četvrtak, 13. rujna 2012.

Skakavac/ Grasshopper

Kad imaš puno zelenila oko stana, i otvorene prozore u ovaj početak jeseni, postoji mogućnost da uleti kakav kukac.
I tako, meni je u  goste došao skakavac. Veliki, zeleni, u punom naponu snage.

Ja, kao, pokušavam ne ubiti sve kukce u kući. I tako ja toleriram skakavca već puna dva dana.
E sad, ja baš ne volim skakavce. Nepredvidljivi su. Imaju ogromne noge i ticala.

In case you have a lot of green around your house/flat, and open windows beginning this autumn, there is a slight possibility to have some kind of a bug inside your home.
And so, I got mine, a big green grasshopper.

I'm doing my best not to kill bugs inside my home.And so, I'm tolerating this one 2 while days.
But I don't like grasshoppers. They're unpredictable, huge. Have big legs.
I tako, jučer dođem s posla, drugi dan da je već tamo, čeka me on. Večer prije toga je cijelo vrijeme skakao iza ormara. U biti, jedino ne želim da mi đipa po krevetu. Ali, izgleda da se gospodinu (ili gospodični) ne da van na kišu. Jučer je postao aktivniji/ja. Šunjao se po štoku, što meni nije bilo zabavno, jer imam osjećaj da će mi skočiti na glavu. A to ne želimo. Problem je što skakavac može skočiti više nego sam znala da može, te sam sinoć išla leć, a on je sa zida preskočio do fotelje pored mene. E jebemu, to nije bilo nimalo zabavno. Razbudila sam se, a onda sam  uzela malo partfiš u ruke i sterala ga u neki ćošak. Otvoren prozor mu nije izgledao kao izlaz iz te situacije, i ujutro sam ga našla u naborima zastora.

Yesterday I came home from work, and there he was, waiting for me. The evening before he/she spent jumping behind the furniture. I actually only want from him not jump on my bed. This particular grasshopper didn't feel the need to go back outside, I had all my windows open, but nooo...
Last night, on my way to bed, he jumped/flew from the wall to another side of the room to the sofa. Well, I didn't know grasshopper can jump so far away. I tried to push him behind the furniture, and I knew this is not a solution. Next morning, beside my open windows and cold air in the room, he was on my curtain.
Jutros, dok sam doručkovala i kuhala ručak, dala sam mu šansu. Otvorila sam sve prozore, razgrnula zavjese, i svako toliko pogledavala da vidim jel izašao. Nema šanse. Nakon što sam se spremila za posao, obukla, uzela ključ u ruke, trebalo je zatvoriti prozore, i pokušala sam ga partvišem izgurati van. Ne da nije izašao, nego sam ja skoro razbila prozor (ne baratam odlično partvišem u situacijama istjerivanja kukaca pored staklenih površina).

Kako da ga istjeram? Za one koji ne znaju, ne znam skakati s fotelje na zid i obrnuto, niti sam se ikada bavila parkurom.

This morning, I had breakfast and prepared lunch, and I gave him a fair chance. I opened the windows, moved away the curtains, but he was still there. I tried to force him with the broom, but I almost broke the window glass.

How should I force this bug to step outside my room? For those who don't know, I can't jump from one wall to another like he does, nor I do parkour.

Broj komentara: 13 :

  1. Probaj ga uhvatiti u casu - uzmes casu i sa njom ga poklopis, pazljivo je zatvoris rukom ili komadom papira da ne izleti i odneses do prozora i jednostavno ga istreses :-) Snaci ce se on, bez brige.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo htedoh i ja da kazem ali ja radije koristim neku pasticnu zdelu (traume od lomljenja i staklo na sve strane :))

      Izbriši
    2. hvala na savjetima! danas nakon posla sam ga sterala partvišem. uopće nije bilo lako, držao se za zavjesu, i cijelu zavjesu sam izgurala kroz prozor, i nije se dao. onda je ostao stajati na prozorskoj dasci još neko vrijeme...

      Izbriši
  2. Naježila sam se na ove slike. NIkako ih ne volim i ne znam šta bih na tvom mjestu. Vjerovatno vrištala dok ga neko ne smakne :/
    Sretno ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee, pa nece uvo da ti odgrize :))) Mnogo je dosadan kad krene da grebe, inace finim suzivotom zivimo :))

      Izbriši
    2. Ja imam svakakve vizije u glavi gdje on odjednom naraste i osvećuje se za sve ljude koji su ga maltretirali.
      Ti si jedna hrabra žena ;)

      Izbriši
    3. jako hrabra ;) trebala si me vidjeti kako mlatim partvišem

      Izbriši
  3. Nesreća je ubiti skakavca! Predlažem što i ovi gore, uhvati ga u nešto i probaj izbaciti van. Ak je pre skakutav nasprejaj ga s nekim mirisom, to ih omami pa neće skakati. Ja sam zadnji put neku bubetinu našpricala sa AirWick-om pa je pala na pod i onda sam ju hitnula van i vidjela kak je odletjela kasnije.

    OdgovoriIzbriši
  4. vrišti dok nekome ne dopizdi vrištanje pa ti dođe u spas. ja se toga bojim i ne diram ni pod razno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jako loše vrištim. zaista nisam neka koja vriska. ali idući put ću naviti muziku, pa će valjda netko doći dami u nevolji! ;))

      dobra ideja je ovo s našpicavanjem!

      Izbriši
  5. E saću ti ja reć.
    Možeš ga trpnut u neku kutiju, pa ga išćerat.
    Možeš uzet frulu i svirat mu dok ne iziđe.
    Možeš ga fino zamolit da izađe.
    Možeš mu pustit ovu pjesmu. Nije da će imat nekog efekta, al probaj ti ipak. :D
    http://youtu.be/gLbBrR-xk7Q

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlična pjesma! sad vjerovatno svi skakavci pred mojim prozorima skakuću u ritmu ;)
      skakavac je zašo u rukavac....

      Izbriši

}, 10);