srijeda, 8. kolovoza 2012.

Što obući/ What to wear

Nisam baš htjela staviti u naslov Što obući na posao, jer posla baš i nisam vidjela ovih tjedana, ovo je više presjek prvi dan nakon bolnice/ dan kad sam nosila papire za bolovanje na posao/ dan kad sam išla vaditi elektrolite
Ali, odjeća je odjeća, i zaslužuje post. Prva crna haljina kupljena je dok su me poslali na čekanje između dva pregleda još prije bolnice. Naravno, mogla sam ja sjest na neku terasu i pit kavu sat vremena, ali relativno blizu bolnice ima taj jedan shs dućan...i tako, crna svilena haljina. moje! Ima mat sjajan materijal, pa se vide točkice na svjetlu.


I didn't want to write What to wear to work because I haven't seen work lately, this is more an overview of the first days after the hospital/ the day I went to work with my papers for sick leave/  going to blood exam. But clothes is still clothes, and it deserves a post. The fist one is a silk dress bought between two hospital exams. I know, I could have gone for a coffee, but nearby the hospital is this cute little shs...and so, here's my new black dress! It has mat spots on the material, you can see them in sun light.

Duge haljine su divna stvar, osim što ja ne mogu naći jednu da mi paše po dužini i da radi svoj posao u gornjem dijelu. Znam da se svašta nosi, ali meni nije lijepo kad se vidi grudnjak, čak niti naramenice, a ova haljina ima pošten izrez na leđima i nije mi lijepo to tako nositi. Uspjela sam nakon dugo traženja naći ovaj bolero ovo ljeto, taman je dovoljno lagan i ležeran za nositi na haljinu. Taj dan je jako puhalo, onaj vrući ljetni vjetar, ja sam imala pletenicu, i onda je tako zapuhalo da mi je pola kose ostalo stršati. Zato je druga slika. Da, znam i šišanje bi spriječilo da se sve rastrši, nije vjetar za sve kriv. U moju obranu, moja frizerka je na godišnjem.


Long dresses are great, except I can't find one that is long enough and good in the upper part. I know these days everything is acceptable, but I don't feel comfortable wearing clothes where my underwear ( bra) is to be seen. And this dress is low cut in the back, so I looked for a bolero for a long time, just to combine it with this dress. It was windy that day, hot summer wind, and while I took these photos, it blew and my "hairdo" disappeared and half of my hair just stood in the air. I am aware a hair cut would help, but in my defense, my hairdresser is on vacation.
 Za vađenje elektrolita nije bilo potrebno kititi se, i bilo je rano ujutro. Tražila sam nešto da su mi ruke slobodne za igle. Da, naravno da se i elektroliti mjere vađenjem krvi. Sve se mjeri vađenjem krvi. Mislim da će mi idući put netko izmjeriti težinu i visinu u medicinsko- biokemijskom laboratoriju.
Evo, to mi nije jasno. Spuštamo strojeve na Mars, vojna tehnologija je više nego napredna, imamo oružja za masovna ubojstva, ali još uvijek trebamo iglu kojom bodemo tijelo da bi došli do nekih podataka. Naša civilizacija zaista ima dobro posložene prioritete.
Koliko se sjećam, u Zvjezdanim stazama nitko nije išao vadit krv da vide što mu je. Mislim da je vrijeme da se nešto promijeni po tom pitanju.

S druge strane, nisam se onesvijestila. Još su mi  sestra i doktorica digle živac prije pa sam ušla nadrkana u laboratorij, ali mislim da nakon punkcije kralježnice bez anestezije moja podsvijest više ne reagira na običnu iglu. Obična zla igla, pih.



So, blood exam, again. I just put on something where my arms are free. Good things is, I didn't faint. I suppose, spinal puncture without any anesthesia does make a difference. Today I didn't even think about fainting. Simple blood taking needles, bring it on!
I just entered and gave blood. Besides, nurses and the doctor there were rude enough I was pissed at them, so there was no chance of fainting.
 Ne znam koliko se dobro vidi, ali majica je na crveno bijele pruge. Galebova, ima već nešto godina, ne mijenja boju, oblik ni veličinu, i preporučam.

Broj komentara: 11 :

  1. Druga haljina - cista ljubav :))
    Dobro, postoji li nesto na telu u koje ti nisu zabadali igle? Brr..a kad se samo setim da punkcija u medicinskim serijama i ne izgleda tako strasno..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja znam koliko je punkcija prestrasna. Malo sta se moze mjeriti s tim uzasom...

    OdgovoriIzbriši
  3. žene, molim vas, ajmo manje o kralježnici.
    obratite pažnju na ono što ju pokriva, odjeću i moj prefantastični stil :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haljinica na točke mi je predivna a zadnja kombinacija baš pet za vađenje elektrolita :) Vjerujem da si bila najslađa u čekaonici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno! čekaonica je zanijemjela kad sam ušla;)
      vjerujem da su si sve žene odma zapisale u notes što će iduće skombinirati za nositi ;)))

      Izbriši
  5. savršena kombinacija duge haljine i bolera! ne samo da je čekaonica zanijemila, to se proširilo i na blogosferu ;-))

    OdgovoriIzbriši
  6. This page really has all the info I needed concerning this subject and didn't know who to ask.
    Feel free to visit my website :: cool articles for kids

    OdgovoriIzbriši
  7. I like the helpful іnfo yоu ѕupplу on yоur агtіcles.
    I'll bookmark your blog and take a look at once more here regularly. I am rather sure I'll be informеd lots оf nеω stuff right
    heгe! Best of luck for the follοwing!

    Αlso visit mу homeρage ... simply click the next internet page

    OdgovoriIzbriši
  8. Yesterday, while Ι was аt woгk, mу siѕter stole my apple ipad and tested to see іf іt can survivе a 40 fοot dгop, ϳuѕt so ѕhe сan be a youtube sensаtion.
    My iPaԁ is now destroyed anԁ ѕhe has 83 viewѕ.
    I know this is entirely off toрiс but I had
    to share it with someone!

    Mу webѕite ... please click the next web page

    OdgovoriIzbriši

}, 10);