ponedjeljak, 3. rujna 2012.

Što obući na posao/ What to wear to work

Dobrodošli na Post lošeg osvjetljenja, slikanja u zatvorenim prostorima i pretežno plavoj garderobi. To sam shvatila tek kad sam pregledala sve slike.


Welcome to the Post of Indoor Pictures, Not Enough Light and Mostly Blue Clothes. I've noticed that when I checked the pictures.
Ovo je slikano pred neka dva tjedna, čak sam i nakit stavila na sebe. Ova narukvica je 3u1, isprepletena.

This picture was taken two weeks ago, I even put some jewelry. This bracelet is 3in1.

Ova tirkiznobijela haljina je još jedna iz one priče o shs (u)lovu na 4 haljine, sve za sto kuna. Mene jako podsjeća na Mad men seriju. Sviđa mi se kako je dekolte šivan, i kopča na struku. Dezen je reljefan, to jest tirkiznoplavi dio je blago ispupčen.


Remember the story about SHS shopping for 4 dresses? This is one of them. It reminds me of Mad men series.
 Ovaj šos iz New Yorkera isplatio se još prošlo ljeto. Nosim ga valjda na sve. Cijelo ljeto hodala sam bez nakita, pa sam se počela lagano kitit.

This New Yorker skirt from last summer was the best buy. I wear it with almost everything.
Slikano jutros prije posla. Dok se ujutro spremam na posao, najčešće slušam Dobro jutro, Hrvatska. I dođe Zoran Vakula i veli da ako upravo izlazimo, obučemo duge rukave. I ja, ni pet ni šest, po vesticu i šal. Ni inače ne znam procijeniti vremensku situaciju. I još sam obula balerinke. Imam crnu pamučnu haljinu i tajice ispod. Tajice su one tople, meke, pamučne, do gležnjeva. Inače, u Zagrebu je danas topao i vlažan dan, i puše jugo.

Možda ste primijetili plavo jaje/kikiriki pored mene, ono plavo na slikama. Te je moja peanut pilates lopta. Ne vježbam na njoj pilates, ali sjedim na njoj, malo riktam kičmu. Na slikama možete vidjeti i moju šivaću mašinu, na kojoj je neki dan usred šivanja pukla igla, što mi je bio nemjerljiv izvor zabave. Sad pokušavam naći gdje su mi igle za šivaću, koje sam prilikom selidbe očito spremila na jako sigurno mjesto.



This outfit was taken today, before going to work. I usually listen to the weather forecast, and this morning I heard how it is good to take some long sleeves with. And so I did. It took a vest and a scarf.The day was humid and warm, and I wore skirt and leggings and flat shoes. Flats for the first time this "autumn".

Maybe you have noticed this blue ball in my pictures. It is my ball for working on my back, and such a coincidence, a blue one.
Also, my sewing machine is there. Few days ago I was swing something and the needle broke in the middle of the work. I was thrilled. I spent an amount of time searching for other needles I do have, but can't remember where did I put them on my moving adventure from one flat to another. It seems I have put the needles in a very safe place, where no one can find them.

Broj komentara: 8 :

  1. Fine li te Mad Men haljine!
    Da parafraziram Ćopića: Druže komandire Vakula je zajebao :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Outfit br 2! Haljina je pravo blago ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj, to jako sigurno mesto ;)) Divna mi je prva suknja..a tek haljina..mmljac :)
    Pojeo mi blogger prethodni (isti) komentar, pa ako se kojim slucajem pojavi, ti ga obrisi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ona duga prugasta suknja ti baš odlično stoji. ja u takvim odjevnim komadima izgledam kao trol.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamno s lavandastim šalom mi odlično izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako te što tješi ja sama sebe sjebem svaki dan. Na balkonu me propuše pa se obučem, a onda me dole ova čudna južina dokrajči.

    Sviđa mi se ova crna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prva - zbog boja.
    Podseca na more/reku/jezero... leto.


    OdgovoriIzbriši

}, 10);