četvrtak, 2. kolovoza 2012.

Trošenje para/ Spending money

Danas sam iz trećeg pokušaja našla ljekarnu koja drži jedan lijek koji trebam, a uzmite u obzir da živim u glavnom gradu ove države. Bilo je vruće, ja sam se nekako dogegala do te treće ljekarne, i kad sam napokon kupila taj fantomski Merckov neurobion (njega volimo jer je dobar prema mozgu), stajala sam tako usred onog današnjeg zvizdana, i razmišljala na što mi liče dani zadnjih mjesec dana. Osim što sam bila hospitalizirana, dani su prolazili na pregledima, a novce sam trošila na kave koje nije bilo u bolnici, voće kojeg nije baš bilo u bolnici, i trenutno na ljekove . Poželjela sam potrošiti novce na nešto što nije na recept, ili na privatni recept, ili se ne prodaje u bolničkom krugu.
Pa sam se od ljekarne odgegala dalje, u Avenue Mall. Za one koji ne znaju, to je trgovački centar. Sad su i rasprodaje, pa sam poželjela malo ući u klimatizirane prostore. Za one koji misle da se zezam za geganje, ne zezam se. Gegam se ko patka, ili ljuljam ko bova, polako i odlučno s lijeva nadesno, i svako toliko sjednem na ravnu površinu da se odmorim, i pokušavam pritom ne zaspati;)
I hodam ja tako po dućanima, gledam ja izloge, neka sniženja su već prošla, ali mene su stvarno zasvrbili novci, i uletim u HM i kupim si crnu majicu kratkih rukava sa čipkom. Dugo godina odbijala sam čipku, jer sam sama sebi bila prebalava, ali valjda je došao i taj dan da sam si se svidjela čipkava.
Ništa drugo H&M nije ponudio, jer se ne slažemo u zadnje vrijeme po pitanju poliestera koji koriste za šivanje skoro svega.


Today I've managed from the third try to buy a medicine I started to need. Bare in mind I live in a capitol, and wonder how things work not in the capital. It was hot, I managed to waddle to the pharmacy, and when finally with the Merck neurobion pills in my purse, I thought about how my last month looked like. Besides spending time in the hospital, I only bought some coffees, some fruits, and stuff I needed while in hospital. Now, I spend money buying medicine. I realized I needed something to spend the money on something not sold in pharmacy stores.
So I waddled off to a shopping mall. Slow and easy, because I can't walk faster these days, I entered the mall. First I bought this lovely black tee with some lace. I refused the lace for years, but lately I kind of started to like it.

E sad, iznenađenje je došlo nakon toga. Šetala sam se po AM, nije mi se dalo ulaziti jer su mi se leđa sva već bila pokočila, a tablete su bile na sigurnom, doma. I gegam se ja lagano prema pomičnim stepenicama, i ugledam dućan Marks& Spencer. Ne znam kupujete li tamo ili ne, ali ja nisam do danas. Meni su uvijek zvučali malo pretetkasti i malo preskupi, i jednostavno nisam ni ulazila. I uđem ja tako, i sve nekakve dobre situacije se zaredaše. Prvo sam pitala za garderobu ženu koja tamo ne radi ali je iz britanske filijale, pa smo se smijale, pa smo čavrljale, pa je uletila preljubazna zaposlenica i bila od pomoći cijelo vrijeme- miljon puta mi je zakopčavala haljine do kojih ja na leđima nisam mogla doseći.
Dakle, imali su sniženja do 70%, i imali su divne, divne haljine. Ja sam se obeznanila. Haljine su me podsjetile na Mondriana po dezenu, i nakon što sam ih našla dvije koje su mi dobro stajale, dok su se zaposlenice divile kako mi to krasno zaista stoje ( ko da ja to ne znam), ja sam lijepo odlučila uzeti  obje.

Ja znam da vi već znate da ja imam presavršen stil, ali ipak sam ih i poslikala, da se možete diviti.

Ne liječim inače šopingom probleme, ali moram priznati da mi je danas bas pasalo potrošiti malo para na sebe, vrlo površno i nedubokoumno.


Well, the surprise came after H&M. I walked slowly to the stares, I was tired and wanted to go home. And then I saw Marks& Spencer's store. I must admit admit, I have never bought anything there till today. They always seem too serious for me, and too expensive also.But today it was 70% off, and so I entered.
They had the most amazing dresses on sale. I tried them a lot, and finally decided two were great for me. And I've bought them both. Dresses remind me of Mondrian by their design.

I know you know I have exquisite style, so I took some pictures to let you enjoy my new dresses too.

I don't usually deal with life problems by going to shopping, but today I really enjoyed it spending some money on myself, superficial and without a lot of thinking about.

Broj komentara: 12 :

  1. Ma vidi ti nje!! Divna prva haljina, divna!!

    OdgovoriIzbriši
  2. hej fina je ta crrna majica, al kad sam vidjela drugu, mislila sam wow kako je dobra haljina, al onda kad sam vidjela trecu vidjela sam moj favorit, bas je fina i zanimljiva=D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ova zadanja haljina je odlična. Baš ću danas navratiti do AV i čak ući u Marks & Spencer pa ćemo vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
  4. slažem se s tobom po pitanju h&m i poliestera. općenito mi odjeća ondje posljednjih sezona izgleda kao da je provela dugo vremena na lageru caritasova skladišta! a tako sam ga voljela... imam nekoliko superkul stvarčica iz m&s, traju godinama i zaista kvalitetom opravdavaju cijenu! izgledaš odlično u haljinicama!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nna koga ces trositi nego na sebe!
    Haljine su divne i bas ti dobro stoje.

    OdgovoriIzbriši
  6. divan izbor haljina! što se tiče h&m-a, meni nekako smeta što im je sve made in bangladeš. zapleše mi slika gladne djece koja šivaju pred očima...

    OdgovoriIzbriši
  7. A u slobodno vrijeme isprobavaš bejbilav pelene (pored lijeve nožice)?
    Divna si u haljinicama, mirišu mi i na jesen i na zimu, jedva čekam vidjeti kako ćeš ih aksesorirati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad kad se po svim blogovima ljudi počnu naslikavati pored pelena kao fashion statement..;)

      Izbriši
  8. Odlicna je druga haljinica! :)
    P.S. Pare moraju da cirkulisu.
    Sto ih vise trosis, vise ih imas ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prva haljina genijalna, i tvoj savrseni stil naravno....:)))))))

    OdgovoriIzbriši
  10. super si upecala! viš, nikad ne ulazim u M&S, isto sam mišljenje imala o njima kao i ti. sad se malo promijenilo :) a čipka je moj omiljeni detalj na odjeći :) i lijepo da si na sebe potrošila i razveselila se!

    OdgovoriIzbriši
  11. Fakat dobar šoping!

    Ja M&S volim kad su na sniženjima, stvarno su im dobra, a roba je kvalitetna. Za platiti punu cijenu sam ipak još premala :))

    H&M izbjegavam jer se sve raspadne u roku odmah. Ili blijedi, stišće se, širi preko mjere, rašiva...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);