utorak, 4. rujna 2012.

Predvečer/ Evening


Ako je nešto odličan ventil nakon teškog dana, to je priroda. Godinama mi je hodanje (i planinarenje) bilo rješenje, ali otkad sam počela voziti se biciklom, otkrila sam kako je ovo odlično rješenje.
Nekakvi su teški dani, ono malo zahlađenja je prošlo, i zadnja dva dana su sparna i teška, i nervozna sam skupa sam većinom ljudi oko sebe.

Poručala, odmorila malo da se te silne (not) lignje i rajčice malo slegnu, i izvela cirkusku točku zvanu "Izvođenje i iznošenje bicikla pred zgradu".
Naime, moj bicikl, koji je baš divan, ima velik guvernal, široke ručke i žičanu košaru koja se ne da maknuti.
Moj stan nije građen za uvoženje bicikla. Moja ulazna vrata na stanu najviše vole sama se zatvoriti, taman kad ste na pola puta izlaska, kad levitiram s guvernalom, a nogama pokušavam zakrenuti kotač da ne sastruže pola kreča sa zida. Onda dupetom odbijam vrata, jednom nogom podižem kotač, drugom držim i sebe i bicikl, još je torba negdje preko ramena, izlazim iz stana, tražim svjetlo na hodniku, vrata su se već samozatvorila.
I onda stepenice. Netko od mojih susjeda voli zavezati svoj bicikl na dno stepenica, tako da baš nemam prostora za manevar.
Uglavnom, kad napokon izađem iz zgrade, vjerovatno izgledam ko iz stripa, raščupana, s torbom koja je negdje sad već na leđima i guvernalom koji se silno trudi okrenut se za 360 stupnjeva.
Ali, vrijedilo je.
Vani je bila ugodna ljetna večer. Puhao je jugo, nije bilo prevruće. Većina lišća na zemlji je žuta i smeđa, suša i vrućina učinile su svoje.
Kao i inače, po Bundeku su ljudi pokušavali istrčat pred mene, ali sad sam već sigurnija i drndam onim svojim zvonom pa se miču. Neke grupice klinaca su završavale s roštiljanjem, do mene je dolazio miris dima, prodavač je prodavao kukuruz, kuhani i pečeni..baš je izgledalo kao jesen. I svaki put, kad bih se približila onoj strani di je Sava, zapuhnuo bi me hladniji zrak, a grupe mušica čekale su da mi utrče u oči.




If there is a way to relay after the work, it is going to nature. For years, for me it was walking and  climbing, but since I have my bicycle, I have found a new way to enjoy nature. It have been a couple of hard days here, warm and humid, and everyone, including me, was nervous and touchy.
And today, after work, and after rich (not) lunch- tomatoes and squid, I took my bicycle and performed what is called " Taking the bicycle out the flat" performance.
It really is a performance, you know.
My bicycle is quit big, halls in my flat aren't, and my door likes to close itself in the moment I'm in the middle of taking my bike out. This moment I look like a ninja, with the bike in one hand, my bag in on my shoulder, door is giving its best to close, and I'm trying not to scratch the walls with the wheel.
When I finally win, and step outside the building, I usually look like a mess.

But it was worth it. It was a lovely, almost-autumn evening. The leaves, yellow and brown, were laying on the ground. I drove to the park on the lake, and drove for an hour. People had barbecues, and I could smell them fire smoke, there was a man selling corn, and when I drove by the water, it was colder.
Such a lovely, lovely evening. Makes me forget everything that happened before, and just enjoy life.

Broj komentara: 15 :

  1. ahh kako si divno to napisala, =D a slika je preslatka =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divota!! Nedostaje samo jedno mace da viri iz korpe :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tvoj bajk odlican. Mogla bih sutra cini mi se isti takav kupiti bez puno razmisljanja. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha odlično si opisala ovaj izlazak iz stana :D To me jedino i brine da nabavim bajs, tko će ga svaki put vuć 3 kata gore, 3 kata dolje (naša zgrada nema lift jer su samo 3 kata) Ali i to što kažeš, na kraju se isplati :) I ja bi se vozala biciklom, kmek :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bome je tebi lijepo :)
    I fkt, boca vina, malo sira i voća, sve prekriveno kariranom krpom, kako šik.

    OdgovoriIzbriši
  6. slažem se s tobom vezano za prirodu. A s biciklom je svijet tvoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e baš to, baš takav dojam imam. mogu svud:)

      Izbriši
  7. i sam po sebi je totalno romantičan, još uz prirodu i ove sličice jeseni iz tvoje priče, veri najs! Čitam i uzdišem.

    OdgovoriIzbriši
  8. I know just what you mean! Getting out into nature is so good for the mind and the soul, it makes you feel happy and whole again! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hju, mislim da ću večeras do Bundeka bajkićem. Ako te vidim pozvonim ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako mi se svida to biciklo, inace ih volim i ovo je super :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);