četvrtak, 9. kolovoza 2012.

Lubenica/ Watermelon

Ovo ljeto pojela sam valjda više lubenice i nektarine nego zadnjih 5. Fine su mi , sočne i slatke, i smijem ih jest.
Dobra je ideja što se ove godine prodaju izrezane u četvrtine, to jest u one debele ploške, pa ne moraš uzeti cijelu ili pola, i tegliti doma 5 kila nečeg nepoznatog.
Eto, ovo mene muči: kako znati je li lubenica koju kupujete dobra? Je li sočna, zrela i slatka?
Sjećam se, kad sam bila mlađa, kad se na placu prodavalo, da su uvijek prodavači, ali i oni koji bi kupovali, kuckali po njoj. Kao, kuc kuc, vidite kako je fina.
E sad, kužim da treba kuckat, ali ne znam što se treba točno čut. Tup zvuk? Šupalj zvuk? Lubeničin odgovor?
I svi važno znaju da treba kucat, i nitko pojma nema zašto, samo znaju da se tako radi. Pa prestanite onda kuckat po hrani, jebemu!
Nikog nisam vidjela da kucka po kokosu ili krumpiru.  Možda, ako jedan krene, i to postane standard po hrvatskim dućanima.
Naučila sam da ima ljudi koji ne vole njene koštice, koji ne vole grist do kore, koji ne vole jest rukama nego fino, nožem i vilicom. Bolje da vam ne kažem kako ju ja najrađe jedem. Odreže se lijepo šnita, i opleti.
Ali ajde, ja sam kao dama i sve to, pa si ponekad narežem komade i stavim u zdjelicu i uzmem žlicu..i onda nisam zamusana do ušiju i ne curi mi sok do lakata, tako da i bonton ima svojih prednosti, mada je moj način slađi.


Uglavnom, ovo tamanim zadnjih par dana. Dobar tek.



This summer I ate more watermelons and nectarines then last five years. I just love them, they're so juicy ans sweet and refreshing. And I can eat them :)
It is a good idea this year they're for sale cut in 1/4, so a man can see if s/he wants to buy it or not depending on color/ look. But this is what confuses me: how to buy a good watermelon?
In my country, when I was little, the usual way was to knock on it, and depending on the sound, grown ups would have bought it. But no one ever explained it to me, which sound should show it is a good fruit? So, when a seller knocks on the watermelon, I don't know what to expect.
So, basically, I prefer a quarter of watermelon in the store, without knocking.
I've learned there are people who eat it only with a knife and a fork, people who hate the seeds. I prefer eating it with my bare hands, getting messy but who cares:)
But today, since I call myself a lady, I took a knife and sliced it into pieces, yo you people reading my blog can say I do have some manners.

Anyway,  the picture above shows what my favorite meal was these days. Bon apetit.

Broj komentara: 9 :

  1. da, ni meni nikad nije bila jasna ta fora sa kucanjem po lubenici, ali znam da svi oko mene kuckaju uvijek prije nego je kupe :) ja sam ovo ljeto pojela više bijelog grožđa nego ikad prije, to je moje omiljeno ljetno voće :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznajem, ja kucam po lubenicama :)) i do sad nisam omasila :)
    Gusim se u breskvama, odavno mi nisu prijale ovako.
    Lubenica je vec druga prica. Posto je samo ja jedem, kupim jednu od 6-7 kila i celi dan sam samo na lubenici a jedem je kao mali termit..gric,gric, kora :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tek otkrila tvoj blog, i odmah nešto što obožavam- lubenice ;) Ja ne kucam, ali ih zato onjušim posvuda okolo, kao i dinje/cate. Ne bacam ni koru. U Dalmaciji se od zelenog dijela lubenice, onog između vanjske kore i crvenog dijela, rade kandirani slatkiši (nešto poput arancina), izreže ih se na kockice i kuha u šećernom sirupu. Nezamislivo neodoljivo! Izvrsni su u cassati ili biskvitnim kolačima.A što se tiče bresaka, malo sam tužna jer mi svake godine sve manje mirišu.
    Nadalje ću redovito navraćati, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bok, dobrodošla :)
      i ovo je dobar recept, hvala

      Izbriši
  4. hahaha aaaj kako dobar post, i to o lubenicama, mrzim kostice, i kad jedem curi mi sok do lakata, i bas je dobro to o kucanju, neko gleda rep od bostana, mali ili veliki, ili uvijen, nest tako, hahah =D

    OdgovoriIzbriši
  5. divno, divno, idem sad da jedem...*-*

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala bogu da je netko spomenuo to za kuckanje!
    ni ja ne znam čemu to i što se treba čuti!
    i samo mi je mrvicu podnošljivije od guranja nokta u tikvicu. kad me tako pokušavaju uvjerit da je tikvica dobra, želudac mi se okreće!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kod nas u Belgija mirišu jagode na svake strane ulica... Mmmm...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);