četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Rastoke 1.


Nakon Petrove gore, uputili smo se u Rastoke. Rastoke su mjesto pored Slunja, i preporučam svakome da zastane malo i uživa u prirodi. No, ovaj post neće biti o Rastokama. Naime, nakon što smo se sparkirali, i krenuli prema kućama, naišli smo na ovu oslikanu kampericu i ja sam uspjela sve nagovoriti da se slikamo, pa je pao fotošuting. Nakon deset minuta, krenuli smo dalje, i par metara dalje naišli smo na curu koja je jednako oduševljeno vadila aparat da uslika crni BMW/Mercedes. Neki crni, najobičniji auto, ja ga ne bih dvaput pogledala na cesti.
 Vjerojatno je i ona u sebi cičala od sreće što je vidjela taj auto. Blago nam se što imamo izbora u ovom svemiru.


Broj komentara: 7 :

  1. Prikolica <3 Mislim da bih bez problema mogla da zivim u njoj :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan je kamper! Mi uvijek prolazimo kroz rastoke kad idemo na more a nikak da se odemo dolje prošetati - mi samo na kavu tam u centar i vozi dalje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvrsno, izvsrno, ma kajnd of kamper! A i ekipa je, izgleda, odlična ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wowwwwww kakko je fin =D covjece! Lijeepe slike bas! =D

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna je :D

    A ti malo češće izbaci noge, dobre su ti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može, odsad na posao u vrućim hlačicama! ;)

      hvala

      Izbriši

}, 10);