surf my site :: my article submitter

    OdgovoriIzbriši

}, 10);