utorak, 16. listopada 2012.

Jučer, prije ove današnje kiše, bio je sunčan dan. Prije posla sjela sam na bicikl i odvozila sat i pol.
Sunce se skrivalo iza zgrada i krošnja stabala, ali došla sam do mjesta gdje je sjalo, stavila sunčane naočale i vozila se i uživala u toplini koja mi je dirala lice.

Ipak sam morala nositi vunene rukavice, jer su mi se prsti zadnji put smrznuli.




Yesterday, before today's rain came, it was a lovely sunny day. Before the work I took my bike and went for an hour and a half ride. It was sunny, although the sun was hiding behind the buildings and the trees. But I found a place without buildings, put on my sun glasses, and enjoyed the warm on my face.
It was still chilly for the hands, so I wore gloves for the ride. Last time I went bike riding without them, not funny at all.

Na putu do mog stana, ima jedno drvo, s najžućim lišćem. Limun žuto. I ne da se. I kad padaju, listovi su intenzivno žuti. Volim ovaj dio jeseni, dok još nema magli i dok mogu šutati lišće po cesti. Ima li još netko da voli šutati lišće?


On the way to my flat, there is a tree with the most yellow leaves in the world. And it doesn't change the color, even when falling. I like this part of the fall, while there still is no fog around me, and I can run through leaves on the ground. I hop I'm not  I the only one doing this.
Ovakve dane mogla bih provesti na klupi u parku, grijući se na suncu ko koakva mačka.


I could spend such a day on a bench in the park, in the sun, just like a cat.

Broj komentara: 11 :

  1. Volim i ja šutati lišće, ali mi ga onda bude žao :).
    Uživaj u jesenskim vožnjama biciklom.
    Danas sam te se sjetila dok sam pravila rižoto jer je bio pun povrća i njami i zdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. fala! poklon:) i griju, što je najbitnije!

      Izbriši
  3. I ne javi se niko da nas prosvetli o polenu! Svaka cast za voznju pre posla, mene bi mrzelo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš ti to;)
      malo sam guglala, kaže gugl da ide u voćne sokove, u šejkove, u sve što se da zblendat od voća i povrća..i tako ću i ja probat

      Izbriši
  4. Uparila si rukavice i bicikl :))
    Ne da mi se da prosetam do parka a verujem da je divno..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, gle, ja moram jer mi je potreban vitamin D, a ovo je najbolji način da ga dobijem. da mi nije tako bitno, ne bih baš ja tako revno vozila svakom prilikom ;)

      Izbriši
  5. divna jeseen, ,, kako su ti lijepe rukavice, =D a to drvo san snova =D ja volim sutati lisce, divan zvuk =D haha

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja bi se vozala po suncu :\ A ja svugdje moram cipelcugom ilo tramvajem :I

    OdgovoriIzbriši

}, 10);