subota, 4. kolovoza 2012.

Sladoled/ Ice cream

Moja kumčad sad ima 16 mjeseci. Svašta nešto znaju i mogu, ali jedna od bitnijih stvari je njihova želja da sudjeluju za stolom i "jedu". Čim netko odrasliji od njih sjedne za stol, točno da se samo malo odmori, evo barem jednog od njih, pentra se, visi na pola stolca s onom svojom guzičicom u zraku, i želi i on sjediti.
Neki dan smo J i ja uzele sladoled nakon ručka, ovo dvoje je vidjelo da se sjedi za stolom, dogegalo se, popentralo se, i krenulo sudjelovati. Džabe nama što smo ih hranili, bebe su htjele svoje žlice, uzimali su sladoled iz jedne šalice i loše prebacivali u drugu, te bi jednako loše pokušavali pogoditi vlastita usta.
Ovako je izgledalo "jedenje" sladoleda. Možete mi ne vjerovati, ali imali su sladoled i po leđima. Naravno, ja sam bila flekava, stol je bio sav sladoledan, žlice od drške do vrha, šalice da ne spominjem. Na kraju smo ih odnijeli u lavabo, posjeli i oprali.
Glavno da je njima sladoled super :)

My godchildren are now 16 months old. They know numerous things by now, but very important is "eating" with adults by the table. So, no matter what they're doing, when they see someone sitting at the table, the come, try to sit and join. They can't climb, so they hang with their little asses half way to the seat, and wait for the help, then sit up strait, and start to eat. They can't hit their mouth, or hold the spoon, or stay concentrated enough..but they try.
So, a few days ago J and me decided to have an ice cream after lunch. Immediately the twins came, wanting some ice cream too. This is how it looked like. They had ice cream even on the back. The only place where there wasn't ice cream was my mouth.

Broj komentara: 8 :

  1. haha, guzičice koje vise u zraku, kako slatko :D

    OdgovoriIzbriši
  2. sjećam se kad je moj stariji sin tako jeo vrhnje i pire... ajme. Bilo je posvud, ali neponovljivo je takvo otkrivanje svijeta okusa i tekstura.

    OdgovoriIzbriši
  3. kumčad je divna. Nego kumo, kakve su tvoje odgovornosti spram njih?
    Raspitujem se, naime, da vidim tko odgovara od moji frendova tom opisu pa da ga zahaltam kad bude aktualno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm. kum/a bi trebao imati puno strpljenja kad ti kumče krene nešto objašnjavati na džibrišu, dizat kad padne i nositi kamo kumče želi da se nosi. tješiti kad je svijet nepravedan (a često je), kad se lupi ili ne dobije što želi. uz sve to pokušati odgajati, a ne razmaziti.
      pozdraviti se s čistom garedorobom. ja se uglavnom kad sam kod njih u startu presvučem i boxerice i majicu, jer sve zasline od rasta zubića. znači, kum/a bi trebala bit svjesna da će dost vremena provest ko u pidžami.
      s druge strane, od ono malo vokabulara koje imaju, ovo dvoje znaju reći "kuma", u njihovoj izvedbi je to vrlo frenči "kumA", vjerojatno im znači "ona-koja- hrani- nosi-tješi-i-totalni-je-sucker", ali ja se topim:)

      Izbriši
    2. aaaaaaa, mislim da imam onda kumU. :)
      lijepo opisano, deca su bome sretna šta te imaju.

      Izbriši
  4. Preslatko! Da su imali manje kašike sigurno bi uspješnije pogodili vlastita usta. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sudeći po slikama vjerujem u priču o sladoledu na leđima. U najmanju ruku :))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);