ponedjeljak, 24. rujna 2012.

34



Rođena sam drugog dana jeseni, ili trećeg- ako brojimo početak jeseni ove godine. Uspjela sam ove godine, uz puno drugih stvari, zaboraviti i svoj rođendan. Ne bih ga baš potpuno zaboravila uz sve društvene mreže i slične alate koje koristim, ali nije mi bio na pameti.
Onda sam danas sjela na kavu, i dobila poklon. Dobila sam piling protiv celulita i spužvu za kupanje.
Što reći na takav sugestivan dar? Što je iduće? Četkica za sube i sapun? ;) (šalu na stranu, hvala Srle!, zaista. ali što jest jest, bilo je smiješno)

Godina dana prošla je brzo. Prije godinu dana, na rođendan sam planinarila s planinarskom školom. Dušu sam ostavila tamo negdje unutar 27 kilometara koje sam taj dan proplaninarila, skupa s voljom da pojedem nešto i pričam s ljudima. Nakon toga, nisam više išla u planinarsku školu. 
Otada, 12 mjeseci prođe ko za čas.

Kad sam bila puno mlađa, tamo negdje sa 6, 7 godina, zamišljala sam kako je odrasla osoba netko s 24, nosi visoke pete i jako je zaposlen. Ne sjećam se da sam uopće razmišljala o većem broju. Zar to postoji?
Sad imam osjećaj da nisam ni na pola puta. Samo se ideje množe, a obzori šire. Tko zna kako će biti za idućih 30 godina? Hoće li biti interneta tad, ili tadašnji klinci neće ni znati što su blogovi?
(Inače, ja zadnjih par godina imam 30 u svojoj glavi, uopće se ne mogu pomaknuti s tog broja. Ovo je valjda prvi put da sam napisala pravi broj. Pitanje je hoću li to ponoviti)


Što sam više ovdje, više cijenim život. Uz sve probleme, pardom, izazove, još uvijek sam zahvalna na šansi koja mi je pružena.

Zahvalna sam na svemu, puno toga je bilo dobra škola.
Želim si mir, snagu, i zdravlje. Bar ovoliko smijeha ko ove godine. Da mi napokon šivaća mašina prestane lomiti ige. Želim više dobrih trenutaka s državnim institucijama. Želim da mi se još snova ostvari.
Želim da država u kojoj živim ne završi pod velikim K logom, ili znakom Coca Cola, tak nebitno..
Želim da dnevne vijesti ne znače crnu kroniku.
Želim da su ljudi oko mene manje u grču, i više u miru.
Želim da ono na čemu radim pusti korijenje, i postane normalan dio mog života.

Jel ko za tortu i malo rakije? Danas sam napravila višnjevaču.






I was born on the second day of autumn, or third, if we count autumn this year. This year, I've managed, beside many other things, to forget it. Of course, all social networks wouldn't let me forget it, but I haven't thought about it.

Till this morning, when I had a coffee, and I've received a gift. Anti cellulite cream, and a sponge.
How significant, I thought. I mean, what's next? A  toothbrush? ;)  But, really, I am grateful for the gift.

Last year passed quit quickly. Last year on this day I was climbing, and loosing my breath somewhere along 27 kilometers I passed by. After that, I have changed outdoor activities. Since that day, everything seems to be going fast.

When I was 6 or seven, I imagined an adult as someone at the age of 24, with high heels and a lot to do. I don't think I even thought about time after 24. Was there something after 24? Now I feel like I'm not even on a half way. I have more and more ideas, and the horizons are expanding.
Who knows what will happen in next 30 years? Will there be Internet, or kids then will not know about blogs?
(btw. I keep thinking I'm 30 for the last few years, and this is the first time in years I wrote/thought the right number. Who knows will I get it correct again).

The more I am here, I respect life more. Besides all the problem, sorry, challenges, I am still grateful for the chance.

Broj komentara: 13 :

  1. Zelim ti da se radujes, da vreme provodis sa dragim ljudima a ne po kojekakvim institucijama, da ti ponovo ne prokaplje plafon i da ti basta bogato rodi..a pre svega ti zelim puno, puno zdravlja!!
    'Ajd ziveli!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, lijepe i plemenite želje imaš, želim ti sve to i još puuuuno, puno!Voli te L.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Zuba, sretan ti rođendan želim ^_^ Nadam se da će ti se ispuniti sve ovo što si sama želiš i još mnogo mnogo više :) ♥ I da nam pišeš blog još barem 30 godina :) Onda ćemo ogovarati one "mladice" za šalterima xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan :) Moj je bio jučer i bio je fantastičan dan! Želim ti sve što si sama želiš. I domaća višnjevača zvuči njaaami ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan ti rođendan od nove posjetiteljice tvog divnog bloga
    Ivona Zg

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rođendan! Želim ti puno dobrih cipela, povrća i dobar vid u idućoj godini. Pored svega ostalog :)!

    OdgovoriIzbriši
  7. Macko sretan ti rodjendan!!! :****

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan rodjendan:)Zanimljiv ti je blog:)

    OdgovoriIzbriši
  9. sretan rođendan! ne želim ti ono što sama želiš, već da ti dođe ono što je u svakom pogledu dobro i najbolje za tebe!cipele i haljine included :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan ti :)

    I krpam se na Bičine želje :))

    OdgovoriIzbriši

}, 10);