nedjelja, 5. kolovoza 2012.

Nedjelja/ Sunday

Nedjelja je vruća i sparna, kao uostalom i dani prije. Ne znam zašto vremenolozi svaki dan upozoravaju na ekstremne vrućine, hajmo si priznati da je ekvatorski pojas preselio na Mediteran, pa se više ne moramo svaki dan iznova čuditi temperaturama.

Napokon sam se počela raspremati u novom stanu, polako, uz dosta odmora jer spavam barem jednom preko dana.
U mom novom stanu ne znam pokrenuti vešmašinu. Nije pokvarena jer ju je gazdarica pokrenula na dan kad sam uzela stan, u međuvremenu sam živjela u bolnici, u vešmašina je očito u međuvremenu razvila kičmu i stav i sad mi se postavlja.
Pa sam, nakon svih mogućih kombinacija, uzela par stvari i oprala ih na ruke. Kad sam ih krenula objesiti na štrik na prozoru, shvatila sam da  u totalu imam jednu (1) kvačicu, jer su se ostale (više od jedne) zagubile u selidbi, a možda sam ih čak i ostavila u starom stanu, tko bi se sad tog sjetio. Tako da trenutno sušim jednu po jednu haljinu, uz pomoć jedne kvačice. No, srećom vani je 425 stupnjeva, pa ide brzo.
Nije da još jučer nisam stajala u DMu, držala u ruci paket kvačica i odustala jer mi ne trebaju, jer ih imam.

Dok se haljine suše, krenula sam raditi ručak, od onog što smijem jesti- to je sad ko neka igra, ograničena sam s mnogo strana. I napokon nađem hranu, stavim sve u vatrostalnu posudu peći, i malo kasnije osjetim da je možda sve malo zagorilo. Jer moram paziti koliko stavljam ulja.

Zgasila sam plin, objesila još jednu haljinu, i odlučila otić malo leć.
Lijepi dio dana i stana: neki dan uspjela sam biti dovoljno budna i snažna za kavu s M, koja mi je poklonila lavandin vijenac. Divno miriše, i trenutno je krasan ukras mojoj novoj spavaćoj sobi.  Prvo sam ga malo selila po svim prostorijama gdje sam našla već zabodene čavle, ali mislim da je spavaća soba odličan odabir.

Želim vam mirnu nedjelju:)


Sunday was hot and humid, well, as any other day. I don't know why every time there is a weather forecast people warn us on temperature. Let's just admit it- Equator region has moved to Mediterranean.

I have finally started putting things around my new flat, it goes slowly, but I see progress.
I've been having problem with my new washing machine- just can't start it. And I have tried everything, it doesn't work. My landlady has managed it the day I took the flat, and it has become a principle to find the right myself. I give myself one more day to try.
What else? It seems I may have left clips for wardrobe drying in my last flat, and forgotten this information. So, in the store, I decided I don't need to buy the new ones. I have one clip at the moment, and hang my clothes with this one clip.

My friend M came from France this week, and gave me this beautiful lavender coronal. It smells great. I've decided to hang it in my bedroom.

Have a great Sunday:)

4 komentara :

  1. Ja imam zlog patuljka koji mi krade kvacice. Kad god krenem da prostirem ves, korpica prazna :))
    Venac <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Push the button, don't push the button - sretno s veš mašinom :))
    Vijenac je divan, obožavam lavandu <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je krasan vjenac :) Meni kvačice inače znaju pucati ko blesave, pa se osjećam ko Xena :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja svaki dan svjedočim ekvatorskim vrućinama ovdje u DU, ali je dobro :))...tijelo mi se buni na sve moguće načine, protestira alergijama,ali uspješno ignoriram sve proteste, i fizičke i mentalne :)..uživaj, draga moja, odmaraj,njeguj se i pazi na sebe..Znači, uskoro možemo očekivati tebe ko novu Julinne Moore ;)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);