nedjelja, 26. kolovoza 2012.

Nedjelja/ Sunday

Za danas su najavili zahlađenje u cijeloj državi i da znate da je zahladilo.
Zaletila sam se na ručak k ocu, i dok sam mu obavljala tjedni šoping u trgovačkom centru, spustilo se nebo na zemlju. Mogu samo reć da mi je auto napokon čist!
Nakon ručka zaletila sam se u vrt i pobrala rajčice, i to po kiši, dok je oko mene grmilo. Baš je bio dobar osjećaj, kiša je padala po meni, suha zemlja je svu kišu upijala, a ja sam trgala rajčice koje sam sama posadila. Ove godine imam mali issue s paradajzima: oni naime dosad nisu zorili, nego su rasli, preko metar su narasli, i mada ih se reže, oni još uvijek ne kuže baš da trebaju dat plodove, a ne slijedit jablane.
Na povratku u Zagreb, ja i skoro svi auti Hrvatske, vožnja po autoputu oko 80 na sat. Ako niste znali, na Lučkom imate mogućnost plaćati parama ili karticom, i ako se odlučite za plaćanje karticom ili ENCom, možete skrenuti ranije i izbjeći gužvu.
Osim danas, kad je brzo plaćanje izgledalo ovako:



The weather forecast for today was rain and much cooler temperature. And so it was.
I drove to lunch to my father's, and while I went to grocery shopping for him, rain came.
I will only say I have a clean car again!
After lunch I went to our garden where I picked tomatoes, red and wet of rain. It was a good feeling, picking tomatoes I have planted, the rain was falling on me, and there were thunders around.
This summer I have issue with my tomatoes. They have decided to grow as much as they can, instead of growing little tomatoes. So, I have almost-a tree- tomatoes in my garden. Someone should tell them they're not Lombardy poplars.

Later, I drove back to Zagreb, me and almost everyone else with a car. When driving to Zagreb, you can choose whether you'll pay the highway by cash or credit card, and if you decide (good decision) to pay by credit card or ENC, you  have an earlier turn. It usually goes pretty fast, except today:
Iza mene, oko mene, u dosta redova. Radi se tome, da ljudi možda i ne znaju kako to funkcionira (nisam ni ja znala dok mi nisu objasnili). Dođete na red, gurnete karticu u aparat koju ste preuzeli na početku autoputa, zatim gurnete svoju karticu (Visu, Maestro, Master i sl), bez utipkavanja pina, bez računa, i diže se rampa. Mogu reći da stranci očito ne znaju proceduru. Osim toga, stranci se premišljaju ko vlaška mlada jer su ulazili i izlazili iz te kolone do trenutka kad se pojavila ograda.
Ali..Ali! Nakon što napokon prođete taj dio, ispred vas je Zagreb.

Kad sam ja došla na red, pored aparata je stajao zaposlenik s najugodnijim mogućim dubokim glasom, koji je obavio sve umjesto mene. Nekako je odlučio sve sam napraviti, a meni je bilo milo gledat ga i nije bilo potrebe kvariti trenutak i reći mu da ja znam proceduru. Još sam ga na kraju pitala zar ne treba pin, na što je on odgovorio da on zna moj pin i da je sve pod kontrolom. Ljubazni zaposlenici na autocesti i još se zezaju;) Što ću iduće sresti? Jednoroga?
Uglavnom, nakon rampe, prizor je ovakav



Today, there were cars around me everywhere. I suppose foreign tourists don't know the procedure, and it takes time to learn it. Also, some cars couldn't decide which way to go, and they changed their decision till the final moment. Very amusing for all other drivers.

When it was my turn, there was an employee with the most pleasant voice. He explained to me the whole procedure of paying with credit cards, I didn't tell him I already know, he sounded so good.
Sivo nebo, niski oblaci, u daljini Sljeme, i prazna cesta. U jednom trenutku prolazite pored naplatnih kućica na Lučkom, onih di se plaća gotovinom, i tamo su redovi i redovi auta..a vi samo projurite.

Uoipće nisam mislila tako brzo ići nakon ručka nazad, ali u par sati koliko me nije bilo poplavljen mi je stan, nešto nešto pa se prelilo i meni od susjeda, pa je gazdarica utrčavala u stan, i mene je dočekala jedna smrdljiva poplavljena  kupaonica.
Sad je cijeli stan opran, osim mene, sebe ću kasnije. Još napraviti ručak za sutra...

Nadam se da ste imali ugodan vikend, i da je i kod vas kiša došla.




But after I paid the highway ticket, this is what I saw: dark clouds, almost empty road in front of me, Sljeme mountain far away..great end of my drive.

I didn't plan to go back so fast, but my flat was flooded, and my landlady called, sol it was an emergency.
I hope you had a nice weekend with some rain, too.

Broj komentara: 11 :

  1. I kod nas je zahladnilo, i bila se spremila i kisa da ce padati, ali nista, par kapi, i to je to, steta, =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ništa od kiše u Splitu, a baš bi dobro došla, opet je danas bio požar. Bura, požar, duga -nebo je večeras bilo u tisuću boja, fotografi su došli na svoje.
    Taj ulaz s karticama/encom sam otkrila kad je bio koncert U2-a u Zagrebu- takvu gužvu nikad prije ni kasnije nisam vidjela, i otada uvijek idem njime.A sad imam i razlog više, hm, hm...ja sam baš glasovni tip;))Baš mi te žao zbog te kupaonice. Što kuhaš finog za sutra? ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. :)) to sam slikala kad više nisam vozila..načekala sam se ja prije toga!

      Izbriši
    2. AA,,ja mislila na poplavu :)) Misty, ja pa Anleah..ovo je bio mesec poplava :))

      Izbriši
  4. To onaj seks s poplavljenom kućom što je Lounge spominjala, svima nam je uvračala :p
    Ako su ti rajčice narasle a nisu dozrele, samo ih stavi negdje na izvor svjetlosti, može na prozorsku dasku i ubrzo će dobiti finu crvenu boju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mi uvijek idemo na to s karticama i onda se divimo koloni za keš, tim više što je hrpa stranaca u tim kolonama za koje bi mislio da će im najlakše biti platiti karticom, ali očigledno nije. Kiša je bila predivna iako kod nas tu kad stane derat vjetar priznajem da me malo strah svaki put :D Danas je evo hladnije, napokon se može nešto raditi. Danas mi je u planu 2 mašine veša + peglanje :D Jej xD

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je baš neka opasna epidemija poplava kod blogera :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Usually I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to take a look at and do it!
    Your writing taste has been amazed me. Thank you, very great post.
    Feel free to visit my page :: cool articles about animals

    OdgovoriIzbriši
  8. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your magnificent post. Also, I've shared your web site in my social networks!
    Here is my page ... my article network review

    OdgovoriIzbriši

}, 10);