nedjelja, 30. rujna 2012.

Igračke/ Toys

* Ovaj post sadrži prizore i fotografiju koji vas mogu uznemiriti/
This post may contain details and photo that may disturb you

Ova priča ima uvod od prije godinu dana.

Prije nekih godinu dana, ja kod A. u gostima, družimo se. A. ima mačka, debelog velikog mačora koji voli ljude, i uglavnom se izvali preko gostiju i prede cijelu večer.
I tako sjedim ja u gostima, i slušam A. kako viče iz hodnika: " Zubo, zaista nisi morala kupiti mačku igračku! Hvala!"

Koju crnu igračku? Ja ne da nisam kupila igračku, ja nisam ni znala da postoje igračke za mačke.
I vičem ja nazad njoj u hodnik:" Nisam ja ništa kupila mačku! Kakva sad igračka?"
Viče ona meni nazad da se prestanem zezat, da je stvarno super igračka, izgleda jako stvarno.

Što se desilo? Mačak je izašao van i ulovio krta. I ostavio ga u hodniku da mu se svi divimo.
Ništa, bacaj krticu van, peri pod od krvi jer je ovaj predator išao valjda od zid do zida s ulovom i borio se s njim.

Godinu dana kasnije, ja danas na ručku kod A. Mačketina leži na kauču. Kao, nije uopće bio vani cijeli dan, samo spava (posije ćete vidjeti da je to laž).
Nakon ručka spremamo se mi na kavu i šetnju. Stojim ja u hodniku i spremam se, A. u kupaoni.
Stojim ja ispred kupaone i gledam u dno sušila, i gledam u miša.

I sad ja vičem: " A! Jel imaš ti kakvu igračku miša?"
A: " Imam!"
Poučena iskustvom, pitam ja dalje:
" A gdje ti stoji ta igračka?"
A: "U sobi."

Soba je daleko od hodnika. No, što ja znam gdje netko drži igračke? Za mene priča završena, igračka miš je tu i pakiram se van.

A. izlazi u hodnik i gleda u "igračku", gleda u mene, ja popravljam ruž pred ogledalom, gledamo se, kao, whaaat?

Ova ljenčina od predebelog mačka je uspio izaći na dvije minute iz kuće i uloviti miša. Ubiti ga (nadam se), donest ga kao dar u hodnik, a A. to uopće nije vidjela i ležerno je posred njega rasprostrla veš na sušilu.
Rekla sam joj da nije oprala toliko puno veša, možda bi bio živ. E da, ispalo je da nije miš. I nije igračka.
Al kad ga vidite ovako, zar ne izgleda igračkasto?




This post has an intro a year old.

About a year ago, I went to A. to her place. A. has a cat, a big fat cat that likes people and spends the whole evening on our laps happy. And so, a year ago, while at A.'s, I heard her from the hall thanking me for the toy I brought for the cat.

What toy?, I thought. I didn't even know there was a toy for cats, and certainly did not buy one.
Oh, stop pretending you didn't brought it, she continued, and thanked me againg. So I went to the hall to check my toy.

It happened the cat drag a mole in the house, killed it, and left it there as a gift. We had to put the mole into the garbage, and clean all the blood the hunter left on the floor.


A year later, yesterday afternoon, I had a lunch with A., and afterwards we went for a coffee and walk. And while we were preparing for the walk, I stood in the hallway, waiting for A., I stood there and watched the mouse on floor.

So I asked her, while she was in the bathroom: Do you have a mouse toy?
A. : Yes, I do.
But I knew better, so asked more.
Where do you keeop this toy?
In the room!, she yelled.

The room is on the other side, but who am I to question her toys?
So, for me, this topic was locked.
She came out of the bathroom, I was putting my lipstick in front of the mirror, the mouse was there, on the floor, under the clothes dryer. She looked at me and I looked back at her with Whaaat? on my face.

This lazy, sleepy cat, that stayed the whole day inside (whih is obviously a lie), left for 2 minutes only to hunt a mouse, bring the mouse inside and go back to sleep. A. didn't even see ti on the floor, and she took the clothes dryer and hung her laundry right on top of the mouse.
I told her, if she didn't have so much laundry, maybe the mouse would have been alive.

