nedjelja, 16. rujna 2012.

Velike rasprodaje i lažne nove kolekcije


 Ovo su moje jedine kožne cipele za kišu. Imam puno cipela, ali ove cipele jedine na kutiji imaju napisano da su za kišno vrijeme. Imam dojam da je postalo politički nekorektno napisati da je neka obuća za kišu, bljuzgu ili snijeg, pa se većina prodaje za suho i lijepo vrijeme, jer mi baš živimo na takvom mjestu, geografska lokacija bez vremenskih ekstrema.

Kupila sam ih prije recimo 2 i pol godine, u Guliveru. Guliver je zagrebački dućan, s ne tako jeftinim cipelama i kožnim dodacima. Ako se dobro sjećam, bile su na nekom sniženju, jako su mi se svidjele, i kupila sam ih. Ne sjećam se cijene, bila  je ca. 350 kn.
Mogu reći, nakon nošenja svako proljeće i zimu i jesen po kiši, da se isplatila svaka kuna. No, to nije ono što me muči.
Nakon skoro godinu dana od ove kupnje, dolazim ja opet u Guliver, i na izlozima piše "Veliko sniženje!" Prošećem između polica, i naiđem pogodite koje cipele? Ove.
Moje cipele, stavljene na rasprodaju, i prekriženom cijenom od nekih 600 kuna, sad samo 350 kuna. Hmmm... Pol godine kasnije, opet ja u šetnji po dućanima, opet " Zadnja sniženja!" na Guliverovim izlozima, i pogodite molim vas opet koje cipele stoje jako jako snižene? Na samo 350 kuna? Moje :))

Mislim da sam taj put čak imala ove cipele na nogama. Došlo mi je da priđem prodavačici i pitam koliko traje veliko sniženje ako ja kupim cipele na sniženju, a sniženje traje iduće dvije godine? I nije cijena snižena? I nije uopće nova ni polunova kolekcija?

Kad sam to spomenula ljudima oko sebe, ispalo je da to uopće nije rijetkost. Mnogi dućani imaju taj princip, ili jednostavno sklone neke artikle za vrijeme sniženja, te ih stavi kao novu kolekciju kad započne nova sezona.

Uopće ne ulazim u to kako je nekome isplativije držati cipele za 350 kuna preko 2 godine na polici. Ne ulazim u to kakav je to plan voditelja poslovnice. Ali me zanima postoji li zakonska mogućnost tako nešto prijaviti, a ako da, kome?

Inače, ako vam se sviđaju moje cipele, toplo preporučam. Zaista su udobne i može se u njima dugo hodati. Samo, ako ste u mogućnosti, probajte ih kupiti negdje gdje se nove kolekcije mijenjaju češće od jednom u tri godine.

3 komentara :

  1. Svugdje je to tako. A mislim da kod nas natpise "sniženje, sve u pola cijene, veliko sniženje" itd. nikada ni ne skidaju sa izloga.
    Što se tiče obuće za kišu, baš svake godine kad dođe kišna sezona, ja razmišljam o tome. U većini prodavnica prodaju gotovo isključivo obuću za suho vrijeme, ili bez deklaracije o tome. Imaju tek po 2-3 modela gdje se daje garancija na njih da su za kišno vrijeme, ali to je tako sve često ružno, da se ja radije držim svojih tena.
    (ne znam zašto ne možeš vidjeti sliku kod mene, pa evo ti ovdje link da naknadno otvoriš http://www.angelfire.com/ca5/runningman4/anita.jpg :D)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najbolje obuć marte pa si mirna i po kiši i po suncu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jes, nije ti to niš novo :)

    Sjećam se da sam davno, prije nego je TopShop propao jako htjela jednu njihovu haljinicu al sam čekala sniženje... Ne samo da je za vrijeme sniženja nestala, već se iduće godine pojavila kao nova kolekcija. Bila je zimska pa su imali barem toliko razuma da ju en stave odmah na proljeće :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);