petak, 17. kolovoza 2012.

Mlin/ A mill

Ovo je zadnji post s tog mog jednodnevnog izleta o kom pišem već danima :)
Ovo je pogled s pješačkog drvenog mosta. Iznad njega se nalazi onaj veliki zavojiti koji vodi prema Slunju, Lici i konačno, moru.

This is the last post about my one day journey, I promise!
This is the view from the wooden bridge. Above the bridge is the new one, bigger one, that leads you to Slunj town, Lika region and /or finally, the coast.
  Restoran. Pored restorana bazeni s pastrvama. Pretpostavljam da ih tu love, naravno ne za vaš ručak, nego unaprijed. Ima slatkih terasa, i uglavnom, sve se nalazi na vodi.

A restaurant. Beside it are the pools with trouts. I assume they don't hunt the trouts you're suppose to have for lunch. Also, cute terraces , all on the water.

 U šetnji do obale gdje smo gacali po rijeci, naišli smo na gospodarstvo koje ima svoj mlin, i prodaje brašno i mekinje. Pa smo ga obišli, i kupili brašno (a neki i mekinje, ja ne znam što bih s time)


While walking to the river coast, we saw a mill. The owners also were selling their flour, so we've bought some (a lot).
 Mlinar mi pokazuje kukuruzno brašno, i bijelo kukuruzno brašno (kukuruz nema gluten, dakle, dobar je za mene). Nisam ni znala da postoji bijelo kukuruzno brašno, kao ni bijeli kukuruz. Na kraju, svi smo toliko kupili da smo ostavili kupljeno kod njih dok smo nastavili šetnju da ne teglimo ko mazge (netko je kupio 4 kile:)  )

I've learnt there are yellow and white cornflour. It is good to find cornflour because it is gluten free, so it is good for me.
Kad sam već pisala o ljubaznosti osoblja... Bili smo na blagdan, uletili smo ovim ljudima u dvorište, oni su imali goste i taman ručali, ali oboje su se ustali i išli nam pokazati mlin i proizvide, makar smo se mi ispričali i htjeli izać iz dvorišta. Hvala im na ljubaznosti.

Volim primjere gdje ljudi odluče baviti se ovakvim stvarima i zarađivati. Svesna sam da su Rastoke turističko mjesto i samim time prodat će se svašta što se nudi turistima, ali sviđa mi se ideja. Jer isto tako se moglo sjediti i otvoriti birtiju, ili govoriti da nema posla u državi.


At the end, I would like to point out the difference between these people and the ones working in the restaurant. These people were kind. It was holiday, they were having lunch AND guests in their backyard, and still they invited us in.
I thank them for their hospitality.

Broj komentara: 9 :

  1. Stvarno odlican jednodnevni izlet.
    Sve sto si mogla si podelila sa nama.
    Odlicno, odlicno, odlicno.

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, a ja volim mekinje. Zalijem ih jogurtom i eto meni dorucka ;)) Volim mlinove jako :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako volim prirodno zelenilo i sve mi izgleda jako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima! ako imate priliku, odite tamo na kavu i šetnju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj super se sve čini, baš volim ovakve aktivne izlete :)

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala na lijepim komentarima! Puno pozdrava od obitelji Jareb iz naše mlina. Imali ste šeširić na glavi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Very good blog post. I certainly love this website.
    Stick with it!
    My web-site ... cool articles to write about

    OdgovoriIzbriši

}, 10);