četvrtak, 16. kolovoza 2012.

Rastoke 2.


Ovo je treći post s mog izleta na Petrovu goru i u Rastoke, prva dva možete pogledati ovdje i ovdje.
Rastoke su malo turističko mjesto, kuće su smještene na potocima i slapovima. Uvijek mi paše otići tamo. Poznati su po pastrvama, mada sam ja pokušala pojest štuku koja je bila na meniju, no nije je bilo "jer one brzo prođu, znate". Pastrva mi nije baš dozvoljena, pa sam na kraju jela piletinu s roštilja. Restoran je zbilja ok, hrana je dobra, sve je ok osim usluge. Nisu konobari zli i neljubazni, samo su nekako vojnički nastrojeni. Ali to sam primijetila svaki put kad bih došla u Rastoke, jednostavno tako pričaju, bez onog nekog soft skilla u razgovoru s klijentima. Ako to zanemarite, uživat ćete u ostalom. Poslije ručka odšetali smo niže, i uživali u prirodi. Slunjčica je bila hladna, ali dalo se hodati po njoj. Priroda je zasljepljujuća, ogromna količina zelenog i mirisa šume, čuje se voda koja teče..i to je to.
slap je bio odličan, prepun neke fine trave, nije bio sklizak, više kao da hodate po tepihu. vjerujte mi, ako sam ja mogla, a ja sam sklekava...



Broj komentara: 11 :

  1. Divna rijeka....i ti si bas lsatka....*-*

    OdgovoriIzbriši
  2. volim Rastoke i često idem tamo, ali nikad nisam isprobala ugostiteljsku uslugu. očito nisam ništa propustila Jako cijenim iscrpne postove s divnim fotografiijama kad je o prirodi riječ, hvala ti što dijeliš to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemoj me krivo shvatiti, njihova hrana je dobra, samo..meni fali ono nešto..pristojnija, iskrenija ljubaznost

      Izbriši
  3. Nista se ne moze meriti sa brckanjem stopala u bistroj vodi :) Jedva cekam slobodan vikend pa da zbrisem na izvor Crnog Drima da se i ja malo probrckam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rastoke dečko i ja planiramo posjetiti ima već dva mjeseca, i po slikama vidim da bi se isplatilo
    Ti si lijepa i imaš dobre noge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaha, hvala!
      zapisujem u tekicu: žicati komplimente po blogu :))

      Izbriši
  5. Jao Zubo, sto je tu lepo!!!
    Vodi i mene!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zubo, znaš li da sam se udala u Rastokama (možda su ti dvije Jele prišapnule). Meni je to mjesto iz snova, a bome i slike sa svadbe takvima ispale.
    Sviđa mi se kako me mamiš i ovim i onim prije i ovim poslije postom da obnovim zavjete pa makar onako u vjetar s nogama umočenim u vodicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisu mi rekle:)
      ali potpuno razumijem nečiju želju da se tamo vjenča:)
      a ja po blogu hvalim Rastoke ko da su me platili.


      * ako ovo čitate, poštovana Turistička zajednico Rastoka, možemo se dogovoriti o suradnji ;)

      Izbriši
  7. Divno je sve, noge uključivo.
    Šta znači 'sklekava'?
    Naj mi je pikčura koja oslikava prirodu simetrično u rijeci!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sklekava znači da nije u kontaktu sa svojom unutarnjom ravnotežom, pa se sa dvije zdrave lijepe noge i na ravnom uspije potrknuti i, na primjer, pasti

      Izbriši

}, 10);