utorak, 25. rujna 2012.

Šalovi/ Scarves

Mislim da sam još prošle zime primijetila ovo, ali nisam obraćala previše pažnje.
No, mislim da je ova jesen idealno razdoblje da si i ja napravim tako nešto. Ne znam kako se to zove po naški, gugl veli da je to "endless scarf", znači šal, ili marama kojemu su kraje zašiveni jedan za drugog
Meni se sviđa u pletenoj ali i u šivanoj verziji.
Inače volim i šalove i pašmine i odnedavno i marame, tako da jedva čekam da još malo zahladi pa da se omotavam ko poklon svaki dan.

I think the first time I saw such scarves was last winter, but I didn't pay too much attention to them.
But this fall I really like the idea of having such thing around my neck. I don't know the right name for it, goole says it is an "endless scarf", it means a scarf with its ends stiched one to another.
I like scarves and pashminas, and can't wait for the weather to cool down a bit so I can wrap myself every day.


             izvor/ source
                                                                    


Uz ove, moram priznati da mi se sviđaju i mali kratki šalovi s gumbima. Odlična ideja kad predugi šal smeta ili nije baš toliko hladno. Traženje slika za ove šalove dovelo me do novih zanimljvih blogova osoba koji te šalove rade. Baš bih mogla za jesen i sama nešto tako napraviti. Kakvi ste vi sa šalovima? Volite ih, izrađujete ih? Smetaju li vam oko vrata (da, ima i takvih ljudi)?

Mene su šalovi, uz guste čarape, neraskidivo vezani uz jesen.



Besides endless scarves, I admit I like these too. Short scarves to button up. A great idea when a longer scarf is annoying, or it is not so cold to wear a long scarf.

How about you? do you have them, wear them, make them? Or actually don't like them at all?

For me, scarves and tights are connected to fall in my mind.

Broj komentara: 12 :

  1. bilo ih je jako lijepih u c&a, preporučujem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imas beskonacne u Time Out - u..i to bas dobar izbor :)) Imam marame, salove, pasmine..svih boja, duzina, debljina i dezena i nikad mi ih nije dosta :)) sad mi recimo nedstaje jedan kremasti..i mozda jedan tamno braon ..i obavezno pleteni maslinasti..i..ma razumes :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam prošle godine dobila za poklon jedan, onak mali, pa nisam znala jel to šal, suknja ili topić xD Danas se svašta nosi pa.. Inače, ne volim previše šalove, "dave" me, ali kad ih nosim volim one ravne duge 3m, pa objesim jedan kraj naprijed a drugi iza pa nek se vijore xD

    Ovak neš

    http://collegecandy.files.wordpress.com/2009/01/08/long-scarf.jpg

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan ti rođendan sa zakašnjenjem! :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim nositi šalove i smrzavam se ako je hladno a nemam ništa oko vrata.
    S ovim si me postom podsjetila da sam ove jeseni planirala napraviti okovratnik od umjetnog krzna nešto kao ovaj plavi štrikani s tvoje fotke. Moram staviti na papir da opet ne zaboravim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, sve se piše i kod mene..;)

      Izbriši
  6. Volim šalove, jer mi baš znaju biti točka na i začiniti odjevne kombinacije pa ih nosim kao nakit ;) Imam i neke zimske debele čupave, i stare koje je plela baka, i tanke pamučne... Omiljen mi je jedan uski pleteni, prugasti u plavim nijansama, koji je dug do poda (kada ga samo prislonim oko vrata). Jedino imam problem nakon nošenja šala - dan nakon nošenja, zaboli me grlo, bez obzira na vanjsku temperaturu, vrstu šala ili godišnje doba. Imam isti problem i s dolčevitama.

    OdgovoriIzbriši
  7. love you blog.. awesome.. simultaneously you write on 2 languages. very nice. one is english, which i know, another i think Dutch.. Am I correct?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. no, it is actually Croatian :)
      and thank you for the compliment!

      Izbriši
  8. great post, about scarves, love them!

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Eхсеllent ρost! We ωill be lіnking to
    thiѕ great ρoѕt οn ouг sіte.

    Κeеp uρ the gοоd writing.



    Taκe а look at my page :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/v2-cigs-review-authentic-smoking-Experience-or-4075176.php

    OdgovoriIzbriši

}, 10);