subota, 18. kolovoza 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Mislim da sam jednom pisala (ovdje) o pohodu po shs dućanima, kad sam kupila 4 haljine. 
I onda sam rekla da ću ih poslikati, i nikad nisam. Pa evo, ova je jedna od njih. Ovo je u stvari suknja, za mene nesretne dužine do pol lista, koja od mene učini trola, i da nije ovog predivnog šarenila, ostavila bih ju tamo. Ali nu pogledajte kako je lijepo oslikana! Lastika oko struka je labava, pa sam ja lijepo suknju digla gore, i opasala se lila tankim remenom. Kad sam došla doma, uvidjela sam da sam obučena kao deva na mom privjesku za ključeve. Deva je iz Abu Dhabia, dar susede Andreje koja je na privremenom radu na bogatom Istoku.



I think I wrote once about a day I bought 4 dresses, and I think I promised I will show you the dresses, and never did. Well, this is one of them. Actually it is a skirt, but its length is not right for me, so I simple pulled it up, and belted with thin pink belt. When I came home, I've noticed I have all the colors as my key pendant. the camel is from Abu Dhabi, a gift from my friend Andreja who works there at the moment.

Posao. Kao što vidite, svoje penzionerke nosim i tamo, jer su me noge bolile zadnjih dana. Šos imam nekih 8 godina, to je jedna od onih dobrih investicija, peri- deri, samo na ovim trakama na boku vidim koliko se materijal isprao, jer trake s unutarnje strane imaju originalne crno-bijele boje:) Bolero je super jer je klima na poslu jaka, a stalna promjena temperature zbog ulazaka/ izlazaka iz ureda spašava vrat i ramena. I bolje izgledam tako ;) Jesam li već pohvalila bolero? Ima malo šišmišast izgled, jako sam zadovoljna s njim. Našla sam ga na sniženju za 29 kuna. Takve najviše volim.



Work. As you can see, I wear my loafers to work too, because my legs hurt for a few days and I decided to put my heels aside for some time. The skirt is about 8 years old, one of the good investments. I like the bolero a lot, and have bought it for 29 kunas (very cheap).

Jako je vruće zadnjih dana. Došla sam do one točke da na posao nosim i stvari koje inače ne bih, jednostavno, prevruće je. Ovo je jako praktična haljina, osim što je pamučna, ima najbolju stvar na svijetu: džepove.  Nosila sam ju i po zimi. Cipele sam već prijavila na blogu ovdje . Prevruće je za nakit/ šminku.


It is too hot lately, so I wear to work even dresses I usually don't on bare legs. This dress is do practical, it has pockets.. I wore it with leggings in winter. It is too hot for make up/ jewelry.


Broj komentara: 15 :

  1. Crvena kombinacija mi je najlepsa <3 a suknjohaljina je prekrasna..i ja imam par takvih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, ova prva komba je tdf!
    A penzionerkama ni online exposure ne pomaže da pronađu put do mog srca. Vrlo su toplice meets guranje u tramu meets vježbanje utorkomu u mjesnoj zajednici.
    Tako su vrlo ne ti. :D:D:D
    Dočim je treća opet uf uf uf, i noge, i tattoo, i stav, i boje, i prugice i mmmrnjau!

    OdgovoriIzbriši
  3. aj bas je fina ta suknja, sto si od nje napravila haljinu, a i crveno ti divno stoje, a za te sandale bijelo-crvene su Wow =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve kombinacije su odlične al ona na prvoj slici mi je preslatka! Tko bi rekao da je to suknja! Baš si mi kjut :)

    OdgovoriIzbriši
  5. oborila me prva i zadnja kombinacija! Volim tvoje /što nositi na posao/ postove :-))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova crvena haljina mi je preslatka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lični favoriti: prva kombinacija i ta crvena haljina.
    Kjut ti je i tetovaža.

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala svima. je, tetovaža se i meni sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. izgledaš odlično u svim kombinacjama! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Preslatka si, posebno na prvoj slici. Ja mislim da bi svaka suknja i haljina trebala imati džepove. Tačno je grijeh što nas zakidaju za njih.

    OdgovoriIzbriši
  11. penzionerke, hehe :) bitno da leđa i noge ne bole! od svega mi se najviše sviđaju ove crvene prugaste sandalice i šarena šos-haljina, boje su pre :)

    OdgovoriIzbriši
  12. meni ona prva suknja mrak i u tvojoj verziji a vjerujem da je i kao suknja super... issss... sad slinim nad njom :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja nakit preskačem ovih dana, ne mogu ga podnijeti fizički.

    Meni su te udobne papuče baš kul i lijepe i fino ih nosiš, uopšte ne izgledaju bapske :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Prva kombinacija mi je naj, baš mi je presladak taj kompletni mišmaš :D
    A na zadnjoj imaš fakat dobre noge. Ponavljam se. One to zaslužuju :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);