utorak, 11. rujna 2012.

Sitna slova

Ako nešto ne volim, ne volim kad mi dođe račun koji je puno veći od očekivanog.
Znate kad dogovorite određenu uslugu kod neke tvrtke, na primjer internet provajdera, i dođete osobno u poslovnicu i pitate točku po točku sve što vas zanima, i zaposlenica vam kaže da ona ima još bolju ideju i ponudi vam zamjensku uslugu koja je besplatna. i pristanete na to.
I onda vam dođe račun 200 kuna veći.
I onda zovete tu tvrtku, recimo nek ovaj put bude internet provajder, i nakon 10 minuta slušanja odabranih lakih nota i isprika zbog gužve, dobijete uputu kako se žaliti.
I skidate par pdfova cjenika, i ne možete ni tamo naći sitna slova jer ih nema.
E, to ne volim.

Znate što još ne volim? Kad mijenjam stan i molim da se računi, recimo za internet, počnu slati na novu sdresu, a to se desi nikad, pa stari stanodavac šalje mailove s podacima na računu, a zaposlenica firme, recimo internet provajdera, tvrdi da nije moguće promijeniti mailing adresu, ili, drugi dan, tvrdi da su krivi svi drugi odjeli ovog svemira, samo ne ona.
To isto ne volim.

Ali ono što najviše ne volim je taj bezobrazluk, ako prođe-prođe, koji je sveprisutan u poslovanju u ovoj državi.
Ok, sad sam bolje.

Osim toga, mislim da prvi put u životu koristim šalice iz servisa. Pronašla sam set šalica koje leže na sigurnom nekih 20 godina, nisu nikad ni korištene. Šalice iz vremena dok su se proizvodile u državi kojoj sam pripadala. Šalice na kojima ne piše China. Baš mi se sviđaju.

Shvatila sam još jednu stvar. Ja ne znam kako cijeli stan zadržati čistim i urednim. I prihvatila sam, bolje reći odustala sam od pokušavanja da baš sve bude sređeno. Ako sredim kuhinju i podove, dnevni boravak će biti u rusvaju. Ako sredim kupaonu i sobe, kuhinja će izgledati krivo.
No, moj stan nije muzej, u njemu se živi, i za očekivati ja da i bude tragova života. Dakle, više ni ne pokušavam sve staviti na svoje mjesto (jer ni nemam toliko mjesta za sve).

Broj komentara: 8 :

  1. jedan klik je dovoljan da se promeni mailing adresa. Ti nisi pravno lice da ti treba preregistracija i ostale gluposti.
    To sto su oni neazurni i bezobrazni, to je druga prica ;)
    A to s' ciscenjem..neverending story :) Trudim se da kupaltilo i kuhinja budu blistavi, sve ostalo je manje bitno..ne mogu da sterilisem dnevnu sobu.ipak tu borave ljudi :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato sam ja odustala od pospremanja do daljnjeg...

    OdgovoriIzbriši
  3. Sigurna sam da sam vec negdje vidjela ove soljice....*-* Predivne su...:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je slatka šalica, oldskul :) O šalterašima ne vrijedi pričati, ne znaš gdje su gori. Sviđa mi se kako si stavila ove sličice na vrh bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je, to sam noćas naučila raditi:) fala

      Izbriši
  5. A gluposti da se ne može promijeniti adresa, nema veze s vezom.
    Zamisli da živiš u kući sa čitavom familijom, dakle rusvaj na sve strane :)
    Šoljice mi se baš sviđaju i odličan ti je header.

    OdgovoriIzbriši
  6. ma kakvo pospremanje, kreativni nered ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđaju mi se slikice na headeru, pogotovo ona iz Galerije <3

    A na ovu APP tugu nemam što za dodati... Tako ih uče da posluju, to je ono najgore.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);