ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Ograničenost prostorom/ Limited wardrobe space

Moj stan je krasan. Ima svjetla, ima više prostora nego stari stan, ima puno prednosti, ali nažalost, nema dovoljno ormara.  Kako živim u unajmljenom stanu, prilagođavam se situaciji.
No dobro, mogli bismo to gledati i iz drugog kuta: imam previše garderobe, što isto nije laž.
Ne znam kako je vama, ali meni se skupilo dosta odjeće i obuće kroz godine. Kako ju baš ne bacam, i nosim iste stvari sto godina, a kupim i nove, količina se dost povećala.
I koliko god da pokušavam složiti stvari, nemam dovoljno prostora. Nemam zimsku i ljetnu garedorbu, jer ne postoje više  ljeto i zima. Većinu ljetnih stvari nosim cijelu godinu, samo zimi ispod dugih rukava, što znači da ih ne mogu spakirati negdje.
Jedno od rješenja je ovo: držač vješalica. Već imam jedan, koji koristim za držanje odjeće koju sam nosila taj dan, da se ne gužva i da se provjetri. Ali ovaj je viši, i plan je da na njemu držim jakne, kapute i balonere.

I have a lovely, rented flat. There is enough light, more space then the last one, it has many advantages, but unfortunately, it doesn't have enough wardrobe space.
Since it is a rented place, I adjust.
I could say it is not a flat issue- it is my wardrobe issue, and this wouldn't be a lie.
But, through years, I've collected a number of clothes and shoes and stuff, and since I wear the same one for years and buy along new ones, the amount of it has grown.
And I try to arrange my clothes, but I really don't have enough space.
I don't have sumer and winter wordrobe, since there is no summer/ winter season, I wear almost all my summer clothes even in the winter, under long sleeves.
I have found a solution: these hangers. I laready have one, but this one is better, taller, and will be used for raincoats and jacket and coats.
                       Nije komplicirano za napraviti, i ako sam ja uspjela, svatko može.
                      It is not complicated, and if I could've managed it, everyone can.


Voila! Naravno, neće stajati usred dnevnog boravka, ali ovo je za ilustraciju. Drugi koji imam je malo niži, i na njemu ću držati košulje i sakoe. Ima kotačiće, zašarafljen je donji dio da se ne krivi (moj stari držač toga nema, i ako objesite previše, naheri se i složi na pod. To sam naučila u praksi.)
Kako vam se čini? Kako se vi snalazite s nedostatkom prostora za garderobu i obuću?



Voila! Of course it will not be in my living room, this is just for an illustration.
I've learnt, if you hang too much on it, it will fall down. So, you should hang just a few coats or jackets.

So, what do you think? How do you deal with limited wardrobe space?

Broj komentara: 6 :

  1. Jako korisno i domišljato. Ja uskoro kupujem novi ormar, pa će mi to pomoći da mi odjeća bude organizovanija i da lakše mogu pronaći ono što mi treba.

    OdgovoriIzbriši
  2. Imala sam i ja te vjesalice u starom stanu ali su mi uvijek bile pretrpane kaputima, jaknama i mantilima i od tezine su picale. Kod ovog stana, koji je novogradnja za razliku od starog, prostorije su ogromne. Tako da sam od spavace napravila 2 sobe i jedna je samo za garderobu. Unutra imam po mjeri napravljene ormare s dijelovima za vjesalice, koji su mi najbitniji jer 80% odjece drzim na vjesalici, a imam i klasicne police. Tako sam rijesila taj problem.
    Ipak ono sto ne nosim tokom sezone npr. rolke i dzempere trenutno, zapakujem u vrece za pakovanje odjece. To je super stvar ako imas gdje kupiti ili improvizovati s necim slicnim. Sve upakujes unutra, ubacis kesicu lavande da moljci ili druge baje ne ulaze i ne moras brinuti hoce li odjeca pozutiti ili nesto sl.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja uspesno manevrisem s' vakuum kesama :) Dobri ovi hengeri..kupicu si jedan za kapute i jakne obavezno :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam jedan na kojem držim komade odjeće koje najviše nosim da mi budu " na oku " i uvijek se lakše iskombinuje nego kad je sve u ormarima ... međutim,moj je jako slab i svako jutro me dočeka iskrivljen u jednu stranu :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad na to trebaš zakačiti šifonske košuljice, nabaviti velike naočale i otvoriti tumbler. Hipsteru :p

    Ne, fora mi je ideja, ali ja niti imam mjesta niti imam potrebe za tako što :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);