Later I've learnt, it was not a mouse (or a toy, as I assumed).



*štakor je mrtav, nitko ga nije zlostavljao, osim mačka koji ga je ulovio. Nažalost, još ne znamo kako spriječiti macu da bude predator. Nikakav whiskas tu ne pomaže, to je u mačjoj prirodi

* this rat was dead by the time the picture was taken. Nobody harmed the rat exept the cat. Unfortunately, there is no way to keep the cat away from small animals. This cat is a predator, and no whiskas food can make him act otherwise. After all, this is animal nature

Broj komentara: 15 :

  1. E dobre ste vas dve skroz :))))))))
    Prepricavam m.d. -u dogodovstine..evo ga, jos se smeje :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ahahahaha, umrla sam na ovo! jbg, jadan je, al' poza je totalno komicna! i jos taj stalak za ves...
    jez

    OdgovoriIzbriši
  3. uglavnom, jos uvijek umirem i moram napomenuti da me podsjeca na one gumene igracke koje skviknu kad ih stisnes. :o
    jez

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaa-hahaha! Preeeeegenijalno!!! Imala i ja mačku - vole one s tim u kuću al moja je bila malo "challenged" pa jecdofuravala žive pa se ko fol htjela igrat, pa joj "igračka" pobjegla, ona onako s blentavim pogledom "gdi si?nema te?...ček, a što sam ja uopče radila??....zuj-zuj-zuj...zzzzz.." a mi u panici po kući, e da mi je tad bio magični stalak za veš...

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaaa-hahaha! Preeeeegenijalno!!! Imala i ja mačku - vole one s tim u kuću al moja je bila malo "challenged" pa jecdofuravala žive pa se ko fol htjela igrat, pa joj "igračka" pobjegla, ona onako s blentavim pogledom "gdi si?nema te?...ček, a što sam ja uopče radila??....zuj-zuj-zuj...zzzzz.." a mi u panici po kući, e da mi je tad bio magični stalak za veš...

    OdgovoriIzbriši
  6. To znači da ju mačor voli, donosi joj poklone.. Ili kako je onaj jedan strip rekao, to je kao u Kumu, donese joj mrtvu životinju a u očima mu sjaj "You're next" :D hehehe

    OdgovoriIzbriši
  7. Hjuj moram priznat da mi je slika ipak bila malo tu mač :D
    Al priča sama po sebi je dobra :D

    OdgovoriIzbriši
  8. da to vidi moja j., ona je sva jadna jer njezin mačak zijeva kad vidi pticu ili miša. nedavno mu ispred nosa iz gnjiezda ispao ptić, samo se okrenuo i otišao.

    OdgovoriIzbriši
  9. I da prekrižim mačku sa svog spiska kućnih ljubimaca...

    OdgovoriIzbriši
  10. Hrabre ste:)Jos ste uspele i da slikate. Ja bih umrla od straha i panike da vidim pacova, sve i da nije ziv:(

    OdgovoriIzbriši
  11. HAHAHA kako smijesnoo, =D ja imam puno macki, i vidjela sam puno mrtvih miseva, uglavnom, zalosna slika, al sta mozes, =D

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni jedna mačka prošetala jučer ispred prozora ( živim u prizemlju), mrtva-hladna, jako sporim korakom. Tek je lagano okrenula glavu prema meni kad me je spazila, a onda je opet okrenula naprijed i nastavila. Cijelo to vrijeme iz usta su joj virile dvije male nožice i dugački rep.
    U ovakvim situacijama uvidim da i nisam toliki ljubitelj prirodnog kako inače volim misliti....

    OdgovoriIzbriši
  13. E zato ja nisam ljubitelj macaka.
    Kada bi bila moja, plasila bih se da ce jednom prilikom i mene tako uloviti... :uplasena:

    OdgovoriIzbriši
  14. isuseee, kak je prignječen po sušilom :S jadan štakorčić :( zločesta maca! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. I'm curious to find out what blog system you have been utilizing? I'm expеrіencіng sοme small securіty problеms ωith my latеѕt ѕite and I'd like to find something more secure. Do you have any recommendations?

    Also visit my web blog :: how to get bigger boobs naturally

    OdgovoriIzbriši

}, 10);