ponedjeljak, 22. listopada 2012.

Domaći kruh! Ovaj put uspješan/ Home made bread (this time, sucsessful)


Uspjela sam napraviti kruh! Trebala sam ga raditi ovaj vikend ko receptu kolege s posla, ali sam se u zadnji čas odlučila za recept koji sam vidjela kod Sani na blogu. Sani, hvala, dala si mi odličnu ideju!

So, I have finally succeed in making my own bread! 

Recept sam prilagodila svojoj prehrani, pa je u mom slučaju to izgledalo ovako:
200 g kukuruznog brašna
200 g rižinog brašna
150 g heljdinog brašna
50 ml rižinog mlijeka
250 ml mlake vode
1 kocka svježeg kvasca
sol i šećer po volji
par žlica ulja (maslinovog, na primjer).



I've adjusted the recipe from Sani's blog to my diet, so I took these:
200 g corn flour
200 g rice flour
150 g buckwheat flour
50 ml rice milk
250 warm water
1 cube of yeast
salt, sugar
a few spoons of olive oil

Kvasac sam otopila u vodi (jer sam krivo zapamtila recept), ali mislim da nije bitno u čemu se topi, i u principu sve sastojke stavila u zdjelu i mijesila. Nakon što sam sve rukama izmijesila, poklopila sam krpom i pustila da se diže, te nakon pol sata opet malo preklapala rukom (jednom rukom pokupite tijesto s dna zdjele i preklopite povrh tijesta, te tako nekoliko puta), i pustila da se još diže. Zatim sam tijesto oblikovala u kuglu, stavila u nauljeni protvan i u zagrijanu pećnicu. Inače, po vrhu sam posipala malo kukuruznog brašna da bude hrskava korica.


I have put the yeast in the warm water, and added all ingredients together.After some kneading, let the  dough rise, and then knead some more. after ca. 30 minutes put in the prehetaed owen and bake 10 min on 250 C, and 50 min on 150- 170 C.

10 minuta peče se na 250 C, a zatim se smanji na 170 C i ja sam ga pekla još 50tak minuta.

Eto, ovako izgleda. Nakon vađenja iz pećnice, zamotala sam ga u krpu još pol sata. Kruh je gust, i potrebno je manje kruha količinski da se osoba najede. Pretpostavljam da će i duže biti svjež, ali to mogu potvrditi za par dana.


And this i show it looks like. It tastes delicious. It takes less bread to be full fed.

3 komentara :

  1. meni izgleda fino, a pitanje je , Jel ukusno ? =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda odlično! Ja pečem kruh već više godina i to onda postane rutina, sve je napravljeno u par minuta. Iako mi se ponekad tako ne da:) Ali nema ljepšeg od svježe spečenog domaćeg kruha...

    OdgovoriIzbriši

}, 10);